MuscleMeat

natural cutten??

winny en scheenbenen, zeer herkenbaar, + snel verzuren vd spieren, kan het vroeger niet combineren met vechtsport

Weet je zeker dat het geen scheenbeenvliesontsteking (shin splints) was?

ik denk niet dat een ontsteking direct verdwijnt na het staken van de stanozolol.

m.a.w. dit weet ik eigenlij wel zeker, ben ook niet de enige in mn omgeving die met deze sides te maken kreeg.

Oke, vroeg het omdat winny vaak gebruikt wordt bij het cutten, bij het cutten wordt cardio gedaan en als cardiovorm wordt vaak voor hardlopen gekozen.

Als je gaat hardlopen met een zwakke tibialis, slechts schoeisel, te zwaar BW of te snel opbouwt, kun je scheenbeenvliesontsteking krijgen. Als het niet in al te ernstige vorm is kan het ook redelijk snel weer weg trekken zodra je stopt met hardlopen.

Oke, vroeg het omdat winny vaak gebruikt wordt bij het cutten, bij het cutten wordt cardio gedaan en als cardiovorm wordt vaak voor hardlopen gekozen.

Als je gaat hardlopen met een zwakke tibialis, slechts schoeisel, te zwaar BW of te snel opbouwt, kun je scheenbeenvliesontsteking krijgen. Als het niet in al te ernstige vorm is kan het ook redelijk snel weer weg trekken zodra je stopt met hardlopen.

goede info!

op winny kon ik niet eens 150m NORMAAL lopen. hardlopen doe ik niet aan :D

zou die dnp niet doen.. Zou eerst proberen je gewonnen massa vast te houden.. tijdje off dus.. daarna rustig aan naturel cutten en na een weekje of vijf zes primo 400 erbij zetten en miss wat anavar..

• Topic Starter Topic Starter
zou die dnp niet doen.. Zou eerst proberen je gewonnen massa vast te houden.. tijdje off dus.. daarna rustig aan naturel cutten en na een weekje of vijf zes primo 400 erbij zetten en miss wat anavar..

Waarom geen DNP? Ik ben nog steeds ON dus wil daar eigenlijk nog wel effe gebruik van maken en wat droger uit mn kuur komen...

Waarom DNP pakken voor een paar procent te cutten terwijl je boven de 12% zit.
Hier heb je echt geen DNP voor nodig.

DNP is bagger.

Ik respecteer een ieder zijn keuze maar wil het je toch even zeggen.

Omdat ik minder vet mijn kuur uit wil komen aangezien ik niet meteen kan gaan cutten daarna. Hopelijk snurk ik dan ook niet meer als het vocht van de testo ook weggetrokken is. Slaap ik tenminste niet de hele tijd op de bank meer :P

sorry bro, leedvermaak he..
leef wel met je mee hoor, op de bank slapen is echt enorm vervelend.

sorry bro, leedvermaak he..
leef wel met je mee hoor, op de bank slapen is echt enorm vervelend.

Yepz, ik ga ook nooit meer mijn vet zo hoog laten oplopen dat ik er van ga snurken. Helemaal als ik kuur en vocht ga vasthouden lijk ik wel een stofzuiger snachts..

Terug
Naar boven