XXL Nutrition

Natural of leugenaar?

Hij zou wel naturel kunnen zijn.

Kijk wat naturel haalbaar is verschilt natuurlijk enorm per persoon. Wat mij irriteert is het feit dat als sommige gozers met een geweldig fysiek (Ulisses, al die mens physique-kerels, Simeon Panda etc.) is dat mensen gek genoeg denken dat iedereen dat moet kunnen halen.

De keerzijde daarvan is dat de lat hoger wordt gelegd, en iedereen die er na x aantal jaar niet aan voldoet, niet goed genoeg z'n best doet. Dat hoeft helemaal niet zo te zijn.

Ik weet niet waarom mensen dat denken, ik hoor serieus nog vaak genoeg, ja maar hij heeft wel 15 jaar getraind, dan kan het wel. Alsof je eeuwig blijft doorgroeien.

Naja.

• Topic Starter Topic Starter
Ik lees dat ze beiden bij Musclemania zijn.
Musclemania is de nummer 1 fake natural BB federatie van de wereld.
MM is the place to be voor gebruikers die graag als 'natural' wedstrijdjes wil meedoen.
Dat pleit dus niet in hun voordeel.

Kijk, dat is dan wel weer interessant om te horen Mister10 :)
Volgens mij valt Rico door de mand met zijn "Eigen Kracht" attitude.

Lijkt me niet dat dit natty is nee, zelfs de eerste lijkt me alleen te behalen met goede genen op die leeftijd toch?

n6b5sz.jpg

Je wordt sterker, maar het is algemeen bekend om alsnog rustig op te bouwen in plaats van gelijk 50kg op je bench doen. Dat is vragen om ellende. Eigen schuld.

Leverwaardes, bloedwaardes, allemaal hartstikke leuk. Dat zijn dingen die je TIJDENS het kuren in de gaten moet houden, en niet pas na 8 jaar misbruik

Heeft 0,0 met hormonen zelf te maken, maar met hoe diegene ermee om is gegaan.

Ging je zelf niet een beetje twijfelen terwijl je de volgende zin typte:
Hij nam toen pijnstillers om de pijntjes te negeren.

Ook niet een beetje? Zeg eerlijk.

Pijnstillers zijn pas slecht voor je nieren.. zal vast daardoor komen en niet door de anabolen indd ;)

Deze gast is duidelijk natty. Traint al heel lang en heeft een armomtrek van 41 cm. Ken mensen die natural 45 hebben gehaald.

Ik vind het massaloze gedoe niet om aan te zien. Ik blijf erbij dat je voor BBing gewoon eerst een goed pak massa moet kunnen tonen. hier krijg ik de kriebels van. Neemt niet weg dat het volhouden van de prep etc een knappe prestatie is.

en geen mening over het gebruik, is tegenwoordig niet meer te zeggen, sommige figuren zitten aan een gram en tonen amper, andere zijn natty of zitten op een girly dose en hebben een respectabel fysiek. no fucks given.

Deze gast is duidelijk natty. Traint al heel lang en heeft een armomtrek van 41 cm. Ken mensen die natural 45 hebben gehaald.

niet alles wat natuurlijk behaald kan worden is natuurlijk behaald.

armen zijn trouwens zo fking genetisch, maat van mij heeft nu al dikkere armen natty at 19 jaar dan ik ooit zal hebben.

Laatst bewerkt:
wat maakt het nou uit? live youre own life!

Leef jij bent eigen leven inderdaad.

wat maakt het nou uit? live youre own life!

Wat het uit maakt is valse hoop creëren, zeker als het gemoeid gaat met geldelijk gewin zoals dit supplement moet je gebruiken of deze proteine en minimaal 3 gr/kg lichaamsgewicht.

Als een sporter eerlijk verteld dat zijn fysiek te danken is aan goede voeding, rust, training en AAS/PED (in omgekeerde volgorde) dan zou er idd niets aan de hand zijn (even los van het genetische aspect).

Btw, de fysiek op de bovenste foto is voor het merendeel van de sporters met gemiddelde genen goed natural te behalen binnen enkele jaren, mits gefocused.

Wat een ontzettend kutaccent heeft die gast zeg

Terug
Naar boven