AndroidHealthClinic

Naar waar gaan jullie uit vanavond ??

Ik weet niet waar ik heen moet nu Yab Yum dicht is :dunno:

Laatst bewerkt:
Ja, vergeleken met de backstage van vroeger, allé nog niet zooo lang geleden, is het volk véél ouder.
Je moet ten eerste al 18 zijn om binnen te mogen, serieus strenge controle EN...
op de eerste verdieping heb je een soort lounge-cigar bar waar je zelf niet binnen mag tenzij je 21 jaar bent dus dat doet er veel aan !!
Ben er al 1 x geweest en jaja, echt knap gedaan ! Cekezz trekt het zich daar allemaal wat aan.
En ja Dennis is absolute top !!
The Kings is veel veranderd hoor sinds dat het 4 maanden gesloten geweest is. Echt ander volkske dat er nu zit in't algemeen ! Er zullen er geen doden meer gevonden worden !
jullie burgemeesteres hoort precies niet graag deze muziek hé ! Ze doet er echt alles aan om dwars te liggen !! :mad:

Bwa ik kan er mij wel enigzins bij vinden. De Kings was van 5.00 tot maandagmorgend open aan één stuk. En ik weet uit ervaring als ik er eens ging ik meermaals lastig gevallen werd met de vraag voor drugs of aanbieding. Plus het feit dat er af en toe fataal gevochten werd. Vele afterclubs moeten meteen de deuren sluiten na een flink incident. Hier in Aalst doet men nog wat water bij de wijn. Vind het goed dat er streng gecontroleerd wordt want soms zag je er rare wezens die 'higher in the sky' zijn:)
Heb hier trouwens een paar filmpjes amateurbeelden van een man die vol drugs en drank zit voor de Kings buiten heeeel raar zit te doen:) jammer dat ik niet weet hoe ze online en op het forum te plaatsen. Zou meteen een nieuwe post waard zijn!:)

hmmm... de Kings in Aalst, ben daar vroeger ook nog eens geweest.
kwam daar ook niet al te nuchter buiten :nut:

balmoral, al vele wilde verhalen van gehoord.
wist zelf niet meer dat het nog bestond... ligt dat niet dichtbij het voetbalplein van Gent ?

80 % hier gaat naar de gaybar

• Topic Starter Topic Starter
80 % hier gaat naar de gaybar

Kom je ze daar allemaal tegen dan... ;)

@ deadsmurf=> Idd ! Op de Brusselsesteenweg, 500m van het voetbalplein van AA Gent. Voor zo scheef buiten te komen telkens weet je het nog goed !
:D
Vanavond ga ik eerst wat op het gemakske naar de voetbal kijken op café en daarna... The Kings !! Party !

2 weken geleden ben ik ook de zaterdagavond naar daar gegaan, tegen 23 uur !!

... was wel voor een verjaardagsfeestje van ne maat !!

Dude... 't Is zaterdagavond !! ???

Sinds mijn 16e tot mijn 18e constant uitgegaan, elke vrijdag. Ben het zowaar beu gezien. ;)

Uitgaan doe je toch voor je te amuseren en/of nieuwe mensen te leren kennen?

Ik amuseer me er niet meer mee en ik heb nu een vriendin dus heb geen behoefte aan nieuwe mensen leren kennen :wave:

Sinds mijn 16e tot mijn 18e constant uitgegaan, elke vrijdag. Ben het zowaar beu gezien. ;)

Uitgaan doe je toch voor je te amuseren en/of nieuwe mensen te leren kennen?

Ik amuseer me er niet meer mee en ik heb nu een vriendin dus heb geen behoefte aan nieuwe mensen leren kennen :wave:

:haha: Jongen toch !!! Zoals je zegt,je bent 18 ! Je hebt heus nog niet de hele wereld gezien hoor !! 2 jaar uitgegaan?
Ik heb ook een vriendin, al een jaar en 3 maanden... Daarvoor ben ik ook 4 jaar uitegeweest, en overal... Ibiza, Lloret en door het jaar heen naar Duitsland, Cocoon club, en ook in België naar elke club. Nu ga ik af en toe ook graag terug eens weg ! Dacht dat ik dat ook niet meer graag deed toen ik mijn meiske leerde kennen, was het ook echt beu op dat moment dus ze kwam op het juiste moment !
Maar nr de gym op een zaterdagavond?? Dan mag je't uitgaan nog zo beu zijn...
Je kan toch thuis blijven, MET JE GIRL BIJ JOU ?! Of iets gaan eten op't gemakske, coctailke gn drinken, filmke gaan zien...

