- Waardering
- 0
@The Prince: Ieder zijn ding. Als michiel niet wil uitgaan, moet hij gewoon thuis blijven. Ik heb ook maanden gehad dat ik niet weg ging. Ik heb maanden gehad dat ik 4 keer per week uitging. En door het trainen hou ik nu de kerk in het midden door 2-3keer per maand stevig uit te gaan
Ben je Ibiza ook geweestIk ga er elk jaar heen
![]()
![]()
Amnesia, Privilege, space, pacha..
![]()
![]()
Cocoon club in Duitsland was ook tof. Ben je al in The Fabric geweest in Londen. Daar heb ik 1 van mijn beste avonden in mijn leven gehad
Zeker weten dat Michiel vrij is om te doen wat hij wil... Zou nog moeten mankeren !

Bedoel gewoon dat iedereen wel in zo'n periode komt dat hij dit voelt !
Ibiza ! Meestal dat ik geweest ben ! daar moet je gewoon naartoe gegaan zijn !! Cocoon Club ben ik al paar x geweest, Sven Vaïth is dan gewoon TOP !
The Fabric staat al lang op m'n lijstje maar jammer genoeg nog niet doorgegaan met mijn plannen. Zal voor volgend jaar zijn denk ik !
En wat idd héél juist is, als je het trainen wat serieus wilt nemen verminder je idd best met dat uitgaan, zwaar uitgaan ! Je beschadigt je lichaam toch maar serieus...

Ik ga er elk jaar heen
Jongen toch !!! Zoals je zegt,je bent 18 ! Je hebt heus nog niet de hele wereld gezien hoor !! 2 jaar uitgegaan? 
, kan me wel inbeelden dat je op je 18de niet meer wil uitgaan, ga eens naar Brussel, Antwerpen of Gent.
Maar zou als eerste eens naar Kozzmozz gaan wanneer dit is !