MuscleMeat

Natural of leugenaar?

Naturel kan je heel veel bereiken. Ik heb in heel mijn leven 1 keer een maand lang Tostran gel gesmeerd. 3 pompjes per dag op de buik smeren. Dat was op mijn 40ste jaar. Maar daar merkte je niets van. Sterker nog. Leek wel of ik iets slapper werd. Voor de rest nog nooit heel mijn leven iets met anabolen of wat dan ook gedaan. Toch zie ik er op mijn 41ste nu er nog steeds goed gespierd uit. Ik probeer juist zo gezond mogelijk te leven waardoor ik een hekel aan pillen heb en al helemaal aan naalden want daardoor werd ik vroeger zelfs uit de geneeskundige troepen gezet in militaire dienst omdat ik injecties weigerde. Geen polonaise aan mijn lijf ook al waren het zoutoplossingen.

Wat Rico heeft bereikt kan wel naturel. Maar het is ook gelijk de grens van wat je kan bereiken en uiteraard speelt de stand van de camera en belichting ook mee. In het echt is Rico helemaal niet zo groot maar met bepaalde verlichting en de stand van de camera kan je er heel groot uitzien. Met eten kan je heel veel spelen. Buiten dat als je gesport hebt ben je ook aardig wat groter omdat er meer bloed in de spieren zit. Dat is het moment om foto's te nemen.

Buiten dat zijn de mensen die anabolen of groeihormonen gebruiken toch fout bezig. Pas weer iemand ontmoet van in de 40 die er 8 jaar aan gezeten had. Nieren werken voor zoveel % minder en versleten schouders. Nou leuk zeg als je wat ouder wordt en de schade gaat beginnen aan je organen en gewrichten. Voor mij een teken om nooit aan die rotzooi te beginnen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Naturel kan je heel veel bereiken. Ik heb in heel mijn leven 1 keer een maand lang Tostran gel gesmeerd. 3 pompjes per dag op de buik smeren. Dat was op mijn 40ste jaar. Maar daar merkte je niets van. Sterker nog. Leek wel of ik iets slapper werd. Voor de rest nog nooit heel mijn leven iets met anabolen of wat dan ook gedaan. Toch zie ik er op mijn 41ste nu er nog steeds goed gespierd uit. Ik probeer juist zo gezond mogelijk te leven waardoor ik een hekel aan pillen heb en al helemaal aan naalden want daardoor werd ik vroeger zelfs uit de geneeskundige troepen gezet in militaire dienst omdat ik injecties weigerde. Geen polonaise aan mijn lijf ook al waren het zoutoplossingen. Wat Rico heeft bereikt kan wel naturel. Maar het is ook gelijk de grens van wat je kan bereiken en uiteraard speelt de stand van de camera en belichting ook mee. In het echt is Rico helemaal niet zo groot maar met bepaalde verlichting en de stand van de camera kan je er heel groot uitzien. Met eten kan je heel veel spelen. Buiten dat als je gesport hebt ben je ook aardig wat groter omdat er meer bloed in de spieren zit. Dat is het moment om foto's te nemen. Buiten dat zijn de mensen die anabolen of groeihormonen gebruiken toch fout bezig. Pas weer iemand ontmoet van in de 40 die er 8 jaar aan gezeten had. Nieren werken voor zoveel % minder en versleten schouders. Nou leuk zeg als je wat ouder wordt en de schade gaat beginnen aan je organen en gewrichten. Voor mij een teken om nooit aan die rotzooi te beginnen.

Hee Draconian, goed bezig man.
Wat ik me dan wel weer afvraag is hoe je in deze sectie terecht komt....

Hee Draconian, goed bezig man.
Wat ik me dan wel weer afvraag is hoe je in deze sectie terecht komt....

Nieuwsgierigheid naar de ervaringen. We praten er veel over op de sportschool en op het werk. Ik heb zelfs bijna een paar keer de verleiding gehad om het wel te doen maar uiteindelijk durfde ik het niet gelukkig. Angst was te groot. Vooral na het laatste gesprek met die man op de sportschool die 8 jaar lang had gebruikt vroeger en nu allerlei kwaaltjes heeft was voor mij een bevestiging om er niet eens meer over na te denken.

Toen zag ik een filmpje over Rico voorbij komen. Deze jongen volg ik dagelijks en moet nog steeds een keer samen met hem trainen bij Kneets Gym. Van hem ben ik wel overtuigd dat hij naturel is juist. Hij trainde vroeger ook samen met Tavi Castro van Body Engineers maar heeft afstand genomen omdat Tavi dus wel gebruikte. Rico was toen al fel tegen anabolen gebruik en vooral de volgers en leden voor te liegen van wat je zogenaamd naturel kan bereiken. Om deze reden geloof ik Rico dat hij 100% naturel is.

