XXL Nutrition

nakuren met clomid en/of nolva?

Bezoekers in dit topic

Ik zei dat ik geen nakuur gevolgd heb bij ONDERGEDOSEERDE test!
Mijn ervaring is dat ik in elk geval, heb kunnen groeien kwa massa en kracht op lage test waardes en totaal geen bad sides heb moeten ervaren.
En niet eens pct heb moeten volgen.
Ik weet 100% zeker en daar kan ik ook mn hand op leggen dat als ik een normale test kuur van 500mg had gevolgd, en geen nakuur had gedaan...dat ik dan mentaal, fysiek en kwa kracht een RAMP zou zijn.
Lesson number 1 = 500mg is geen must om te groeien!
Number 2 = bij lage dosering test alleen maar positieve sides.....geen akne, geen gyno , En ( IK IN IEDER GEVAL) , nakuur geen must.

Oké.
 
amir1121's (na)kuurvoorstellen zijn net zo goed als zijn Nederlands.
 
amir1121's (na)kuurvoorstellen zijn net zo goed als zijn Nederlands.
Ik wist niet dat ik hier tussen advocaten en rechters zat?
Waarschijnlijk ben jij zo'n bijstandsrukker die hier interessant poogt tedoen.
 
Wat betreft clomifeen versus tamoxifen: beide kunnen het testosteron verhogen, maar van tamoxifen zijn geen gegevens beschikbaar bij hypogonadale mannen (i.e. mannen met een testosterondeficiëntie). Daarvan zijn wel gegevens beschikbaar met toediening van clomifeen, hierbij werkt het erg goed. Alle gegevens samengenomen lijkt clomifeen effectiever in het verhogen van het testosteron dan tamoxifen.

Tamoxifen kan echter de voorkeur hebben bij personen die gevoelig zijn voor gyno. De kans op het ontwikkelen van gyno vergroot na de kuur en je zou dit risico dan kunnen afdekken door tamoxifengebruik.

Wat betreft de doseringen: 25 mg clomifeen dagelijks is voor de meesten een effectieve dosering, in sommige gevallen ophogen naar 50 mg. Tamoxifen wordt meestal gedoseerd op 10 tot 20 mg dagelijks.

De tijdsduur van een nakuur staat niet vast. Bij korte kuren draagt het mogelijk weinig/niets bij, bij wat langere kuren is het wat aannemelijker dat het herstel bespoedigt. Na een kuur van circa 3 maanden wordt meestal zo'n 4 weken een nakuur gebruikt. Bij echt lange kuren doe je het op geleide van een bloedtest. Je kunt dan na 6 weken nakuren testosteron, LH en SHBG meten. Je krijgt dan een indicatie van in hoeverre je hersteld bent en kunt aan de hand van de bloedwaarden dan verdere stappen ondernemen.
bedankt voor deze uitgebreide reactie !
respect om je kennis duidelijk mee te geven, dank je.
sportieve groeten
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik wist niet dat ik hier tussen advocaten en rechters zat?
Waarschijnlijk ben jij zo'n bijstandsrukker die hier interessant poogt tedoen.
Goeie aanname, gebaseerd op? Waarschijnlijk werk ik gewoon hard voor mijn geld terwijl het halve forum hier overdag een beetje zit te ouwehoeren of van het zonnetje geniet. O nee, toch niet, dat zou zomaar een aanname zijn. Misschien ga je eens nadenken voordat je iets post of je school afmaken. Ik durf te wedden dat ik harder heb gestudeerd en train om mijn doelen te bereiken dan jij.

Als er iemand interessant doet hier ben jij het wel, met je domme opmerking dat nakuren niet nodig is en dat je 10 kg netto op twee ondergedoseerde kuurtjes hebt gepakt zonder nakuur. Wat een gelul. Probeer je anderen op het verkeerde been te zetten met je kutadviezen?
 
Goeie aanname, gebaseerd op? Waarschijnlijk werk ik gewoon hard voor mijn geld terwijl het halve forum hier overdag een beetje zit te ouwehoeren of van het zonnetje geniet. O nee, toch niet, dat zou zomaar een aanname zijn. Misschien ga je eens nadenken voordat je iets post of je school afmaken. Ik durf te wedden dat ik harder heb gestudeerd en train om mijn doelen te bereiken dan jij.

Als er iemand interessant doet hier ben jij het wel, met je domme opmerking dat nakuren niet nodig is en dat je 10 kg netto op twee ondergedoseerde kuurtjes hebt gepakt zonder nakuur. Wat een gelul. Probeer je anderen op het verkeerde been te zetten met je kutadviezen?
Dus jij denkt dat je op 2 kuren, 2 keer vol moet kuren om 10kg massa te pakken?
Heb jij bij je eerste kuur 2 kg massa winst gepakt of wat?
 
amir1121 laat deze discussie gewoon achterwege, je bent niet snugger genoeg om dit te winnen.
En wat is in godsnaam “vol kuren” nu weer voor een verzinsel?
 
Dus jij denkt dat je op 2 kuren, 2 keer vol moet kuren om 10kg massa te pakken?
Heb jij bij je eerste kuur 2 kg massa winst gepakt of wat?

Niveau wel.
 
amir1121 laat deze discussie gewoon achterwege, je bent niet snugger genoeg om dit te winnen.
En wat is in godsnaam “vol kuren” nu weer voor een verzinsel?
Sorry was op mn werk en had gewoon snel geantwoord.
Vol kuren bedoel ik minimaal 500mg test in de week als eerste kuur.
De meeste proffesionals zeggen ook dat je in je eerste kuur niet persee 500mg moet spuiten om te moeten groeien.
Ondergedoseerd ( 300mg) is zat genoeg in je eerste kuur, en daar ben ik getuige van.
Je moet wel eten natuurlijk, daar komt uiteindelijk je massa en kracht vandaan.
Mijn probleem is nu ,dat ik wel gegroeid ben, en kracht heb gegained die ik niet verloren heb.
Maar ben niet droog.
Was ook geen cut kuur maar een massa kuur.
 
amir1121 hoe weet jij dat je test 300mg was en niet 500mg, lijkt mij straf als je in een labo werkt ofzo...
Het probleem met jou posts is dat het allemaal heel vage veronderstellingen zijn.
 
Dus jij denkt dat je op 2 kuren, 2 keer vol moet kuren om 10kg massa te pakken?
Heb jij bij je eerste kuur 2 kg massa winst gepakt of wat?
Ik ben net begonnen met mijn eerste kuur, naar verlies alleen maar gewicht. Komt vast doordat ik ben gestopt met eten.
 
amir1121 hoe weet jij dat je test 300mg was en niet 500mg, lijkt mij straf als je in een labo werkt ofzo...
Het probleem met jou posts is dat het allemaal heel vage veronderstellingen zijn.
Ooit gehoord van bloedtest?
 
amir1121 en die bloedtest zegt hoeveel gram test je ampul bevat?
Jeeezus.....
Sanca Saxon is het niet mogelijk bepaalde leden van bepaalde gedeeltes op het forum verbieden te posten...
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik hoop voor amir dat hij alleen maar aan het trollen is, anders is het echt een malloot
 
Back
Naar boven