Fitness Seller

nakuren met clomid en/of nolva?

Bezoekers in dit topic

Wat was je bloedresultaat, en hoeveel weken injecteerde je al welke dosering?
Mijn bloedresultaat was 15 nanogram.
Hier had had ik een thread aangemaakt.
Kun je opzoeken onder...
Test e kuur 500mg pw bloedwaarde
 
Goed verhaal, sterk onderbouwd, doen we helemaal niks mee:ty::ty:
 
Goed verhaal, sterk onderbouwd, doen we helemaal niks mee:ty::ty:
Jij hoeft niet meer te reageren aub, komt niets anders als waardeloos commentaar van je toetsenbord af.
 
Laten we eerlijk zijn amir1121

Of je nou een gram test of 200 mg test had gezet, op jouw shape pak je makkelijk kg’s zonder gear. Je kan natuurlijk je ervaring delen maar zet het er verhaaltje er dan compleet op. Zo heeft niemand er wat aan en kan het eigenlijk alleen maar fout gaan. Wat wil je nu bewijzen?
 
Laten we eerlijk zijn amir1121

Of je nou een gram test of 200 mg test had gezet, op jouw shape pak je makkelijk kg’s zonder gear. Je kan natuurlijk je ervaring delen maar zet het er verhaaltje er dan compleet op. Zo heeft niemand er wat aan en kan het eigenlijk alleen maar fout gaan. Wat wil je nu bewijzen?
Waarom zou ik 1 gram test zetten in mn eerste kuur?
Pas op wat je typt, er zijn leken die mee lezen.
Die denken dan dat je 1 gram test moet zetten in je eerste kuur.
Nee, 250 mg tot 300 is zat genoeg in je eerste kuur!
En je hebt geen nare nevenwerkingen ook.
 
Waarom zou ik 1 gram test zetten in mn eerste kuur?
Pas op wat je typt, er zijn leken die mee lezen.
Die denken dan dat je 1 gram test moet zetten in je eerste kuur.
Nee, 250 mg tot 300 is zat genoeg in je eerste kuur!
En je hebt geen nare nevenwerkingen ook.

Op 600 Mg ook niet (lineair) . Jij trolt zo hard is niet normaal
 
Ik trol omdat ik zeg dat 300mg genoeg is in je eerste kuur??
Ik zou 500 zetten. Jouw 'pas op'-waarschuwing slaat nergens op, want zelf geef je aan richting TS dat nakuren niet nodig is. Dat soort achterlijke adviezen zouden verboden moeten worden.
 
Ik zou 500 zetten. Jouw 'pas op'-waarschuwing slaat nergens op, want zelf geef je aan richting TS dat nakuren niet nodig is. Dat soort achterlijke adviezen zouden verboden moeten worden.
Volgens mij kun jij niet lezen of wel?
Ik zei dat IK niet hoefde te nakuren omdat ik weinig testosteron had gezet.
Dat is het voordeel ervan.
En heb daarna gezegd dat als je meer als 250-300mg zet , dat je dan NATUURLIJK moet nakuren.
Je bent een halve zool als je op 500mg nog moet gaan liggen vragen HOE je moet nakuren en je bent een hele zool als je komt vragen of je überhaupt moet nakuren.
En ik ben hier aan het trollen??
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij kun jij niet lezen of wel?
Ik zei dat IK niet hoefde te nakuren omdat ik weinig testosteron had gezet.
Dat is de voordeel ervan.
En heb daarna gezegd dat als je meer als 250-300mg zet , dat je dan NATUURLIJK moet nakuren.
Je bent een halve zool als je op 500mg nog moet gaan liggen vragen HOE je moet nakuren en je bent een hele zool als je komt vragen of je überhaupt moet nakuren.
En ik ben hier aan het trollen??

Ik weet niet welke verstandelijke beperking jij hebt maar het begint best wel irritant te worden.

Of je nu 250 of 2500 mg test gebruikt, je legt je eigen productie plat en om dat te helpen herstellen doe je PCT.

Of jij nu wel of geen PCT doet boeit niemand hier omdat je een idioot bent en niemand jou serieus neemt.

Het is beter als je stopt met je onzin te posten want niemand zit te wachten op jouw expertise en gebruikservaringen.
 
Waarom zou ik 1 gram test zetten in mn eerste kuur?
Pas op wat je typt, er zijn leken die mee lezen.
Die denken dan dat je 1 gram test moet zetten in je eerste kuur.
Nee, 250 mg tot 300 is zat genoeg in je eerste kuur!
En je hebt geen nare nevenwerkingen ook.

Ik geef het op, er valt niet te praten met jou.
 
Laten we met zijn allen deze jongen niet meer citeren en niet meer reageren op zijn posts. Het beestje continue een bot toewerpen en hij blijft kwispelen.
 
Ik weet niet welke verstandelijke beperking jij hebt maar het begint best wel irritant te worden.

Of je nu 250 of 2500 mg test gebruikt, je legt je eigen productie plat en om dat te helpen herstellen doe je PCT.

Of jij nu wel of geen PCT doet boeit niemand hier omdat je een idioot bent en niemand jou serieus neemt.