Ik zie ook dat Tavi het filmpje heeft weggehaald waarin hij nog samen met Rico was. Tavi is natuurlijk zijn sporen aan het wissen van vroeger.
[Link niet meer beschikbaar]
https://www.facebook.com/ricovanhuizen/posts/157432537733595

Naturel kan je heel veel bereiken. Ik heb in heel mijn leven 1 keer een maand lang Tostran gel gesmeerd. 3 pompjes per dag op de buik smeren. Dat was op mijn 40ste jaar. Maar daar merkte je niets van. Sterker nog. Leek wel of ik iets slapper werd. Voor de rest nog nooit heel mijn leven iets met anabolen of wat dan ook gedaan. Toch zie ik er op mijn 41ste nu er nog steeds goed gespierd uit. Ik probeer juist zo gezond mogelijk te leven waardoor ik een hekel aan pillen heb en al helemaal aan naalden want daardoor werd ik vroeger zelfs uit de geneeskundige troepen gezet in militaire dienst omdat ik injecties weigerde. Geen polonaise aan mijn lijf ook al waren het zoutoplossingen.

Wat Rico heeft bereikt kan wel naturel. Maar het is ook gelijk de grens van wat je kan bereiken en uiteraard speelt de stand van de camera en belichting ook mee. In het echt is Rico helemaal niet zo groot maar met bepaalde verlichting en de stand van de camera kan je er heel groot uitzien. Met eten kan je heel veel spelen. Buiten dat als je gesport hebt ben je ook aardig wat groter omdat er meer bloed in de spieren zit. Dat is het moment om foto's te nemen.

Buiten dat zijn de mensen die anabolen of groeihormonen gebruiken toch fout bezig. Pas weer iemand ontmoet van in de 40 die er 8 jaar aan gezeten had. Nieren werken voor zoveel % minder en versleten schouders. Nou leuk zeg als je wat ouder wordt en de schade gaat beginnen aan je organen en gewrichten. Voor mij een teken om nooit aan die rotzooi te beginnen.

Dus jij beweert dat het rotzooi is op basis van iemand anders z'n ervaring, terwijl zijn schade mogelijk niet eens door de hormonen zijn gekomen?

Okay then.

Dus jij beweert dat het rotzooi is op basis van iemand anders z'n ervaring, terwijl zijn schade mogelijk niet eens door de hormonen zijn gekomen?

Okay then.

Het is algemeen bekend en onderbouwd wat het met je organen doet. Lever en hart worden groter. Kans op nierschade. Ga maar eens de leverwaardes meten bij een gebruiker na een aantal jaren. Bij mijn was de Gamma-GT: 14.

Voor de reactie onder mij:
Versleten schouders had de man gekregen door anabolen gebruik waardoor je sterker gaat worden en dus meer kan bankdrukken. Hij nam toen pijnstillers om de pijntjes te negeren. Dus de schouders worden te zwaar belast waardoor het kraakbeen slijt. Dat waren zijn woorden.

Nog een linkje gevonden van hun twee samen:
http://www.bigbackgrips.com/profiles/rico-van-huizen-tavi-castro

Tja, op die jonge leeftijd al snel zo eruit zien. Nu ga ik ook twijfelen over Rico:(

Laatst bewerkt:
Versleten schouders komen ook door AAS? ok man..

---------- Post added at 12:53 ---------- Previous post was at 12:52 ----------

oh en net mn bloedwaardes terug. Lever was 100% in orde.

StunnaSuperhumannnnn

Je hoeft niet eens verder te kijken dan die ontiegelijke plofkop/jawline om te zien dat dit niet natty is. Verder kun je als natty nooit zoveel massa blijven vasthouden op zo'n laag vetpercentage. Daarbij doet hij wedstrijden op niveau, ken niemand die wedstrijden doet zonder gear.

Je hoeft niet eens verder te kijken dan die ontiegelijke plofkop/jawline om te zien dat dit niet natty is. Verder kun je als natty nooit zoveel massa blijven vasthouden op zo'n laag vetpercentage. Daarbij doet hij wedstrijden op niveau, ken niemand die wedstrijden doet zonder gear.

Ja, nu ga ik ook twijfelen zoals ik al zei in mijn vorige post.
Op die jonge leeftijd gelijk niveau met Tavi. Terwijl Tavi wel gebruikte. Moeilijk dit.

Ik zet mn linker testikel op t spel, 100% dat deze kerel niet natty is.

