Fitness Seller

Nadelen van bodybuilding?

Dat is inderdaad zo.
Je kan ook steeds minder lekker op de bank hangen of op het strand liggen. Lichaam is gewoon niet zo soepel meer :o

ik heb net het omgekeerde, behalve op dagen na een insane squat of DL day dan :D kettlebells FTW

Een groot nadeel vind ik toch wel het zweten en de tintelingen in mijn arm na het slapen.

Weet iemand hoe dit komt?

Oh nee wacht, dat is al 2098309864 keer voorbij gekomen

toch vreemd hé, ik heb ook die tinteling in mijn armen bij het opstaan

ergere puisten. En veel stress waar je om moet janken wanneer je achteruit gaat.

-Meisjes vallen alleen op je lichaam en niet je persoonlijkheid.
-Beter zijn dan andere mensen. Wekt jaloezie op.
-Spierpijn

-Meisjes vallen alleen op je lichaam en niet je persoonlijkheid.
Zal waarschijnlijk eerder komen door je persoonlijkheid of gebrek aan enige vorm van intelligentie. Of misschien eens een meisje proberen te versieren wat niet met mooie goude letters haar naam aan een kettinkje heeft hangen.
Spierpijn is prima, weet je tenminste dat je getraind heb....:cool:

Nogmaals spierpijn is geen teken van hypertrofie, dus wat heb je er aan?

Bron ?
Maar zij ik dan dat je er van groeide ? :D;)

Ik zei, "weet je tenminste dat je getraind heb"
ik ben er zelf ook nog steeds niet 100% van overtuigd dat het zo is.. al zijn er bodybuilders die er bij zweren...

lol, was net even peuke (ja sorry ik rook) halen toen voor de plus de verkoper van de daklozen krant vol verbazing naar me toe kwam om me armen te zien, en daarbij ze andere zwerver vriendjes erbij te roepen om mij te bewonderen...... dus.....(stiekem wel grappig, maar je staat toch voor een supermarkt omringt door poolse/roemeense zwervers hahaha)

Op het werk licht niemand nog een doos zwaarder als 5 kg op...

lol, dat probleem ken ik, Lars kom even helpen jij bent sterk! mijn antwoord is dan "ik ben al sterk, jij moet het nog worden" werkt vaak wel hahaha.

Spierpijn kan zeker wel een teken van hypertrofie zijn.

Als er melkzuuraccumulatie ontstaat in de spier doordat de beschikbare voorraden atp+cp op raken en de glycogeenvoorraad wordt aangesproken, adapteert het lichaam zich hierop. Die adaptatie kan door middel van hypertrofie zijn of een verhoogde voorraad aan atp en cp.

Referentie: http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j...x7S6Bw&usg=AFQjCNGI93gzr37hpcFd6OR1CgWwoQ-sUQ

lol, dat probleem ken ik, Lars kom even helpen jij bent sterk! mijn antwoord is dan "ik ben al sterk, jij moet het nog worden" werkt vaak wel hahaha.

hahah das wel een goeie comeback :P

---------- Post toegevoegd Sat 14 Jul 2012 om 14:31 ----------

Als er melkzuuraccumulatie ontstaat in de spier doordat de beschikbare voorraden atp+cp op raken en de glycogeenvoorraad wordt aangesproken, adapteert het lichaam zich hierop. Die adaptatie kan door middel van hypertrofie zijn of een verhoogde voorraad aan atp en cp.

Referentie: http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j...x7S6Bw&usg=AFQjCNGI93gzr37hpcFd6OR1CgWwoQ-sUQ
Bij melkzuuraccumulatie ben ik gestopt met lezen

Dg80 bedoelt dat je ook zonder spierpijn kan groeien.

Dg80 bedoelt dat je ook zonder spierpijn kan groeien.

Uiteraard, maar het is niet zo dat spierpijn NIET op hypertrofie kan wijzen, dat kan dus wel. Vaak zijn er wel misverstanden m.b.t. de verschillende spiervezels die men wilt aanspreken. Zoals 30reps doen met een bepaald gewicht en daar dagen spierpijn van hebben, tja, dan ben je voor andere doelen aan het trainen.

Zelf heb ik inderdaad al een jaar geen last gehad van spierpijn, d.m.v. een max 6 reps schema. Zo kom je niet snel in de melkzuur ophopingsfase (accumulatie) terecht.

PL hebben nooit spierpijn met hun 3 reps en 15 min rusten :trollface:

Terug
Naar boven