Of gaat ze mee naar de fitness ?

:haha: Jongen toch !!! Zoals je zegt,je bent 18 ! Je hebt heus nog niet de hele wereld gezien hoor !! 2 jaar uitgegaan?
Ik heb ook een vriendin, al een jaar en 3 maanden... Daarvoor ben ik ook 4 jaar uitegeweest, en overal... Ibiza, Lloret en door het jaar heen naar Duitsland, Cocoon club, en ook in België naar elke club. Nu ga ik af en toe ook graag terug eens weg ! Dacht dat ik dat ook niet meer graag deed toen ik mijn meiske leerde kennen, was het ook echt beu op dat moment dus ze kwam op het juiste moment !
Maar nr de gym op een zaterdagavond?? Dan mag je't uitgaan nog zo beu zijn...
Je kan toch thuis blijven, MET JE GIRL BIJ JOU ?! Of iets gaan eten op't gemakske, coctailke gn drinken, filmke gaan zien...

Of gaat ze mee naar de fitness ?

Gisteren was ze al bij mij thuis ;)

Ja uitgaan in andere landen, op vakantie lijkt me dan wel weer tof maar we hebben het hier over een doordeweekse zaterdagavond, zoveel verschillende uitgaansplaatsen zijn er hier niet (Brugge).

Ik ga niet gaan trainen omdat ik geen zin heb om uit te gaan, die training staat gewoon zo gepland ;)

ik laat het feesten vanavond nog even voor wat het is. vorige week ook al niet geweest :(
ben nog niet helemaal 100% beter en wil maandag wel weer gaan trainen namelijk

Das beter dan als je niet 100% bent... Je lichaam is toch maar teveel uitgeput .
En goed voor de bankrekening hé !! :)

En ik was ook bezig over een doordeweekse zaterdag !! Ibiza en Lloret ja, dat waren reizen...
Naar Cocoon Club en Camouflage-club ben ik veel geweest... 3,5 uurkes rijden is zeker de moeite om te doen, zo'n hippe clubs !!
Jij woont in Brugge, toch genoeg te doen? Naar waar ga je dan zoal , als je al eens weggaat?
Op de Eiermarkt heb ik me al genoeg geamuseerd hoor de zaterdag !!
In de Ambiorix is er toch altijd ambiance !!
Is er niks te doen in't Schuttershof vanavond ? Dat moet jij toch weten ?
Daar zijn er steeds toffe fuiven!!
Mr een avondje chillen is ook tof !!!

@The Prince: Ieder zijn ding. Als michiel niet wil uitgaan, moet hij gewoon thuis blijven. Ik heb ook maanden gehad dat ik niet weg ging. Ik heb maanden gehad dat ik 4 keer per week uitging. En door het trainen hou ik nu de kerk in het midden door 2-3keer per maand stevig uit te gaan :)

Ben je Ibiza ook geweest ??? Ik ga er elk jaar heen :heart: :heart: :heart: Amnesia, Privilege, space, pacha.. :heart: :heart: :heart:
Cocoon club in Duitsland was ook tof. Ben je al in The Fabric geweest in Londen. Daar heb ik 1 van mijn beste avonden in mijn leven gehad

thuis blijven, om zo beetje te kunnen leren....godverdomde toetsweek!

En ik was ook bezig over een doordeweekse zaterdag !! Ibiza en Lloret ja, dat waren reizen...
Naar Cocoon Club en Camouflage-club ben ik veel geweest... 3,5 uurkes rijden is zeker de moeite om te doen, zo'n hippe clubs !!
Jij woont in Brugge, toch genoeg te doen? Naar waar ga je dan zoal , als je al eens weggaat?
Op de Eiermarkt heb ik me al genoeg geamuseerd hoor de zaterdag !!
In de Ambiorix is er toch altijd ambiance !!
Is er niks te doen in't Schuttershof vanavond ? Dat moet jij toch weten ?
Daar zijn er steeds toffe fuiven!!
Mr een avondje chillen is ook tof !!!

Als je 2 jaar lang, elk weekend uitgaat dan heb je wel heel brugge gezien qua uitgaan hoor:

Eiermarkt, 't Zand (Bras, ricka rock), Charlie rockets, schuttershof, entrepot, underware, vuurmolen, bebop, Coulissen, Republiek, Chill out etc

De republiek ga ik nu af en toe nog wel eens heen omdat je daar tenminste een rustig gesprek kan voeren zonder te moeten roepen en het is er ook gezellig.

De enigste plaats waar ik wel nog eens wil gaan is zo'n lounge bar aan het oud St Jan.

Terug
Naar boven