Fitness Seller

Natural?

Deze man is niet naturel naturel bestaat ook niet ja het eerste jaar dat iemand sport misschien licht allemaal aan je doelen.Wil je ver komen dan begin maar vast op je 19de met juice

Deze man is niet naturel naturel bestaat ook niet ja het eerste jaar dat iemand sport misschien licht allemaal aan je doelen.Wil je ver komen dan begin maar vast op je 19de met juice

??? Als je ver wil komen, ok. Maar deze gast is een amateur bb'er uit Egypte, is knap maar verre van prof niveau. Ik zou niet weten waarom hij niet naturel zou kunnen zijn. Kan gejuiced hebben, maar hoeveel woog hij op het laatste van het filmpje? 80kg? Kan best naturel @ 1m67.

wat een onzin. als je ver wilt komen moet je dedicated zijn, en zin hebben in de sport. dan kun je er makkelijk 25/30 kilo aanplakken.

daarna, mits je compo's wilt draaien zou je roids kunnen gebruiken.

wat een onzin. als je ver wilt komen moet je dedicated zijn, en zin hebben in de sport. dan kun je er makkelijk 25/30 kilo aanplakken.

daarna, mits je compo's wilt draaien zou je roids kunnen gebruiken.
ja allemaal heel fijn maar dit soort fysieken zijn niet naturel punt.Verder ja leuk 25/30kg ik won in mn eerste jaar al 20 kg naturel zijn is leuk maar wie hou je voor de gek meestal jezelf als naturel is wedstrijden draaien niet echt handig denk dat je erbij zal staan als podiumvulling

en dat beslis jij even jesse? voor je eerste punt.

Oeverloze discussie, mij persoonlijk interesseert het vrij weinig of iemand natty is of niet, het gaat tenslotte om het resultaat.
Wel hou ik van eerlijkheid, als je juiced geef het dan ook gewoon toe, liegen erover is zooo kinderachtig en bovendien val je vroeg of laat sws door de mand.
Ik ben er wel van overtuigd dat de betere fysieken niet haalbaar zijn zonder juice.

Laatst bewerkt:
Zou kunnen.

Zoek foto's van bodybuilders voor aas ontwikkeld was en je hebt je antwoordt wat mogelijk is. Ergens voor 1936 dus, maar in principe best voor 1927. Voor 1896 als de testiculaire preparaten werkte.

De geschiedenis van het gebruik van testosteron als anabool
http://www.ergogenics.org/geschiedenis.html

The History of Bodybuilding
http://www.damncoolpictures.com/2011/11/history-of-bodybuilding-infographic.html

Klopt ook niet helemaal. Denk dat het toch niet onbelangrijke trainingsprincipe van periodiseren in 1927 nog niet helemaal bekend was. Training is ook veranderd, wat er ook voor zorgt dat mensen hun lichaam verder kunnen drijven. Niet alleen AAS zijn daar verantwoordelijk voor. Toegegeven, er is ook veel ballast en nutteloze kennis (bro science) bijgekomen.

Laatst bewerkt:
Tja vanaf 1936 zitten anabolen al in de topsport. Foto's van onbekenden dan?

Ik denk niet dat we onmiddellijk een standaard voorbeeld kunnen aantonen van wat mogelijk is en wat niet. Er zijn wel zekerheden, Ronnie is niet mogelijk :)

Moet zeggen dat die Eugene Sandow een mooi fysiek heeft waar ik alleszins al tevreden mee zou zijn (alleen zou ik toch nog wat meer massa op de borst willen plakken dan wat hij had).

Geen true natural!

1. Gasten liegen over gebruik (in het verleden)

-bv. omdat ze gesponsord worden.

2. Prohormoon gebruik wordt gezien als 'natural' .

-redenering: technisch gezien geen AAS en geen AAS = natural.

Durrah zegt zelf vanaf zijn 21e prohormonen te hebben gebruikt.

Zie dat wel vaker bij "naturals" op youtube, als ze tenminste zo eerlijk zijn om het te vermelden, bv. the hodgetwins.

Wel goede fysieken! :D

http://www.youtube.com/watch?v=46r1g30y-0I&feature=relmfu

(vanaf 3:14)

Terug
Naar boven