AndroidHealthClinic

Naar waar gaan jullie uit vanavond ??

• Topic Starter Topic Starter
@The Prince: Ieder zijn ding. Als michiel niet wil uitgaan, moet hij gewoon thuis blijven. Ik heb ook maanden gehad dat ik niet weg ging. Ik heb maanden gehad dat ik 4 keer per week uitging. En door het trainen hou ik nu de kerk in het midden door 2-3keer per maand stevig uit te gaan :)

Ben je Ibiza ook geweest ??? Ik ga er elk jaar heen :heart: :heart: :heart: Amnesia, Privilege, space, pacha.. :heart: :heart: :heart:
Cocoon club in Duitsland was ook tof. Ben je al in The Fabric geweest in Londen. Daar heb ik 1 van mijn beste avonden in mijn leven gehad

Zeker weten dat Michiel vrij is om te doen wat hij wil... Zou nog moeten mankeren ! ;)
Bedoel gewoon dat iedereen wel in zo'n periode komt dat hij dit voelt !
Ibiza ! Meestal dat ik geweest ben ! daar moet je gewoon naartoe gegaan zijn !! Cocoon Club ben ik al paar x geweest, Sven Vaïth is dan gewoon TOP !
The Fabric staat al lang op m'n lijstje maar jammer genoeg nog niet doorgegaan met mijn plannen. Zal voor volgend jaar zijn denk ik !
En wat idd héél juist is, als je het trainen wat serieus wilt nemen verminder je idd best met dat uitgaan, zwaar uitgaan ! Je beschadigt je lichaam toch maar serieus...

Als je 2 jaar lang, elk weekend uitgaat dan heb je wel heel brugge gezien qua uitgaan hoor:

Eiermarkt, 't Zand (Bras, ricka rock), Charlie rockets, schuttershof, entrepot, underware, vuurmolen, bebop, Coulissen, Republiek, Chill out etc

De republiek ga ik nu af en toe nog wel eens heen omdat je daar tenminste een rustig gesprek kan voeren zonder te moeten roepen en het is er ook gezellig.

De enigste plaats waar ik wel nog eens wil gaan is zo'n lounge bar aan het oud St Jan.

Je kent toch je weg zo te zien ! ;)
Een loungebar in Brugge?? Nog niet tegengekomen, hoe noemt die dan misschien? Al gans het land rondgereden naar al de leukste en gezelligste loungebars !!! Soort van hobby geworden ! Zit daar dan ook op m'n gemak, je moet niet roepen als je eens iets wilt zeggen tegen je vriendin ofzo...

:haha: Jongen toch !!! Zoals je zegt,je bent 18 ! Je hebt heus nog niet de hele wereld gezien hoor !! 2 jaar uitgegaan?
Ik heb ook een vriendin, al een jaar en 3 maanden... Daarvoor ben ik ook 4 jaar uitegeweest, en overal... Ibiza, Lloret en door het jaar heen naar Duitsland, Cocoon club, en ook in België naar elke club. Nu ga ik af en toe ook graag terug eens weg ! Dacht dat ik dat ook niet meer graag deed toen ik mijn meiske leerde kennen, was het ook echt beu op dat moment dus ze kwam op het juiste moment !
Maar nr de gym op een zaterdagavond?? Dan mag je't uitgaan nog zo beu zijn...
Je kan toch thuis blijven, MET JE GIRL BIJ JOU ?! Of iets gaan eten op't gemakske, coctailke gn drinken, filmke gaan zien...

Of gaat ze mee naar de fitness ?

ik wil jou fysiek wel eens zien

Ik spreek veel in verleden tijd hé !!
Tijden veranderen en leefgewoontes ook.
Moest ik nu nog steeds zo leven , zou m'n geld gewoon in de vuilbak kunnen smijten in plaats te gaan fitnessen.

Dit weekend rustig thuisgebleven, volgend weekend groove city denk ik.

vind uitgaan maar lomp, beter om de zoveel tijd een flink beukend feest bezoeken dat zie ik dan wel weer zitten.

