MuscleMeat

naturel???

die 3e en 4e foto is zeker niet naturel;)...

kenner ! :roflol:

Dat kan hendig naturel zijn jochie !
ten eerste hebben n*gers al meer aanleg dan wij blanken pinnekes en ten tweede weten we hier niet eens de lengte van meneer ,....

Aan de andere kant,..... jij en je maatjes zien het gebruik van shakes , creatine en tribules etc etc als gebruiken hé ,..... tja dan begrijp ik wel dat JIJ dit niet naturel vind kunnen :D :D

aub, dit meen je niet mag ik hopen .

tuurlijk zijn er ook ecto negertjes , maar het overgrote deel heeft van nature al een beter ontwikkelde spiermassa aan z'n lijf hangen dan de blanke medemens ,.....

verder heeft t geen zin om hierover in discussie te gaan imo .

Naast naturel heb je ook zeker paprika en cheese onion nodig!

Bewijst dit topic iets? Er zitten eerder tegenargumenten voor jouw stelling in.

Dat artikel van T-nation heeft het ook alleen over dat n*gers sneller zijn. Het artikel zegt niets over aanleg voor spiermassa, en ook niks over cultuurverschillen. De meeste n*gers in de US die een opleiding op een universiteit willen volgen, moeten wel goed zijn of worden in sport. Of als ze uberhaupt uit de ghetto willen ontsnappen.

Het gaat hier ook alleen over atleten in sporten waarin snelheid een rol speelt. De gemiddelde n*ger op straat is even ecto of dik als de gemiddelde blanke.

Bewijst dit topic iets? Er zitten eerder tegenargumenten voor jouw stelling in.

Dat artikel van T-nation heeft het ook alleen over dat n*gers sneller zijn. Het artikel zegt niets over aanleg voor spiermassa, en ook niks over cultuurverschillen. De meeste n*gers in de US die een opleiding op een universiteit willen volgen, moeten wel goed zijn of worden in sport. Of als ze uberhaupt uit de ghetto willen ontsnappen.

Het gaat hier ook alleen over atleten in sporten waarin snelheid een rol speelt. De gemiddelde n*ger op straat is even ecto of dik als de gemiddelde blanke.

ken je toevallig 't kleine verschilletje tussen witte en rode spiervezels ?
om hard te kunnen lopen heb je meer witte nodig , idd diegene die je nodig hebt voor explosie kracht ipv uithoudingsvermogen ( rode ) .
Er word dus duidelijk gemaakt dat veel van de donkere mensen beschikken over meer witte vezels dan blanke mensen waardoor ze dus sneller zijn ,......

witte spiervezels ---> explosiekracht ---> grotere spieren
Rode spiervezels ---> spieruithoudingsvermogen ---> kleinere spieren

Bodybuilders = witte
marathonlopers = rode

etc etc ,..... maar 't geeft niet , denk maar wat jij denken wilt ,...... dat doe ik ook ;)

( btw , je hoort mij niet zeggen dat er geen blanke zijn met aanleg , maar er zijn wel meer donkere met aanleg )

ik vind hun fysiek maar niks, idd veel te veel te mager
en zeker naturel haalbaar!

Waarom zou skip nou weer geen natural zijn (laatste 2 foto's). De kerel traint ook al heel wat jaartjes. En een enorme vooruitgang sinds 4 jaar geleden zie ik ook niet aan hem (maw. zeker wel een goede vooruitgang, maar voor een juicer niet. Dus natural is zeer geloofwaardig bij deze jongen).

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven