XXL Nutrition

Nadelen van bodybuilding?

vis uit blik eten

zie er echt tegenop elke avond

omdat het goed is

tegenop zien is groot woord, is gewoon niet bepaald lekker

Veel zweten laatste tijd.
Opjagen aan beachboys etc

Thank god voor ventilators, anders doe ik geen oog toe.

Iemand uitleg voor het veel zweten?

Weet 't niet zeker maar als je aan krachttraining doet ga je automatisch meer eten, meta dus omhoog, je lichaamstemperatuur dus ook.. > Zweten

plus wat meer vet, wat meer massa, wss slechte conditie

Een groot nadeel vind ik toch wel het zweten en de tintelingen in mijn arm na het slapen.

Weet iemand hoe dit komt?

Oh nee wacht, dat is al 2098309864 keer voorbij gekomen

Door het eten. Bij het proces van het opslaan/verbranden van voedsel komt warmte vrij. Wat kan resulteren in overmatig zweten.

Ik ben dit tegengegaan door te vasten tot het warmste deel vd dag over is op rustdagen. Zweet geen merkbare druppel meer op deze dagen.

Volgens mij hebben jullie allemaal een belabberde conditie ofzo want iedereen spreekt hier van zweten maar daar heb ik echt geen last van .

Volgens mij hebben jullie allemaal een belabberde conditie ofzo want iedereen spreekt hier van zweten maar daar heb ik echt geen last van .

Last ervaren van zweten verschilt natuurlijk wel erg van persoon tot persoon. Een persoon ondervindt last van een paar druppeltjes zweet en een ander ondervindt daar geen last van.

Zweten lijkt me dan ook geen indicatie voor het hebben van een beroerde conditie

Dat is inderdaad zo.
Je kan ook steeds minder lekker op de bank hangen of op het strand liggen. Lichaam is gewoon niet zo soepel meer :o

Terug
Naar boven