AndroidHealthClinic

Nandrolone penylpropionaat

DBC01 zei:
Mag ik even offtopic zeiken? Het is een paar weken. niet naar paar weken.
(Dit is IMHO de meest gemaakte nieuwe spelfout van de laatste jaren)
uww bij nader inzien heb je misschien toch gelijk...vorige week tentamen gemaakt...wilde toen opschrijven: "Het is niet mogelijk om blabalbalaba" en wat schrijf ik op "Tis niet mogelijk om blabalbal" ... msn en forum shit is eigenlijk niet echt goed qua schrijfsT....maja
greetz

Sinds ik veel op fora schrijf is m'n schrijfsT er niet beter op geworden :(

klaas zei:
lol:D...vind korte esters altijd wel ok...als je naar paar weken op plateau komt kan je dosis iets verhogen en merk je weer redelijk snel vooruitgang...

Er was hiero ook zon gozer die in zn borst injecteerde...moet dat ook nog eens proberen, lijkt me eerlijk gezegd wel gekke shit...
greetz

hoelang kuur jij dan eigenlijk met korte esters, want na een week of 6 bereik je meestal pas je plateau in een kuur.
en aan wat voor verhogingen moet ik dan denken? is dat wel verantwoordelijk ivm bloedwaardes? :D ;) :rolleyes:

G21 zei:
hoelang kuur jij dan eigenlijk met korte esters, want na een week of 6 bereik je meestal pas je plateau in een kuur.
en aan wat voor verhogingen moet ik dan denken? is dat wel verantwoordelijk ivm bloedwaardes? :D ;) :rolleyes:
meestal8-12 weken duren mn kuurtjes...verhoog bv testprop van 75ed naar 100ed...niet echt schokkend maar toch...
greetz

Terug
Naar boven