MuscleMeat

Natalie ontmaagden kost nu al drie miljoen euro

dam ik zou best 100euries bieden

dan ga ik liever iets drinken komt het wel verniet kost hooguit een drankje;)

waarom 3 miljoen betalen om een zak aardappelen te nken? Maar wel slim bedacht.

de nieuwe hype :o

ik zou der doen, maar zou er geen cent voor over hebben....

hit it.

ze kiest ook nog zelf met wie ze naar bed gaat.... dus volgens mij wacht ze tot 1 of ander Brad Pitt achtig figuur 10 miljoen biedt.

k*thoer

ik hoop dat een smerige ouwe vent haar vastbind en dan vol gaat schijte en eroverheen gaat pissen :roflol:

Wat moet die gozert wel niet denken? Hij mag haar echt niet houdenofzo! Weer zoiets dat weer jammer genoeg met een sisser gaat aflopen ...:(

damn..had haar fotos eigenlijk niet bekeken.. zeker geen 50 euro waard ..10 euro nog wel... voor de kick dan.. want tits heeft ze zelf niet.. lol

en we hebben weer een e-warrior erbij, als dat werkelijk het geval was, was je nu al geen maagd meer;) GEEN ENKELE 16jarige jongen is nog maagd door eigen keuze;) face it... you're ugly:D

Lol dat is nou al de 2e keer dat je een grap niet in kan zien.
Het zou 'echt niet normaal ****ing racistisch' zijn als ik zou zeggen dat je dom bent omdat je een Belg bent, maar jezus wat ben jij achterlijk.

No way dat ik daar geld voor over heb,
Maar ik denk dat er best amerikanen zijn met 20+ miljoen die t zo doen, al is t alleen maar om op tv te komen :P

En maagden zijn niet leuk om mee bezig te gaan imo, een beetje ervaring is eens stuk beter

Laatst bewerkt:
Doe mij maar gewoon een minderjarig sletje van 16 of zo die nog maagd is..... Ben de rijkste niet dus tja... Moet toch wat

Lol dat is nou al de 2e keer dat je een grap niet in kan zien.
Het zou 'echt niet normaal ****ing racistisch' zijn als ik zou zeggen dat je dom bent omdat je een Belg bent, maar jezus wat ben jij achterlijk.
deze had ik wel door:p vandaar de vele smileys bij mn reactie.
die andere had k nie door omdat k die quote van "ik tel tot 10" ofzoiets nog niet eerder had gelezen:roflol: maar had hem gisteren ook in die topic zien staan van 'de meest memorabele post op DBB':D was idd beetje dom van mij

een elastiekje en een kauwgum bal zou ik ervoor over hebben

deze had ik wel door:p vandaar de vele smileys bij mn reactie.
die andere had k nie door omdat k die quote van "ik tel tot 10" ofzoiets nog niet eerder had gelezen:roflol: maar had hem gisteren ook in die topic zien staan van 'de meest memorabele post op DBB':D was idd beetje dom van mij

Oeps, sorry dan heb ik niks gezegd.

Terug
Naar boven