Nailz
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 14%
Nailz, 1j training - vergelijking p2
Jow,
Ik ben hier nieuw, maar heb toch al een weekje het forum eens goed bekeken. Hier en daar al veel interessante zaken gelezen!
Ik train van augustus 2008, maar eigenlijk pas ongeveer vanaf januari 2009 serieus gefocust op kracht.
Ik ben dan ook gestopt met voetbal omdat dit toffer begon te worden.
Daar maakte ik mijn eerste fout: "Nee, ik hoef geen benen te trainen al want ik heb altijd gevoetbald!".
Ik heb ondertussen gelezen dat dat een foute instelling is, hier ga ik dan ook werk van maken.
Van mijn borst ben ik totaal nog niet tevreden, ik vind van mezelf dat ik meer massa had moeten bereiken op dat jaar...
Ik let op mijn voeding, maar niet dat ik mij dingen ga ontzeggen, nu je jong bent vind ik dat je nog moet eten wat je wil (beperkt dan wel).
Verder neem ik momenteel shakes en creatine op aanraden van een winkel in Gent.
Iets anders proberen??
Enkele stats van begin december 2009 (letterlijk overgenomen van het ticketje van een Tanita Body Composition Analyzer):
body type: athletic
heigt: 182cm
weight: 72.6kg MAAR nu wel 74.5kg
fat %: 8.2%
fat mass: 6kg
muscle mass: 63.3kg
bmr: 8263kj & 1975kcal
metabolic age: 12
bmi: 21.9
Graag had ik jullie mening en als het kan enkele tips gericht op mijn "toestand"
.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Doel
:
Alvast bedankt!
Jow,
Ik ben hier nieuw, maar heb toch al een weekje het forum eens goed bekeken. Hier en daar al veel interessante zaken gelezen!
Ik train van augustus 2008, maar eigenlijk pas ongeveer vanaf januari 2009 serieus gefocust op kracht.
Ik ben dan ook gestopt met voetbal omdat dit toffer begon te worden.
Daar maakte ik mijn eerste fout: "Nee, ik hoef geen benen te trainen al want ik heb altijd gevoetbald!".
Ik heb ondertussen gelezen dat dat een foute instelling is, hier ga ik dan ook werk van maken.
Van mijn borst ben ik totaal nog niet tevreden, ik vind van mezelf dat ik meer massa had moeten bereiken op dat jaar...
Ik let op mijn voeding, maar niet dat ik mij dingen ga ontzeggen, nu je jong bent vind ik dat je nog moet eten wat je wil (beperkt dan wel).
Verder neem ik momenteel shakes en creatine op aanraden van een winkel in Gent.
Iets anders proberen??
Enkele stats van begin december 2009 (letterlijk overgenomen van het ticketje van een Tanita Body Composition Analyzer):
body type: athletic
heigt: 182cm
weight: 72.6kg MAAR nu wel 74.5kg

fat %: 8.2%
fat mass: 6kg
muscle mass: 63.3kg
bmr: 8263kj & 1975kcal
metabolic age: 12
bmi: 21.9
Graag had ik jullie mening en als het kan enkele tips gericht op mijn "toestand"
.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Doel
:[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Alvast bedankt!

uw shouders zien er echt nice uit; beter dan ik verwacht had hah