Het is beter als je stopt met je onzin te posten want niemand zit te wachten op jouw expertise en gebruikservaringen.
Heb juj ooit 250mg gezet en daarna doorgetraind zonder na te kuren ????
NATUURLIJK leg jij je productie plat op 250mg, maar het herstel daarvan is 100x makkelijker als dat je bijvoorbeeld 1 of 2 gram zet.
Je lichaam is geen computer dat je lichaam niet doorheeft hoeveel testosteron er binnen komt!!!
Het heeft precies door hoeveel mg je zet, vandaar dat je lichaam begint te converteren naar oestrogeen bijvoorbeeld om balance te houden. En dat doet het lichaam heel precies.
Dat is ook de reden waarom je testosteron moet afzetten,betekend op het einde van je kuur dosis om de week verlagen, zodat je lichaam een signaal krijgt dat er steeds minder binnen komt en dat het hoog tijd wordt om zelf aan het werk te gaan.
Dat heb je met alles,ook met antibiotika!!!
 
Volgens mij kun jij niet lezen of wel?
Ik zei dat IK niet hoefde te nakuren omdat ik weinig testosteron had gezet.
Dat is de voordeel ervan.
En heb daarna gezegd dat als je meer als 250-300mg zet , dat je dan NATUURLIJK moet nakuren.
Je bent een halve zool als je op 500mg nog moet gaan liggen vragen HOE je moet nakuren en je bent een hele zool als je komt vragen of je überhaupt moet nakuren.
En ik ben hier aan het trollen??

Dus met weinig testosterone doe je jezelf niet platleggen?
 
Ik wist niet dat ik hier tussen advocaten en rechters zat?
Waarschijnlijk ben jij zo'n bijstandsrukker die hier interessant poogt tedoen.

Volgens mij kun jij niet lezen of wel?
Ik zei dat IK niet hoefde te nakuren omdat ik weinig testosteron had gezet.
Dat is de voordeel ervan.
En heb daarna gezegd dat als je meer als 250-300mg zet , dat je dan NATUURLIJK moet nakuren.
Je bent een halve zool als je op 500mg nog moet gaan liggen vragen HOE je moet nakuren en je bent een hele zool als je komt vragen of je überhaupt moet nakuren.
En ik ben hier aan het trollen??

Heb juj ooit 250mg gezet en daarna doorgetraind zonder na te kuren ????
NATUURLIJK leg jij je productie plat op 250mg, maar het herstel daarvan is 100x makkelijker als dat je bijvoorbeeld 1 of 2 gram zet.
Je lichaam is geen computer dat je lichaam niet doorheeft hoeveel testosteron er binnen komt!!!
Het heeft precies door hoeveel mg je zet, vandaar dat je lichaam begint te converteren naar oestrogeen bijvoorbeeld om balance te houden. En dat doet het lichaam heel precies.
Dat is ook de reden waarom je testosteron moet afzetten,betekend op het einde van je kuur dosis om de week verlagen, zodat je lichaam een signaal krijgt dat er steeds minder binnen komt en dat het hoog tijd wordt om zelf aan het werk te gaan.
Dat heb je met alles,ook met antibiotika!!!

Mijn lieve god zeg. Ik gebruik niet eens... Maar... En... o....
 
Heb juj ooit 250mg gezet en daarna doorgetraind zonder na te kuren ????
NATUURLIJK leg jij je productie plat op 250mg, maar het herstel daarvan is 100x makkelijker als dat je bijvoorbeeld 1 of 2 gram zet.
Je lichaam is geen computer dat je lichaam niet doorheeft hoeveel testosteron er binnen komt!!!
Het heeft precies door hoeveel mg je zet, vandaar dat je lichaam begint te converteren naar oestrogeen bijvoorbeeld om balance te houden. En dat doet het lichaam heel precies.
Dat is ook de reden waarom je testosteron moet afzetten,betekend op het einde van je kuur dosis om de week verlagen, zodat je lichaam een signaal krijgt dat er steeds minder binnen komt en dat het hoog tijd wordt om zelf aan het werk te gaan.
Dat heb je met alles,ook met antibiotika!!!


dreamy1 is that u
 
Mijn lieve god zeg. Ik gebruik niet eens... Maar... En... o....
Fatbastard.
Op 250mg hoef jij niet na te kuren omdat het herstel veel makkelijker en veel sneller is als op 1 of 2 mg in de week.
Mijn god....echt , hou gewoon op dit is echt belachelijk!
Als het allemaal zo vanzelfsprekend en makkelijk is als " axis plat is gewoon plat", waarom duurt een nakuur dan veeeel langer als je 1 jaar lang continue on gear was vergeleken met een simpele 12 weken test kuurtje waar je maar 1 maandje hoeft na te kuren???

Plat is toch gewoon plat?? ( volgens een paar clowns hier).
 
Laatst bewerkt:
Fatbastard.
Op 250mg hoef jij niet na te kuren omdat het herstel veel makkelijker en veel sneller is als op 1 of 2 mg in de week.
Mijn god....echt , hou gewoon op dit is echt belachelijk!
Als het allemaal zo vanzelfsprekend en makkelijk is als " axis plat is gewoon plat", waarom duurt een nakuur dan veeeel langer als je 1 jaar lang continue on gear was vergeleken met een simpele 12 weken test kuurtje waar je maar 1 maandje hoeft na te kuren???

Plat is toch gewoon plat?? ( volgens een paar clowns hier).

:clown:
 
Back
Naar boven