ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De postbode deed dat ook, nu zit ie in een rolstoelIk markeer altijdmijnspullen met urine want zo doen de dieren het ook.
Maar klopt dat 15duizend met wat hij gebruikt aan middelen ?Geen verrassing, maar de details zijn toch interessant. 15k / maand !!
Maar klopt dat 15duizend met wat hij gebruikt aan middelen ?
Ten opzichte van zijn inkomen lijkt het wel mee te vallen.
Geen idee hoeveel gh die zet en waar die ze vandaan haalt. Dat is het enige dure.Ik ben geen expert maar 15k per maand aan gear is volgens mij echt bizar veel
Voor 15k per maand zet je wat, 50/75 IU HG HGH per dag 😂 misschien dat ie nog iets van "echte" IGF zet maar dan nog kom je volgens mij niet aan 15k. Zo huge is ie nou ook weer niet.Geen idee hoeveel gh die zet en waar die ze vandaan haalt. Dat is het enige dure.
Bedrag leek mij ook sterk maar ik heb niet gekeken dus geen idee wat die gebruikte ook :')Voor 15k per maand zet je wat, 50/75 IU HG HGH per dag 😂 misschien dat ie nog iets van "echte" IGF zet maar dan nog kom je volgens mij niet aan 15k. Zo huge is ie nou ook weer niet.
Interesseert me geen hol wat die gast lult.Maar klopt dat 15duizend met wat hij gebruikt aan middelen ?
Ten opzichte van zijn inkomen lijkt het wel mee te vallen.
Jij wel eens een psycho analyse laten afnemen?
Does un btje normaal joh!
Wie naar die Youtube gasten kijkt wel ?