MuscleMeat

Nac 27 mei 2007

Ja hier uit de buurt zijn er gisteren 2 opgegeven en doen mee...1 aan de A en 1 dame aan de C.

eeys:)

zou iemand me misschien een link geven waar het insschrijfformulier op staat?
of weet je misschien iemand die er aan kan komen ???

groetjes J

070-3631467
Bij KNeteman gym in Den Haag kan je info ien inschrijven

hoe veel mensen doen er mee aan dewedstrijd??Ga er wel ff kijken!!

Ik heb nog nooit foto's kunnen vinden van die wedstrijd online of in magazines. :(

Voor foto's en wereldwijde informatie, want er zijn 72 landen aangesloten bij de NAC, kun je kijken op www.nac-germany.com of google naar nac international. Met de nederlandse site zijn we nog bezig, er is al iets maar door tijdgebrek nog niet zoals we willen.
In Nederland hebben wij geen blad, sommige landen wel. Er is trouwens ook een prof divisie met als voorzitter Wayne deMilio (ex IFBB man).
Op dit moment hebben we 34 inschrijvingen en er zijn nog wat twijfelaars. Ik hoop van harte dat er nog wat bijkomt, maar het wordt sowieso een leuke wedstrijd. De winnaars van de c-klassen mogen meedoen aan de a-wedstrijd en de winnaars van de a-wedstrijd mogen (gratis uiteraard) mee naar de WK in Belgie op 9 juni.
Je kunt je inschrijven via de mail anja@kneetsgym.nl of telefonisch 070 - 3631467.

Thanks Anja!

Helaas doet je link het niet , maar zal even gaan zoeken op Google!

Ik heb je een tijdje terug al een email gestuurd Anja, dat ik mee zou doen, maar moet ik nog een officieel formuliertje invullen, of nog een email sturen of bellen?

Vorig jaar was alles super geregeld door de NAC, Anja en de Kneet hadden alles tot in de puntjes verzorgd! Weet zeker dat binnen een paar jaar deze bond net zo groot gaat worden als de IFBB! Nog paar weekjes heb er zin in!

Ik heb je een tijdje terug al een email gestuurd Anja, dat ik mee zou doen, maar moet ik nog een officieel formuliertje invullen, of nog een email sturen of bellen?

Hoi Glen,
Nee dat hoeft niet want ik heb je op de lijst staan voor de junioren, c-wedstrijd. Veel succes met de laatste voorbereidingen en tot de 27e mei.

Wat ik me eigenlijk afvraag is de leeftijd van de junioren. Ik meen ergens gelezen te hebben dat je in het jaar dat je 22 wordt nog mee mag doen met de junioren? Of is dat IFBB?

Thanks! Is dat een internationale regel?

Terug
Naar boven