AndroidHealthClinic

naheffing belastingdienst....

B1R52tUIYAESHLE.jpg

Fijn, mag dus het meeste van alle groepen terugbetalen dan.

jeetje eric wat een hoop geld voor beetje moderaten

Is dit netto of brutoloon?

Het gaat bovendien uitsluitend, benadrukt Wiebes, om mensen met toeslagen, dertiende maanden en bonussen hebben ontvangen. "Het gaat vanaf enkele tientjes tot maximaal 300. En als mensen het vroeg weten, dan kunnen ze er ook rekening mee houden. Daarna hebben ze nog ruim de tijd om het te betalen, want er gaan maanden overheen vanaf het moment dat je het weet en dat je het moet betalen."

http://www.bnr.nl/nieuws/Personal_F...n-coulance-bij-naheffing-kan-geen-sprake-zijn

Ben benieuwd, ontvang geen toeslagen, bonussen of dertiende maanden. Kunnen die prutsers niet gewoon helder communiceren wie nou wel er mee te maken krijgt of niet?

Lees ook over betalingsregelingen die mensen willen treffen maar zou daar maar niet aan beginnen. Daarvoor moet je meer dan je hele doopceel lichten en waarschijnlijk ook nog je lokale belastinginspecteur ppen. Gasten hebben een beleid dat nog stamt uit de middeleeuwen op dat gebied.

M-biljet? 1 jaar? Heb er ooit 1 ingevuld, drie jaar kunnen wachten.

Inderdaad heel boekwerk. Had alles overigens wel zonder problemen ingevuld en gewoon netjes geld terug ontvangen maar erg snel zijn ze er niet mee. Misschien dat het inmiddels is verbeterd.

Jij hebt anders ook gewoon totaal nog geen toegevoegde waarde gebracht aan dit topic.

Omdat ik het opgeklopte onzin vind. Belasting naheffing krijg je natuurlijk ophef, maar wat wil je dan? Naheffing kwijtschelden en bezuinigen?

Bezuinigen zou een goed idee zijn. Zijn ze bij de overheid al begonnen met bezuinigen trouwens?

• Topic Starter Topic Starter
Omdat ik het opgeklopte onzin vind. Belasting naheffing krijg je natuurlijk ophef, maar wat wil je dan? Naheffing kwijtschelden en bezuinigen?

Maar je voelt je wel verplicht om opmerkingen te plaatsen die nergens over gaan...?

Maar goed, studentje als jij hebt er sowieso geen last van toch?

het antwoord is ja.

Geldhonger overheid kent geen grenzen, mede dankzij de nep Liberalen van de VVD

Heb geen problemen met belasting betalen maar dan wel aan een overheid die ook in eigen vlees kan snijden

Alleen al kijkend naar de praktijken bij mijn ouders op het werk, wat niet bepaald hoge ambtenaren zijn dus daar zal het nog relatief meevallen, denk ik dat de overheid op zich wel een factortje 2-3 efficienter zou kunnen functioneren ja.

oh nee wacht want als iedereen een ipad of een laptop krijgt of ze gaan weer lekker uiteten dan kan dat geld niet ergens anders aan uitgegeven worden, want dat is een ander potje.

verdomde potjes ook altijd!

Alleen al kijkend naar de praktijken bij mijn ouders op het werk, wat niet bepaald hoge ambtenaren zijn dus daar zal het nog relatief meevallen, denk ik dat de overheid op zich wel een factortje 2-3 efficienter zou kunnen functioneren ja.

oh nee wacht want als iedereen een ipad of een laptop krijgt of ze gaan weer lekker uiteten dan kan dat geld niet ergens anders aan uitgegeven worden, want dat is een ander potje.

verdomde potjes ook altijd!

Collectieve sector en efficiëntie gaat niet in 1 zin samen.

Maar je voelt je wel verplicht om opmerkingen te plaatsen die nergens over gaan...?

Maar goed, studentje als jij hebt er sowieso geen last van toch?

Met alle respect, maar als ik full time werkend zou zijn zou ik toch echt wel op de hoogte zijn van veranderingen die in september 2013 al zijn aangekondigd en mij kunnen raken. Zou er dan ook geen "last" van hebben, nee.

Er wordt hier verder ook niks zinnigs gezegd behalve geklaagd, dus wat verwacht je nou?

Is verder allemaal niet raar. Als er mensen in de portemonnee worden geraakt begint iedereen automatisch direct te steigeren. Of dat nu met een naheffing is, bezuiniging of tariefverhoging... Effect is altijd hetzelfde en er komt weer lekker politieke onrust. VVD is weer de boeman en Wilders de lachende derde.

Terug
Naar boven