MuscleMeat

Nakuur boldenone

Bezoekers in dit topic

Thomas

Dutch Bodybuilder
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
12 nov 2002
Berichten
302
Waardering
94
Als je op:

http://bulkmuscle.com/pct/index.php

Een 1000 mg per week invult voor boldenone undecylenate, zie je dat bij een kuur van tenminste 3 maanden, pas na anderhalve maand de waardes van de bold weer richting 'normal' gaan.
Wat dat precies inhoudt weet ik niet, bij testosteron snap ik dat je een eigen normale productie hebt, maar ik neem aan dat mijn lichaam geen boldenone produceert ;) (het zal wel omzetten naar testosteron in bepaalde verhouding)

Desondanks zou je uit deze grafiek afleiden dat bij een dergelijke dosering en tijdsduur, je niet voor ruim een maand na de laatste boldenone injectie hoeft na te kuren zou ik zeggen, aangezien er dan nog zoveel meer boldenone dan 'normaal' aanwezig is.

Iemand die hier zijn licht op kan laten schijnen? (Voornamelijk of het inderdaad klopt dat je pas na een maand na laatste injectie met nakuur moet beginnen.)
 
Laatst bewerkt:
Als je op:

http://bulkmuscle.com/pct/index.php

Een 1000 mg per week invult voor boldenone undecylenate, zie je dat bij een kuur van tenminste 3 maanden, pas na anderhalve maand de waardes van de bold weer richting 'normal' gaan.
Wat dat precies inhoudt weet ik niet, bij testosteron snap ik dat je een eigen normale productie hebt, maar ik neem aan dat mijn lichaam geen boldenone produceert ;) (het zal wel omzetten naar testosteron in bepaalde verhouding)

Desondanks zou je uit deze grafiek afleiden dat bij een dergelijke dosering en tijdsduur, je niet voor ruim een maand na de laatste boldenone injectie hoeft na te kuren zou ik zeggen, aangezien er dan nog zoveel meer boldenone dan 'normaal' aanwezig is.

Iemand die hier zijn licht op kan laten schijnen? (Voornamelijk of het inderdaad klopt dat je pas na een maand na laatste injectie met nakuur moet beginnen.)
boldenone is een soort van syntetische testosteron, en bovendien je lichaam merkt dat er al genoeg groeihormoon in het lichaam aanwezig is dus zal het ook de testosteronproductie stoppen, en over die nakuur het heeft een enanthaat ester dus na 2weken niet meer te hebben gebruikt zit er al zoweinig van in je bloed dat de je eigen test weer de overhand gaat nemen...
 
ALLE middelen zijn syntetisch testosteron.Of je het nu over winny of test E hebt.Het onderdrukt allemaal zeer zwak tot zeer zwaar
 
wat Krieltje zegt


gewoon 3 weken na laaste inject novlva op 20mg voor 4 weekjes
 
Beginnen we gewoon nakuur de 4e week na laatste inject.
 
ik raad je aan de nakuur pas 6 weken na je laatste boldenone inject te doen.
Je zegt zelf dat je een undecylenate ester gebruikt en de halfwaarde is stukken langer dan die van enantaat.
De 6 weken voor je aan de nolvadex begint gebruik je korte esters of orals.Ik deed dit ook en gebruikte ongeveer 700 mg boldenone per week.
Volgens de calculator die jij aanhaalt moest ik 45 dagen wachten om aan mijn pct te beginnen.
 
Dat zegt hij niet.
Hij zei enkel dat alle test-varianten onderdrukken.

je snapt hem niet wat krieltje zij klopt .

en dan mijn toevoeging op zijn vraag:rolleyes:
3 weken naar laaste inject nolve ,........

maar omdat bold zoon lange ester heeft is nog even met korte esters of orals ook een goeie optie'maarja dan gooien we er wel weer meer in


exuses ik ben dyslecties,
 
Back
Naar boven