AndroidHealthClinic

Naar waar gaan jullie uit vanavond ??

Vanavond PARTY !!
Gisteren al goe scheef gegaan ! Dus vanavond gewoon doorgaan ...
zo goed als zeker naar iets nieuws in Nazareth, naam weet ik niet.
Daarna zeker naar Le Dimanche !

't Kan zijn dat ne maat me toch belt voor naar Groove City te gaan in't Kart expo te Brussel !
Al die TOPDJ'S !!

Check da site !! => Skynet Groove City 2007

Have a nice weekend guys !

Heb ook getwijfeld om mee te gaan naar Groove City. Wat gaat er open mss in Nazareth? En Dimanche vind ik persoonlijk de beste sets die ik al gehoord heb, super proggressive. Jammer dat het zo laat open is wel 4 u dacht ik?

Heb ook getwijfeld om mee te gaan naar Groove City. Wat gaat er open mss in Nazareth? En Dimanche vind ik persoonlijk de beste sets die ik al gehoord heb, super proggressive. Jammer dat het zo laat open is wel 4 u dacht ik?

vanaf 5u, maar dan is er nog nix van volk.. als ik ga is het meestal tegen 7uur..

• Topic Starter Topic Starter

Heb net een vriend van me gehoord die er meer vanaf weet... Dat nieuw ding in Nazareth is een danscafé en het zou " Ice-clusive " noemen... De toog is gemaakt uit ijs, special painttechniek wellicht ! ;)
Een goede km van de belair.
Ga eens gaan kijken vanavond, veel lovende comments .
Goede muziek enzo, deftig volk maar bovenal zijn er bommen van meiden aanwezig !!

Ga eerst naar daar , erna naar Ambar @ Overpoort. My third home ! :D
Daar zitten de mooiste meisjes van gans Gent en omstreken. Zeg maar Vlaanderen !

Gisteren naar de Sotto's geweest, was jaren geleden. Niet gaan dus het is daar een jumpstyle gebied geworden.:(

Gisteren naar de Sotto's geweest, was jaren geleden. Niet gaan dus het is daar een jumpstyle gebied geworden.:(

Sotto's ? is dat niet de vroegere Krypton in Zottegem ?

gatver, die stomme jumpstyle begint ook overal de overhand te krijgen...

heb precies ook de indruk dat je al moet beginnen zoeken om ergens nog normale dansmuziek te horen.

hehe fokking jumpers altijd! Kapotmaken die gasten :fire:

vrijdagavond en zaterdagavond Awakenings in de gasfabriek in amsterdam..

2 avonden hossen op duistere techno..

Sotto's ? is dat niet de vroegere Krypton in Zottegem ?

gatver, die stomme jumpstyle begint ook overal de overhand te krijgen...

heb precies ook de indruk dat je al moet beginnen zoeken om ergens nog normale dansmuziek te horen.

Sottos en Krypton zijn 1 gebouw dus beiden bestaan apart. De Sottos is dus hoofdelijk jump geworden en de Krypton r&b en groove.
Die mannetjes vind ik echt wel lachwekkend die jumpers:rolleyes:maar ja ieder zijn ding.

Heb net een vriend van me gehoord die er meer vanaf weet... Dat nieuw ding in Nazareth is een danscafé en het zou " Ice-clusive " noemen... De toog is gemaakt uit ijs, special painttechniek wellicht ! ;)
Goede muziek enzo, deftig volk maar bovenal zijn er bommen van meiden aanwezig !!

Daar zitten de mooiste meisjes van gans Gent en omstreken. Zeg maar Vlaanderen !

daar ga ik nu heen :)

time to party, raise a glazz n' tell everbody 2 kiss my azz

doei !!!!! :D

Sottos en Krypton zijn 1 gebouw dus beiden bestaan apart. De Sottos is dus hoofdelijk jump geworden en de Krypton r&b en groove.
Die mannetjes vind ik echt wel lachwekkend die jumpers:rolleyes:maar ja ieder zijn ding.

klopt het rnb gedeelte in krypton, jump in sotto's. Ze gaan de boel daar wel sluiten, te weinig succes

dat ambar gedoe, aan te raden in het weekend of enkel in de week?

• Topic Starter Topic Starter
dat ambar gedoe, aan te raden in het weekend of enkel in de week?

Zeker aan te raden in de week, toch is de donderdag aan te raden ! Het begint daar wel wat laat;allé...Laat, tegen 1 uur ofzo. Das eigenlijk normaal maar voor de overpoort-gehalte is dat laat . Een cuba libre of La quenta is al vollenbak tegen middernacht. In't weekend is Ambar ook dik in orde ! De vrijdag heb ik daar al veel gezeten, wel daar steeds toegekomen tegen half 2.
Zaterdags ook net hetzelfde, tegen half twee ook mr tegengekomen.

Vorig weekend ben ik de donderdag naar Carré geweest. Lekkere meiskes !!
Zaterdag ben ik ook geweest.
De zondag ben ik naar La Rocca geweest !!! Echt superfeestje gehad !!!
Nu zaterdag ben ik naar Club Royal geweest, In St-Niklaas.
3/4 zijn dames, die allemaal gekleed zijn in een zwart bal-kleedje. Alsof het nieuwjaar is !!Echt superambiance, mengelmoes van house, r&b, hiphop, techno... Eens leuk ! Wijze inrichting !!

Nu ga ik vertrekken naar La Rocca !! => 15 year Marko @ La Rocca !!!!
BOMFEESTJE !!! :cool:

Morgen de vroege dus ga vroeger mogen vertrekken vanuit La Rocca om op tijd te zijn op mijn werk ! Begin om 6 uur. :D

Cheerzzz

naar de discotheek :banana: gaan stuiken

tot een uur of 10 ofzo :P

dag kinderen van de nacht !!!!!!!! :wave:

Ik blijf vandaag lekker thuis... -4 °C

nergens naar, gewoon op mijn rug liggen op mijn bed, beetje studeren, beetje masturberen, beetje naar muziek luisteren en wat vreten.

ik ga ook nergens naartoe , tzal bij nieuwjaar al erg genoeg zijn

Iemand nog tips voor uitgaan in Brussel? :)

denk gewoon weer de gevel in schagen :P

Terug
Naar boven