SmalMaarDapper
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 43
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha wie zegt dat ze maagd is. Misschien naait ze wel de hele dag door![]()

haar p*ssy gaat uitgebreid gecontroleerd worden. Alsof een gast die 3 miljoen betaalt geen waar voor zijn geld wil![]()

Natalie ontmaagden kost nu al drie miljoen euro
De niet onknappe Natalie Dylan gooit hoge ogen met de veiling van haar maagdelijkheid. Het jongste bod bedraagt 3,8 miljoen dollar, bijna 3 miljoen euro.
Studies betalen
Wie nog een gooi wil doen naar het bloemetje van Natalie, kan terecht op de website van de Moonlite Bunny Ranch. Denis Hof, de baas van dit huis van lichte zeden in Nevada, wilde de Amerikaanse studente wel helpen met haar ongewone initiatief. Met het geld wil de schone haar studies betalen. De jonge vrouw hoopt master in de Gezinspsychologie te worden.
Beter dan op achterbank van auto
"Ik vind het een fantastisch idee", juicht Denis Hof de veiling toe. "Dit is alleszins beter dan je maagdelijkheid verliezen op de achterbank van pakweg een Toyota". (eb)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Damn...

Niets tegen Toyota hé :shoot::shoot:
, wat een b*chhaar p*ssy gaat uitgebreid gecontroleerd worden. Alsof een gast die 3 miljoen betaalt geen waar voor zijn geld wil![]()
Je kan niet aan een 'p*ssy' zien of ze nog maagd is.![]()

waarom heb ik die niet bedacht, ik moet toch minstens 10 miljoen waard zijn als maagd
![]()
+1Voor 3 miljoen euro's kun je heel wat meer k*tjes nken.
haar p*ssy gaat uitgebreid gecontroleerd worden. Alsof een gast die 3 miljoen betaalt geen waar voor zijn geld wil![]()
Hier zou ik werkelijk duizenden euro's mee kunnen ophalen.
GEEN ENKELE 16jarige jongen is nog maagd door eigen keuze
face it... you're ugly
en we hebben weer een e-warrior erbij, als dat werkelijk het geval was, was je nu al geen maagd meerGEEN ENKELE 16jarige jongen is nog maagd door eigen keuze
face it... you're ugly
![]()

Wat een Toyota?Niets tegen Toyota hé :shoot::shoot:
Verder vind ik het eigenlijk maar triest, Geld willen verdienen aan je ontmaagding, wat een b*ch
en studies, dat is mss een duizendste van wat ze er zal aan verdienen.

alsof looks er iets mee te maken heeft. toen ik in de 4e zat was de enige gast met een vriendin een zittenblijver met een graf**p vol puisten terwijl dat wijf modellen werk deed.