- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Ja, vergeleken met de backstage van vroeger, allé nog niet zooo lang geleden, is het volk véél ouder.
Je moet ten eerste al 18 zijn om binnen te mogen, serieus strenge controle EN...
op de eerste verdieping heb je een soort lounge-cigar bar waar je zelf niet binnen mag tenzij je 21 jaar bent dus dat doet er veel aan !!
Ben er al 1 x geweest en jaja, echt knap gedaan ! Cekezz trekt het zich daar allemaal wat aan.
En ja Dennis is absolute top !!
The Kings is veel veranderd hoor sinds dat het 4 maanden gesloten geweest is. Echt ander volkske dat er nu zit in't algemeen ! Er zullen er geen doden meer gevonden worden !
jullie burgemeesteres hoort precies niet graag deze muziek hé ! Ze doet er echt alles aan om dwars te liggen !!![]()
jammer dat ik niet weet hoe ze online en op het forum te plaatsen. Zou meteen een nieuwe post waard zijn!

2 weken geleden ben ik ook de zaterdagavond naar daar gegaan, tegen 23 uur !!
... was wel voor een verjaardagsfeestje van ne maat !!
Dude... 't Is zaterdagavond !!![]()

Sinds mijn 16e tot mijn 18e constant uitgegaan, elke vrijdag. Ben het zowaar beu gezien.
Uitgaan doe je toch voor je te amuseren en/of nieuwe mensen te leren kennen?
Ik amuseer me er niet meer mee en ik heb nu een vriendin dus heb geen behoefte aan nieuwe mensen leren kennen![]()
Jongen toch !!! Zoals je zegt,je bent 18 ! Je hebt heus nog niet de hele wereld gezien hoor !! 2 jaar uitgegaan? Jongen toch !!! Zoals je zegt,je bent 18 ! Je hebt heus nog niet de hele wereld gezien hoor !! 2 jaar uitgegaan?
Ik heb ook een vriendin, al een jaar en 3 maanden... Daarvoor ben ik ook 4 jaar uitegeweest, en overal... Ibiza, Lloret en door het jaar heen naar Duitsland, Cocoon club, en ook in België naar elke club. Nu ga ik af en toe ook graag terug eens weg ! Dacht dat ik dat ook niet meer graag deed toen ik mijn meiske leerde kennen, was het ook echt beu op dat moment dus ze kwam op het juiste moment !
Maar nr de gym op een zaterdagavond?? Dan mag je't uitgaan nog zo beu zijn...
Je kan toch thuis blijven, MET JE GIRL BIJ JOU ?! Of iets gaan eten op't gemakske, coctailke gn drinken, filmke gaan zien...
Of gaat ze mee naar de fitness ?

c'est la vie volgende week weer! K*ttent is het ook eigenlijk![]()

Ik ga er elk jaar heen
Amnesia, Privilege, space, pacha..

En ik was ook bezig over een doordeweekse zaterdag !! Ibiza en Lloret ja, dat waren reizen...
Naar Cocoon Club en Camouflage-club ben ik veel geweest... 3,5 uurkes rijden is zeker de moeite om te doen, zo'n hippe clubs !!
Jij woont in Brugge, toch genoeg te doen? Naar waar ga je dan zoal , als je al eens weggaat?
Op de Eiermarkt heb ik me al genoeg geamuseerd hoor de zaterdag !!
In de Ambiorix is er toch altijd ambiance !!
Is er niks te doen in't Schuttershof vanavond ? Dat moet jij toch weten ?
Daar zijn er steeds toffe fuiven!!
Mr een avondje chillen is ook tof !!!