XXL Nutrition

Natalie ontmaagden kost nu al drie miljoen euro

Toevallig geen oud vrouwtje die dit leest en mij hier ook 3 mil wil voor betalen :roflol::roflol::roflol:?

Héhé nu maar hopen dat ze een oud vettig incontinent ventje in huis haalt die voor zijn 3 mil op zijn minst anaal wil gaan:roflol:

Slim meisje.

Maar ja, je kan haar uitlachen wat je wil, alleen ze heeft straks wel een paar miljoen op haar bankrekening :D

Hier zou ik werkelijk duizenden euro's mee kunnen ophalen.

Alsof die nog maagd is :D

Voor 3 miljoen euro's kun je heel wat meer k*tjes nken.

Natalie ontmaagden kost nu al drie miljoen euro

De niet onknappe Natalie Dylan gooit hoge ogen met de veiling van haar maagdelijkheid. Het jongste bod bedraagt 3,8 miljoen dollar, bijna 3 miljoen euro.

Studies betalen
Wie nog een gooi wil doen naar het bloemetje van Natalie, kan terecht op de website van de Moonlite Bunny Ranch. Denis Hof, de baas van dit huis van lichte zeden in Nevada, wilde de Amerikaanse studente wel helpen met haar ongewone initiatief. Met het geld wil de schone haar studies betalen. De jonge vrouw hoopt master in de Gezinspsychologie te worden.

Beter dan op achterbank van auto
"Ik vind het een fantastisch idee", juicht Denis Hof de veiling toe. "Dit is alleszins beter dan je maagdelijkheid verliezen op de achterbank van pakweg een Toyota". (eb)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Damn...

Wat een Toyota? :fire::fire::fire::fire::splat: Niets tegen Toyota hé :shoot::shoot:

Verder vind ik het eigenlijk maar triest, Geld willen verdienen aan je ontmaagding :rolleyes:, wat een b*ch

en studies, dat is mss een duizendste van wat ze er zal aan verdienen.

Zo een wijf dat al 1000de x anaal is genomen en nu 3milj krijgt voor een keertje in haar preut:)

Hier zou ik werkelijk duizenden euro's mee kunnen ophalen.

en we hebben weer een e-warrior erbij, als dat werkelijk het geval was, was je nu al geen maagd meer;) GEEN ENKELE 16jarige jongen is nog maagd door eigen keuze;) face it... you're ugly:D

en we hebben weer een e-warrior erbij, als dat werkelijk het geval was, was je nu al geen maagd meer;) GEEN ENKELE 16jarige jongen is nog maagd door eigen keuze;) face it... you're ugly:D

alsof looks er iets mee te maken heeft. toen ik in de 4e zat was de enige gast met een vriendin een zittenblijver met een graf**p vol puisten terwijl dat wijf modellen werk deed.

hoeveel zou het kosten om je vliesje weer op te laten bouwen door een plastisch chirurg? Misschien goede branche om je hele leven in te werken :roflol:
Wat een Toyota? :fire::fire::fire::fire::splat: Niets tegen Toyota hé :shoot::shoot:

Verder vind ik het eigenlijk maar triest, Geld willen verdienen aan je ontmaagding :rolleyes:, wat een b*ch

en studies, dat is mss een duizendste van wat ze er zal aan verdienen.

3000 euro voor een studie? netjes! een 100e is een betere schatting ;)

Terug
Naar boven