MuscleMeat

nakuren anabolen wel of nie doen?

Russianbear zei:
vraag ma aan schwarzenegger die engiste bodybuilder bejaarde wat ik ken :D ik dacht dat bodybuilders de 50 niet eens halen.

t*ring dan moet mn pa al dood zijn :D en als arnold de enige is die je kent heb je weinig verstand van bodybuilding want wou je zeggen dat alle gasten waar hij vroeger op het podium mee stond dood zijn?

pampam zei:
t*ring dan moet mn pa al dood zijn :D en als arnold de enige is die je kent heb je weinig verstand van bodybuilding want wou je zeggen dat alle gasten waar hij vroeger op het podium mee stond dood zijn?
nej zeg ik dat dan ? het is wel zo dat prof bodybuilders jonger doodgaan, Arnold is ook al aan z;n hart geopereerd want die dianabolletjes die hij met 14 al slikte waren ni echt gezond.

spierennnn zei:
MrJ zei:
Niet zoveel ervaringen, alswel gewoon de meest simpele feiten weten. Dit is basiskennis, en niet eens discussie waardig in mijn ogen.

Als je kuurt zonder nakuur verlies je gewoon veel van hetgeen je gewonnen hebt. Vertel mij eens dan wat daar niet stom aan is?

PS: Ik tel maar 1 ervaring hoor. Maar goed, als je daar meer waarde aan toekent dan iets wat algemeen bekend is (mits je weet waar je over praat)... :rolleyes:[/QUOTE

bedankt voor je reacties. nog 1 vraagje dan ;) hierboven staat dat iemand zich een keer wel heeft nagekuurd en een keer niet. verschill in massaverlies was minimun. kan je me dan uitleggen hoe dat komt? een beetje verklaren ;).
( vergeet niet dat ik zelf ook voorstander ben van nakuren en weet dat je zo veel wat je gewoonnen vast kunt houden)

mss is het zijn eerste kuur geweest
mss ligt het aan zijn genen
mss start zijn lichaamseigentestproductie sneller op dan een gemiddelde bb'er

uitzonderingen heb je altijd en overal wel. maar neem maar van mij aan dat er veel meer mensen zijn die dit niet mee maken omdat ze NIET nakuren.

Maakt toch niet uit waar die het vandaan heeft.Alles wat jij weet komt toch ook ergens vandaan.Oke,hij heeft wat stukjes aan elkaar geplakt so what.
Ik zelf doe ik nooit een nakuur,maarmoet erbij zeggen dat ik nog nooit een hele zwaare kuur hebt gepakt.Ik ben nooit ziek naar een kuur en hetgeen wat ik verlies is meestal maanden ernaar doordat ik minder fanatiek train en eet.Over het algemeen krijch ik een week of 2 naar me kuur weer een pomp in me lichaam en komt de coïtuslust weer terug.Ook naar een deca test kuur.

Terug
Naar boven