Fitness Seller

Natural?

1.67m, staat op zn bodyspace.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

(pics van vorig jaar)

Ik heb een beter idee: laten we er een discussie over voeren.

Ik snap eigenlijk niet waarom klein zijn het makkelijker zou maken. IMO gewoon een excuus van grote(re) mensen die er niet in slagen om buff te worden.

Hypothetisch: Voor iemand van 1m70 ben je best wel een beest zijn op 80kg 5-10% bf. Voor iemand van 1m80 kan dat al aan 90kg 5-10% bf, voor iemand van 1m90 is dat 100kg 5-10%, enz... Voor die gast van 1m70 is die 80kg bereiken even moeilijk als die gast van 1m90 100kg denk ik toch gewoon. En op foto zien ze er wsl ook ongeveer even buff uit (tenzij je ze samen naast elkaar op de foto zet, natuurlijk).

On topic: nice fysiek van die kerel.

Ik snap eigenlijk niet waarom klein zijn het makkelijker zou maken. IMO gewoon een excuus van grote(re) mensen die er niet in slagen om buff te worden.

Hypothetisch: Voor iemand van 1m70 ben je best wel een beest zijn op 80kg 5-10% bf. Voor iemand van 1m80 kan dat al aan 90kg 5-10% bf, voor iemand van 1m90 is dat 100kg 5-10%, enz... Voor die gast van 1m70 is die 80kg bereiken even moeilijk als die gast van 1m90 100kg denk ik toch gewoon. En op foto zien ze er wsl ook ongeveer even buff uit (tenzij je ze samen naast elkaar op de foto zet, natuurlijk).

Theoretisch gezien is het voor iemand die groter is ook moeilijker:D
Iemand die groter heeft ook langere armen en zo, dus moet meer spieren zien bij te krijgen en is moeilijker en duurt wrs iets langer voor het gespierder lijkt .
En moet meer eten en langer geduld hebben .
Mijn mening althans:D

hij is naturel

Noah Steere

noah_steere02go.jpg

vind jij hem zo speciaal op foto?

Lengte 1,98. Gewicht: 168kg in-season

zet er wat manlets naast

Noah Steere

noah_steere02go.jpg

vind jij hem zo speciaal op foto?

Lengte 1,98. Gewicht: 168kg on-season

Ja vind hem aardig ziek, ja. Maar zou niet denken dat hij 70kg boven zijn lengte zit! Is idd (op foto) niet hetzelfde als iemand van 1m70 @ 140kg. Shawn Ray zag er destijds (op foto) indrukwekkender uit met zijn 98kg ('slechts' 30kg boven lengte).

Dus bij deze mijn hypothese onderuit gehaald :)

Theoretisch gezien is het voor iemand die groter is ook moeilijker:D
Iemand die groter heeft ook langere armen en zo, dus moet meer spieren zien bij te krijgen en is moeilijker en duurt wrs iets langer voor het gespierder lijkt .
En moet meer eten en langer geduld hebben .
Mijn mening althans:D

lol wat een rare theorie heb je,
alsof kleinere mensen 'sneller' spieren kunnen groeien.
ongeacht lengte, het is voor ieder even moeilijk

Jij bent een klein persoon neem ik aan?

Grotere personen moeten meer vvm massa aanzetten dan kleinere personen, een kleinere persoon zal sneller buffer lijken dan een grotere persoon..
Dit om even groot te ogen op foto.. Zodat je geen lengte verschil zou kunnen zien

"groot zijn" is niet hetzelfde als "groot lijken". En on stage gat het over het 2de.

Een arm van 35cm is al imposant op een manlet van 1m62. Op iemand van 2 meter is dat nog steeds ecto, al spelen er nog factoren mee(armlengte).

Zal hij alleen weten...

Op de eerste vid kan het wel, alleen meestal is het zo dat 9/10 ietwat grotere toch wel gebruikt hebben (tot een niveau waar ze naturel ook hadden kunnen komen). Ik geef hem op de eerste video het voordeel van de twijfel, ken ook mensen in m'n eigen omgeving die 50cm. armen naturel kweekte. Het is natuurlijk altijd lullig om over iemand die niet gebruikt te zeggen dat hij gebruikt (net alsof je ook zo'n halve mongol bent die niet zonder kan). Niks ten nadele van de echte bruten onder ons.

echt wel natty haalbaar, wie dat niet vind weet niet beter dan. Of je moet echt fkkin slechte genen hebben.

Nee, paprika..

De eeuwenoude, onophoudbare natural discussie.

na minuut 5/6 in dat filmpje aan de juice

Juiced ;)

Jij bent een klein persoon neem ik aan?

Grotere personen moeten meer vvm massa aanzetten dan kleinere personen, een kleinere persoon zal sneller buffer lijken dan een grotere persoon..
Dit om even groot te ogen op foto.. Zodat je geen lengte verschil zou kunnen zien

Is ook vrij logisch toch?
Oppervlakte tegenover volume lijkt me ;).

Terug
Naar boven