MuscleMeat

Natalie ontmaagden kost nu al drie miljoen euro

alsof looks er iets mee te maken heeft. toen ik in de 4e zat was de enige gast met een vriendin een zittenblijver met een graf**p vol puisten terwijl dat wijf modellen werk deed.

so true, ooit is aan de praat geraakt met een erg knap meisje, bleek spijtig genoeg een vriend te hebben(spijtig, maar niet geschoten is altijd mis ;) )
Ik beelde mij een knappe gespierde adonis in.
Tot ik hen later toevallig over straat zag lopen.
Ik ga geen ganse omschrijving van de kerel geven maar hij was gatlelijk

Hahaha 3 miljoen my ass. Als je 3 keer op d'r foto gerukt hebt is het ook niet de moeite waard meer.

Als ik multi-miljonair zou zijn dan zou ik haar wel doen, maar het grappige is als multi-miljonair kan je sowieso al mooie chicks naaien voor een stuk minder, hoe oud en verrot je ook bent, dus ik denk dat ze lang op haar geld kan wachten.

Het is belachelijk, pretentieus, arrogant, ordinair en totaal zinloos. Als ze echt nog geen coïtus heeft gehad zal ze zichzelf zeker wel al honderden keren bevredigd hebben. Ik vraag me af hoe onnozel iemand kan zijn om dit bedrag werkelijk te betalen. Voor dat geld kan je honderden tienertjes ontmaagden en met vele fotomodellen de beste coïtus van je leven hebben. Het slaat rationeel gezien echt totaal nergens op.

only in the states

Heb betere h**ren gedoet voor 2.999.950 euro minder...wie daar 3 miljoen voor geeft is kierewiet.

:scratch: steek je je dikke zwans naar binnen, begint ze te huilen dat het pijn doet..dag geld

ik geef die lelijke aandachtsh**r 10 euro. Wie bied er meer?

3 euroknallers kun je krijgen, mag ze zelf uitkiezen wat.

Terug
Naar boven