Fitness Seller

Natural?

Kan niets meer naturel zijn tegenwoordig?

Wie dat gelooft gaat vast ook paaseieren zoeken.

roids of niet je ziet duidelijk dat deze kerel enorm veel aanleg heeft. Kijk maar eens naar zijn biceps/triceps/lats/borst wat voor dikte en vorming daar al in zit voor zijn gewicht. Dat haal je toch niet met roids. Of die naturel is maakt dan al niet eens meer uit, er zijn zat mensen die langer trainen en zelfs kuren en niet zo'n lichaam hebben. Ik ook niet trouwens. Dus ja, whats the point.

Kan maar ik zou zeggen licht gebruiker

Hij is klein en niet zwaar, Kan gewoon naturel zijn.

Hij is inmiddels gaan juicen maar volgens mij heeft hij hier ook al geexperimenteerd, eerdere pics geloof ik nog wel btw.

Hij is klein.

Who cares.

Als het voor jou mogelijk was om zelfs al dichtbij te komen bij dit fysiek, had je dit niet gevraagd. Dus wat heeft het nou voor zin om te weten dat hij een spuit in z'n kont heeft gezet of niet? Altijd deze discussie over ''natty of niet natty''.

http://www.youtube.com/watch?v=_2LybmeRKhQ

Check 47sec

Natty?

sticker,375x360.png

Dat was ie toen ook niet. Desalniettemin een goed fysiek hoor, ik herken die filmpjes nog wel van toen hij ze uitbracht. Motorongeluk etc was het volgens mij.

tja ik ben iig jelly as ****. Weeg 10kg zwaarder dan die gast en heb niet eens half zijn volheid. Oneerlijke k*t sport

hij deed er 5 jaar over en was echt heel erg klein dusja kan makkelijk lijkt mij.

Terug
Naar boven