Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en we hebben weer een e-warrior erbij, als dat werkelijk het geval was, was je nu al geen maagd meerGEEN ENKELE 16jarige jongen is nog maagd door eigen keuze
face it... you're ugly
![]()
Wat moet die gozert wel niet denken? Hij mag haar echt niet houdenofzo! Weer zoiets dat weer jammer genoeg met een sisser gaat aflopen ...![]()
k*thoer
ik hoop dat een smerige ouwe vent haar vastbind en dan vol gaat schijte en eroverheen gaat pissen![]()

deze had ik wel doorLol dat is nou al de 2e keer dat je een grap niet in kan zien.
Het zou 'echt niet normaal ****ing racistisch' zijn als ik zou zeggen dat je dom bent omdat je een Belg bent, maar jezus wat ben jij achterlijk.
vandaar de vele smileys bij mn reactie.
maar had hem gisteren ook in die topic zien staan van 'de meest memorabele post op DBB'
was idd beetje dom van mijdeze had ik wel doorvandaar de vele smileys bij mn reactie.
die andere had k nie door omdat k die quote van "ik tel tot 10" ofzoiets nog niet eerder had gelezenmaar had hem gisteren ook in die topic zien staan van 'de meest memorabele post op DBB'
was idd beetje dom van mij
een elastiekje en een kauwgum bal zou ik ervoor over hebben