- Waardering
- 2.676
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lijkt me wel verstandig om dan de stille en bovendien iets goedkopere Samsung SpinPoint SP2504C 250Gb SATA II te nemen, enige verschil lijkt die buffer te zijn van 8 MB tegenover de maxtor 16 MB, belangrijk?Tav het HDD probleem: Maxtor SATAII (300) schijven hebben problemen met de Nforce4 chipset van nvidia en niet alleen met MSI. (Ook andere merken hebben daar last van). Het omzeilen is simpel door de hdd met een jumper aan de achterzijde om te zetten naar SATA 150. Het is momenteel geen groot verschil omdat er veel SATAII commando's nog niet ondersteunt worden door Maxtor.
U kunt desgewenst ook kiezen voor een ander merk (bijv. de Samsung). Weliswaar geen 300Gb maar wel snel en erg stil!!
Verder hebt u een goede keuze gedaan. Daar kan ik niets aan opmerken. Ik zou hem dus zelf ook zo gekozen kunnen hebben
Met vriendelijke groet,
Noud
eynstein computers

ja begrijp ik, maarja heb me laten overhalen door die tweakers hierBadMF zei:T, als je een pc voor de komende 10 jaar wil hebben betaal je relatief veel. Je kunt beter een standaard pc kopen voor 600 euro dan een pc die 10 % sneller is voor 900 euro. Als je het snelste wilt hebben betaal je altijd meer dan evenredig. Het is verstandiger om dan over 3 jaar bv een upgrade te doen.

Och beter wat meer dan te weinig, heel zelden zal ik nog wel eens gamenVideokaart zou ik zeker niet meer dan € 70 / € 80 aan uitgeven, omdat je zoals je zelf zegt nooit gamed.

Heb ook 2 x 1024 hoorJe moederbord ondersteunt dual channel, maak daar gebruik van. Je moet er dus 2 geheugen modules inzetten. 2x 512 of 2x 1024.

Zit uitsparing in me case en soms komt het toch nog aan te pas, voor het geld moet je het niet laten.
Doe ik nooit meer teveel last mee gehad vroegerEn verder heb ik gister een 2e handse pc gekocht:
Proc: AMD 3800+
MB: Asus A8N-SLI Deluxe
Geheugen: 1GB x 2 (2GB) PC3200 DDR, CL2 (Corsair TWINX2048-3200C2)
HD: 1x200 Maxtor, 1x80 Maxtor
On board: netwerkkaart (10/100/1000) en geluidskaart (7.1 audio)
Video: x300
Kast: antec sonata lifestyle
Nieuwprijs 1050 en gekocht voor 650.
Ik stel voor dat je een beetje gaat rondzoeken en een 2e handse PC koopt, scheelt enorm veel. Het pcs hebben over het algemeen niet te veel te lijden he.
EDIT: ik zie dat je al besteld hebt, gemiste kans om je te overtuigen![]()