Het is algemeen bekend en onderbouwd wat het met je organen doet. Lever en hart worden groter. Kans op nierschade. Ga maar eens de leverwaardes meten bij een gebruiker na een aantal jaren. Bij mijn was de Gamma-GT: 14.

Voor de reactie onder mij:
Versleten schouders had de man gekregen door anabolen gebruik waardoor je sterker gaat worden en dus meer kan bankdrukken. Hij nam toen pijnstillers om de pijntjes te negeren. Dus de schouders worden te zwaar belast waardoor het kraakbeen slijt. Dat waren zijn woorden.

Nog een linkje gevonden van hun twee samen:

Tja, op die jonge leeftijd al snel zo eruit zien. Nu ga ik ook twijfelen over Rico:(

Je wordt sterker, maar het is algemeen bekend om alsnog rustig op te bouwen in plaats van gelijk 50kg op je bench doen. Dat is vragen om ellende. Eigen schuld.

Leverwaardes, bloedwaardes, allemaal hartstikke leuk. Dat zijn dingen die je TIJDENS het kuren in de gaten moet houden, en niet pas na 8 jaar misbruik

Heeft 0,0 met hormonen zelf te maken, maar met hoe diegene ermee om is gegaan.

Ging je zelf niet een beetje twijfelen terwijl je de volgende zin typte:
Hij nam toen pijnstillers om de pijntjes te negeren.

Ook niet een beetje? Zeg eerlijk.

Je wordt sterker, maar het is algemeen bekend om alsnog rustig op te bouwen in plaats van gelijk 50kg op je bench doen. Dat is vragen om ellende. Eigen schuld.

Leverwaardes, bloedwaardes, allemaal hartstikke leuk. Dat zijn dingen die je TIJDENS het kuren in de gaten moet houden, en niet pas na 8 jaar misbruik

Heeft 0,0 met hormonen zelf te maken, maar met hoe diegene ermee om is gegaan.

Ging je zelf niet een beetje twijfelen terwijl je de volgende zin typte:
Hij nam toen pijnstillers om de pijntjes te negeren.

Ook niet een beetje? Zeg eerlijk.

Twijfelen aan de schadelijke effecten van anabolen steroïden? Nee.
Maar we dwalen af. Ging over Rico of hij naturel is ja of nee:-)

Ieder mens met gezond verstand weet dat dit niet naturel is. De hardheid, vasculariteit en definitie is iets wat je niet gaat halen naturel zijnde met een laag vp icm veel spiermassa. Punt.

Ja, nu ga ik ook twijfelen zoals ik al zei in mijn vorige post.
Op die jonge leeftijd gelijk niveau met Tavi. Terwijl Tavi wel gebruikte. Moeilijk dit.

Ik lees dat ze beiden bij Musclemania zijn.
Musclemania is de nummer 1 fake natural BB federatie van de wereld.
MM is the place to be voor gebruikers die graag als 'natural' wedstrijdjes wil meedoen.
Dat pleit dus niet in hun voordeel.

Twijfelen aan de schadelijke effecten van anabolen steroïden? Nee.
Maar we dwalen af. Ging over Rico of hij naturel is ja of nee:-)

AAS gebruik neemt idd risico's met zich mee. Dat gaan we niet ontkennen oid, ik begin wel moe te worden van mensen die alles er maar aan wijten. Ik spreek gisteren een jonge in mijn sportschool en die had bizar kleine handen, ik zei daar wat over. Zijn reactie is direct: ja maar jij zit aan de groeihormonen.... Alsof met een paar maandjes hgh me handen 5cm gegroeid zijn.

Dat terzijde; me testikels ga ik niet op het spel zetten, maar natty is die niet!

AAS gebruik neemt idd risico's met zich mee. Dat gaan we niet ontkennen oid, ik begin wel moe te worden van mensen die alles er maar aan wijten. Ik spreek gisteren een jonge in mijn sportschool en die had bizar kleine handen, ik zei daar wat over. Zijn reactie is direct: ja maar jij zit aan de groeihormonen.... Alsof met een paar maandjes hgh me handen 5cm gegroeid zijn.

Dat terzijde; me testikels ga ik niet op het spel zetten, maar natty is die niet!

Als iemand antwoordt met "ja, maar jij..." weet je direct al dat diegene zich aangevallen voelt en dat er geen enkel soort gesprek mee te voeren valt.

hij kan wel natty zijn met zijn 1,75 en 67 kg ik woog op me wedstrijd 69,7 op 1,78 als natty zijnde.

er zullen zat mensen zijn die 175cm bij 67kg zijn, maar had je dezelfde fysiek?

Niet die veins en defenitie die die had in z'n legs maar met me rug had ik van hem gewonnen dus ja denk dat het natty haalbaar is

Terug
Naar boven