Ik ga te veel uit en kan het hoe langer hoe minder laten. Jammer, maar ik werk eraan, mijn schouderblessure doet er ook niet veel goeds aan. Verder gewoon lekker op café, dit weekend was er een galabal, was wel nice.

Je kent toch je weg zo te zien ! ;)
Een loungebar in Brugge?? Nog niet tegengekomen, hoe noemt die dan misschien? Al gans het land rondgereden naar al de leukste en gezelligste loungebars !!! Soort van hobby geworden ! Zit daar dan ook op m'n gemak, je moet niet roepen als je eens iets wilt zeggen tegen je vriendin ofzo...

Tuurlijk ken ik me weg wel in brugge, niet uit me duim gezogen hoor ;) :thumbup:

Eventjes gezocht op google voor die lounge bar aan het Oud St-Jan:
Het heet de B-In

Site:
.: B-IN | Lounge - Bar - Restaurant :.

Damn... proper é ! :D
Zeker eens naartoe moeten gaan !
Thx !

Brugge partyplace of Europe zeker :roflol:, kan me wel inbeelden dat je op je 18de niet meer wil uitgaan, ga eens naar Brussel, Antwerpen of Gent.

Das wel waar ! Dacht dat ik dit al eens vermeld had zo langs de neus weg... :D
Antwerpen ! Café d'Anvers en nu ook Noxx !
Brussel ! Fuse !
Gent ! Alles ! :p Maar zou als eerste eens naar Kozzmozz gaan wanneer dit is !

Brugge partyplace of Europe zeker :roflol:, kan me wel inbeelden dat je op je 18de niet meer wil uitgaan, ga eens naar Brussel, Antwerpen of Gent.

Ja, ik had het dan ook uitsluitend over Brugge. ;)
Gent zie ik mss wel eens zitten, met de trein is het best te doen. Maar over het algemeen ben ik liever lui dan moe dus blijf ik meer in de streek rond Brugge.

Sommigen kunnen nu wel zeggen dat je je jeugd wegsmijt als je gaat trainen ipv uit te gaan maar andersom kan het ook: Wat heb je aan je jeugd als je elk weekend zwaar uitgaat, je geld opdoet en ongezond leeft. Als ik zwaar train voor een aantal jaar kan ik trots zijn op wat ik bereikt heb, wat bereik je met uitgaan, buiten stomdronken en platzak terugkeren? ;)

Zo zie ik het meer...

Das wel waar ! Dacht dat ik dit al eens vermeld had zo langs de neus weg... :D
Antwerpen ! Café d'Anvers en nu ook Noxx !
Brussel ! Fuse !
Gent ! Alles ! :p Maar zou als eerste eens naar Kozzmozz gaan wanneer dit is !

Noxx vond ik wat tegensteken, veel te lang aanschijven en er werd naar mijn mening meer geshow-offed dan gedanst.
(deed me wat aan de Antwerpse versie van carré denken)

Kozzmozz is inderdaad goed, ga ik meestal ook enkele keren per jaar heen voor die 4 keer dat dit evenement door gaat.
1 januarie is de volgende kozzmozz.

Ga wellicht ook nr daar gaan ! Gaat super worden !!

Heute abend stuhlentanzen.

gaat dit dan echt alleen maar over belgie:angstig:

nee joh, ik kom net terug uit breda... als bob!

Vanavond PARTY !!
Gisteren al goe scheef gegaan ! Dus vanavond gewoon doorgaan ...
zo goed als zeker naar iets nieuws in Nazareth, naam weet ik niet.
Daarna zeker naar Le Dimanche !

't Kan zijn dat ne maat me toch belt voor naar Groove City te gaan in't Kart expo te Brussel !
Al die TOPDJ'S !!

Check da site !! => Skynet Groove City 2007

Have a nice weekend guys !

Terug
Naar boven