XXL Nutrition

nachtjoggen.

is ook heerlijk, heb er serieus afgelopen week paar keer over nagedacht aangezien ik toch niet kan slapen maar dit is niet zon geweldige buurt om snachts rond te rennen.. Sporten in de stromende regen is ook egt heeerlijk, laatst was ik buiten aan het voetballe en twas nt stortregenen en blikseme :P en de mensen id straat stonden eg allemaal met de neus tegen het raam verbaasd te kijken wat met mij ad hand was :scratch:
ren ze blackadder ;)

Blackadder zei:
hey jongens en meisjes, trek je stoute loopschoentjes maar aan, binnen een kwartiertje beginnen we er weer aan he.

.... ditmaal 45 minuten en het liefst met ontblote bast :thumb:

@calibre: klopt ecto vissegraatjes hoeven zich niet bezig te houden met nachtjoggen. Hoe vordert het pleebuis kruipen eigenlijk?

:toilet:

Als je kan joggen heb je niet genoeg massa!;)

Lauw zei:
Whahaha kerel! jij bent gewoon om 02.00 ’s nachts gaan rennen?
Het is zeker lekker rustig, totdat je politie tegenkomt, die zullen heus wel willen weten wat je in godsnaam en het doen bent.:D

Dat in België om 2 uur ’s nachts nog de voeltjes tsjilpen? Moeten die niet slapen?

Politie doet niks hoor :) In de winter om 11u ga ik ook geregeld joggen en dan is het ook donker... als ze in uw richting rijden zetten ze wel hun grote lichten op zodat je pas op het laatste moment ziet dat het politie is... maar nog geen probs gehad, zelfs nog niet gestopt om mijn identiteitskaart te vragen... (en dat was voordat het mijn collega's waren :))

Origineel gepost door Blackadder
hey jongens en meisjes, trek je stoute loopschoentjes maar aan, binnen een kwartiertje beginnen we er weer aan he.

.... ditmaal 45 minuten en het liefst met ontblote bast

@calibre: klopt ecto vissegraatjes hoeven zich niet bezig te houden met nachtjoggen. Hoe vordert het pleebuis kruipen eigenlijk?
steebz zei:

:haha:

erg relaxed. ik houd daar ook wel van. vorige zomer gewoon keer lekker naakt de zee in gedoken :D
(met dat wijf op mn avatar)

Ik heb het ook vaak als ik zeg maar beetje beschoten uit een discotheek kom. aangezien ik vlakbij de zee woon heb ik dan heel veel zin om lekker te gaan hardlopen over het strand, alleen ben ik er dan te lam voor om nog 1 poot voor de andere te zetten.

ipv lopen gwn hard blijve jumpe in discotheek en dan verbrand je ook heel wat vet hoor ;)

DiSTuRBeD zei:
Politie doet niks hoor :) In de winter om 11u ga ik ook geregeld joggen en dan is het ook donker... als ze in uw richting rijden zetten ze wel hun grote lichten op zodat je pas op het laatste moment ziet dat het politie is... maar nog geen probs gehad, zelfs nog niet gestopt om mijn identiteitskaart te vragen... (en dat was voordat het mijn collega's waren :))
Ik werd anders wel 's avonds tegen gehouden, maar dat zou ook kunnen doordat ik deels over een privé-terrein liep om zo een gevaarlijk kruispunt te mijden.
Loop ik rustig, komt er plots een wagen op me af met de grote lichten aan en op zo'n 5 meter van mij plots zwaailichten en even de sirene. Ik schrok me dood.
Ik kon er eigenlijk niet mee lachen, mijn hartslag schoot omhoog, ik zat gewoon in conditietraining ipv vetverbranding:mad:

Christopher zei:
Ik werd anders wel 's avonds tegen gehouden, maar dat zou ook kunnen doordat ik deels over een privé-terrein liep om zo een gevaarlijk kruispunt te mijden.
Loop ik rustig, komt er plots een wagen op me af met de grote lichten aan en op zo'n 5 meter van mij plots zwaailichten en even de sirene. Ik schrok me dood.
Ik kon er eigenlijk niet mee lachen, mijn hartslag schoot omhoog, ik zat gewoon in conditietraining ipv vetverbranding:mad:

:duh: :roflol:

Discipline hoor. Ik wil 's morgens op de hometrainer springen maar ik blijf vaker in bed liggen dan dat ik op dat ding bezig ben:thumb:

wie doet er mee? Ik ga zo weer :D

ik hou het tot nu toe nog bij mijn laatavondwandelingen, kwestie van de benen te strekken en wat frisse lucht

nu mij klaarmaken voor werk pfffff :p

Terug
Naar boven