Fitness Seller

nachtjoggen.

Blackadder

aka Silentio
Waardering
2
net een rondje gedaan, aangezien ik toch in de cut zit, 40 minuutjes en had al het gevoel dat ik in de runner's high zat :D . geen auto's of glurende mensen, enkel het getsjilp van vogeltjes, heerlijk.

• Topic Starter Topic Starter
haha ik leef nog altijd op van de kinderbijslag, ook al heb ik dit jaar niet gestudeert :D.
een mens moet toch iets he.

Mensen rennen altijd spontaan achter me aan, als ik ren wanneer het donker is.

Het zou ook kunnen zijn, omdat ik dan meestal in het bezit ben van een niet tot mij toebehorende handtas.

Nachtjoggen :roflol:

Doet me denken aan mijn studententijd een paar jaar geleden in Arnhem. Toen ging ik met m'n huisgenoot altijd 's nachts mountainbiken...Was wel humor... :D

Blackadder zei:
net een rondje gedaan, aangezien ik toch in de cut zit, 40 minuutjes en had al het gevoel dat ik in de runner's high zat :D . geen auto's of glurende mensen, enkel het getsjilp van vogeltjes, heerlijk.

Nachtjoggen, dat is pas hardcore! Slapen is voor jou geen optie. Je gaat door waar anderen gaan pitten. Strakke aktie! :thumbs:

het zal wel of dat geweest zijn of bangbros.com ;)

waar loop je? dan weet ik waar ik je de volgende keer moet opwachten

Blackadder zei:

Vet man!!! Ik hou wel van dat soort extreme omstandigheden. Gewoon even 's nachts rennen. Te gek gewoon. Ik ben gisterochtend in de stromende regen gaan hardlopen in het park. Je weet niet wat je overkomt. Echt geweldig. Was echt zo een tropische regenbui en al die geuren kwamen ook vrij.

SUPER!!!

Blackadder zei:
Whahaha kerel! jij bent gewoon om 02.00 ’s nachts gaan rennen?
Het is zeker lekker rustig, totdat je politie tegenkomt, die zullen heus wel willen weten wat je in godsnaam en het doen bent.:D

Dat in België om 2 uur ’s nachts nog de voeltjes tsjilpen? Moeten die niet slapen?

Hahaha s'nachts om 2 uur geweldig echt waar:D

had je toevallig ook een breekijzer mee en een bivakmuts op

:) lopen snachts doe ik nu niet ja wachtlopen security dan;) maar vroeger had ik ook wel zo een kuren om snachts in het kanaal wat meters te gaan zwemme:D verfrissendddddd!!!

je zou beter eens deftig met gewichten trainen ipv hier de hardcore, stoere Belg proberen te spelen.

Zinnige opmerking top!!!

Yep , is veel beter dan overdag . Behalve als je in een bagger buurt woont waar je continue word aangehouden als je snachts staat te sprinten . ><

jokke69 zei:
:)maar vroeger had ik ook wel zo een kuren om snachts in het kanaal wat meters te gaan zwemme:D verfrissendddddd!!!

Oei, dan kun je beter wat gaan rennen denk ik...iets minder risico... :p

• Topic Starter Topic Starter
hey jongens en meisjes, trek je stoute loopschoentjes maar aan, binnen een kwartiertje beginnen we er weer aan he.

.... ditmaal 45 minuten en het liefst met ontblote bast :thumb:

@calibre: klopt ecto vissegraatjes hoeven zich niet bezig te houden met nachtjoggen. Hoe vordert het pleebuis kruipen eigenlijk?

Terug
Naar boven