Fitness Seller

Naar waar gaan jullie uit vanavond ??

voor mirano kan je beter naar deze site gaan (elke zaterdag dirty dancing als ik me niet vergis, (uber feestjes)

Dirty Dancing

ik ga naar nijmegen vanavond waarschijnlijk:)

vanavond megatemple, mr grammy van la rocca komt dus dat klinkt wel goed hoop ik.

vanavond naar optreden van balthazar gaan kijken

Sottos en Krypton zijn 1 gebouw dus beiden bestaan apart. De Sottos is dus hoofdelijk jump geworden en de Krypton r&b en groove.
Die mannetjes vind ik echt wel lachwekkend die jumpers:rolleyes:maar ja ieder zijn ding.

Krypton sluit en wordt een audigarage.

Sotto's is k*tkot. Grootste deel waalse jumpers die met lelijke wijven er wat stoer gaan doen.

Chillen @ home met homies :woot: Opladen voor de feestdagen :D

nergens, k*tblok morgen de boeken in :kots:

• Topic Starter Topic Starter
Krypton sluit en wordt een audigarage.

Sotto's is k*tkot. Grootste deel waalse jumpers die met lelijke wijven er wat stoer gaan doen.................

.......... en zich belachelijk maken !!

Hebt daar eigenlijk ook nooit wijs gevonden of me er geamuseerd !
Daar in totaal 3x geweest denk ik !
Nu is het gans omzeep met diene****ing Jump !!!
Serieus gat in de markt als ge daar zo wat in 't milieu zit.
Kijk nr DJ COENE !! Zo'n kalf, nerd mr al da geld !! scheppen !!

• Topic Starter Topic Starter
heb een cd'tje van hem van vorige week zondag @ La Rocca en hij is véél verbeterd op kort tijd. Had al eentje van hem van 02/2007 en daar toch een paar lichte foutjes in bij zijn mixes/overgangen en ook de platenkeuze is ni echt geslaagd.
Nu dus wel !! Echt een goede dj aan het worden ! Mr nog niet goed genoeg om constant goed te draaien .

Melkweg.

Sonic Warfare... BASSFACE BITCHES..

kerstbal heute

.......... en zich belachelijk maken !!

Hebt daar eigenlijk ook nooit wijs gevonden of me er geamuseerd !
Daar in totaal 3x geweest denk ik !
Nu is het gans omzeep met diene****ing Jump !!!
Serieus gat in de markt als ge daar zo wat in 't milieu zit.
Kijk nr DJ COENE !! Zo'n kalf, nerd mr al da geld !! scheppen !!

Dat Sotto's k*t is merk je al van de moment dat je er binnen stapt. Sfeer die er hangt valt gewoon tegen. Waarom hebben ze toch Sotto's in mijn straat gezet ipv een degelijk discotheek? Ben je vroeger nog naar de move geweest (zelfde eigenaar en concept als Bokkestory in Oordegem)? Dat was 50m van Sotto's maar wel een leuk kotje toen het er nog goed draaide.

Terug
Naar boven