- Waardering
- 4.083
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maarja, dat zal wel echte deca geweest zijn.Laatste keer dat ik 500 mg deca nam per week (samen met 500mg test) schoot ik vol vocht en men voeding was vrij strak toen.
Bij 1 gram zal dat zeker niet beteren vrees ik.
Waarom ligt dat volgens jou perse aan de deca? En niet aan de test? Of komt het misschien doordat hij beide neemt?
Tja, de vuistregel is test hoger dan deca ivm erectie/libido problemen.. Zowel tijdens als (vooral) na je kuur..
Maar ook dit is persoonsgebonden en kom je alleen achter als je het zelf probeerd![]()
Vuistregel, of persoonsgebonden? Tegenstrijdig. Er zijn geen vuistregels. Alleen DBB-regels.

Als je deca d*ck krijgt zet je te weinig masteron of provi (DHT stoffen).
Als je een kuurtje test/deca doet (overigens vrij standaard kuurtje) dan denkt 9/10 niet erbij na om mast of provi erbij te zetten. Ik snap deze opmerking dan ook niet zo goed. Wil je alleen test/deca doen, dan zul je in 9/10 gevallen je test hoger moeten doseren dan je deca. Dat er uitzonderingen zijn is uiteraard waar, maar het gros van de test/deca gebruikers krijgt toch echt een deca d*ck als er niet genoeg test t.o.v. de deca gezet wordt. Hoe die verhouding ligt is bij iedereen verschillend.
Als je test verhoogt, verhoog je ook DHT, dus kan je er inderdaad minder last van hebben. Nadeel is dat oestrogeen ook omhoog gaat. Als je geen fan bent van test kan je dus gewoon mast/provi erbij zetten.
Mijn opmerking is verder heel logisch. Dat mensen (die last hebben van deca d*ck) niet goed genoeg geinformeerd zijn van te voren is niet mijn probleem. En als mensen zich niet genoeg informeren krijg je van die "vuistregel mythes" ;-) Gevolg daarvan is dat deca een slechte naam krijgt.

Okay, ik wist niet dat je een campagne begonnen was om deca haar naam in ere te herstellen
Anyway ik vind deca de keus bij uitstek voor een pak massa.
Verder is jouw opmerking altijd logisch in de ogen van jezelf en is het niet jouw probleem, maar ben je toch aan het reageren/helpen/adviseren in het topic![]()
ben gewoon van mening dat elke bijwerking een logische verklaring heeft en (zo goed als) altijd te voorkomen is met de juiste research vooraf.
Zou 250 test en 600-700 mg npp per week voor 8 weken voor nette gains zorgen?