AndroidHealthClinic

Nakuur na lange kuur mislukt - wat nu?

Xonan

Novice
Waardering
0
ik heb een lange kuur van 6 mnd gedaan(2e keer), met elke week test, en arimidex en pregnyl. nu, gestopt na een nakuur van 1000/500/500/500 en 1000/500/500/500 pregnyl.

ik begin me erg down te voelen en heb max 1x per week zin in coïtus. dat gecombineerd met licht BT vorming, maak ik me nu erg druk. wat to do? kan ik zelf nog aan de gang opnieuw met pregnyl, is er een protocol wat beter werkt?

Ik heb op de site gezocht, en vond een protocol wat ongeveer het dubbele voorschreef wat ik heb gedaan erna. Is dat verstandig om te doen, ook als 2e nakuur, of zijn er andere manieren om de boel weer op gang te brengen?

Heb je ook nolva of clomid gebruikt? Of alleen hcg? Kan dat er niet uit halen?

• Topic Starter Topic Starter
beide niet, arimidex een kwart pilletje 2x per week.

OPtie 1
Maandje Nolvadex 40/40/20/20

Optie 2:
Maand Chlomid 50 mg EOD

Optie 3
COmbi van, dan zou ik Nolva op 20MG houden en de chlomid op 25 MG ED beiden.

Hoger kan altijd nog......ook van deze middelen kan je heftige sides krijge!

Dus eigenlijk heb je geen nakuur gedaan terwijl je al 4 jaar op dit forum zit

OPtie 1
Maandje Nolvadex 40/40/20/20

Optie 2:
Maand Chlomid 50 mg EOD

Optie 3
COmbi van, dan zou ik Nolva op 20MG houden en de chlomid op 25 MG ED beiden.

Hoger kan altijd nog......ook van deze middelen kan je heftige sides krijge!

volgens mij is 20mg nolva net zo goed werkzaam als 40mg je hebt alleen een stuk minder bijwerkingen maar ik zou alsnog minimaal 4 weken lang nolva pakken al is na een half jaar on te zijn geweest 4 weken beetje kort

na zo'n lange kuur mag je wel het volgende doen
6 weken 1 tab arofix p/d
6 weken 3x25iu HMG p/w

hier zal je wel van herstellen maat

• Topic Starter Topic Starter
terechte vraag

Ik doe lange lage kuren, waarbij ik probeer mijn eigen test op gang te houden. soort TRT. vorige kuur duurde een jaar+ en met dezelfde `nakuur`als ik net beschreef nooit ergens last van gehad. ook tijdens de kuur nauwelijks bijwerkingen. (lichte acne op de schouders als ik `vuil`at, thats it.) wel veel resultaat, van 92 met 22% vet naar 100+ met 8%. En ik ben trouwens geen BB/krachtsporter, maar ik sport wel fanatiek in een andere sport.

nu was ik een half jaar bezig en merkte ik dat het niet lekker zat, ik heb de boel onderbroken en heb hetzelde protocollotje als vorige keer gevolgd. werkte nu niet, en nu schiet mijn kennis tekort.

dus nooit over nakuur nagedacht. achteraf dom, vandaar mijn post.

Heb je bloed laten meten ? Zo niet, doen ! Wellicht is een bezoek aan de anabolenpoli ook geen overbodige luxe.

volgens mij is 20mg nolva net zo goed werkzaam als 40mg je hebt alleen een stuk minder bijwerkingen maar ik zou alsnog minimaal 4 weken lang nolva pakken al is na een half jaar on te zijn geweest 4 weken beetje kort

Ik snap je punt, maar met zulke doseringen test mag de PCT best wat forser?

begrijp er geen zak van.

wat was je kuur en welke producten, en wat was je nakuur of heb je alleen hcg gebruikt die 1000/500 etc ?

Begrijp er geen k*t van. Je hebt dus geen nakuur gedaan? Doe die dan alsnog met Nolvadex, en eventueel Clomid samen met vitamine D3. Zal je goed doen.

@Xonan. wat ik van je verhaal begrijp is dat je pregnyl gebruikt hebt als nakuur. dit is sterk achterhaald en word alleen tijdens je kuur gebruikt om de testikels op formaat te houden. dat bespoedigt je herstel achteraf. als ik jou was zou ik een maandje nolvadex pakken op 20mg per dag en dan aankijken of je je beter voelt.
nu even bloed latrn prikken om te kijken op welke waardes je zit, en na je nakuur ook even om te zien of er herstel is

idd minimaal 2-3 maanden nolvadex 20mg per dag,....niet meer en niet minder. Bloedwaardes laten prikken.

Oh oH wat zijn we weer druk met het verwijsende wijsvingertje. Op us boards is wat arimidex gewoon een vorm van nakuur ,dus echt niet ongewoon. Wel inefficient,omdat nolva toch sterk je lh/fsh verhoogd.

idd minimaal 2-3 maanden nolvadex 20mg per dag,....niet meer en niet minder. Bloedwaardes laten prikken.

Oh oH wat zijn we weer druk met het verwijsende wijsvingertje. Op us boards is wat arimidex gewoon een vorm van nakuur ,dus echt niet ongewoon. Wel inefficient,omdat nolva toch sterk je lh/fsh verhoogd.

Zie ari tijdens je kuur als aro blokker, niks verwijzend vingertje. hij is onduidelijk that's all. hij zit met een probleem ik niet.

Toch wel leuk dat Engelse en US boards hele andere nakuren hebben als wij.

Cheers mate.

Terug
Naar boven