XXL Nutrition

naturel???

die eerste dudes zijn nou nie echt bepaald impressive ofzo? ze staan wel droog, vooral die linker, maar massa is minimaal

zeker haalbaar

Die n*ger op 3de en 4de foto is zeer zeker niet clean. Zijn armen en borsten met dat middel doen me denken aan Serge Nubret die zeker ook niet naturel was voor zijn leeftijd.

Ja en kijk dan maar hoeveel powerlifters en strongmen zwart zijn :rolleyes:

Komt op neer dat blanken sterker zijn en gekleurde meer massa hebben als je het algemeen bekijkt? Of ligt het meer aan het feit dat powerliften en strongman niet aantrekkellijk is voor gekleurde?

Die n*ger op 3de en 4de foto is zeer zeker niet clean. Zijn armen en borsten met dat middel doen me denken aan Serge Nubret die zeker ook niet naturel was voor zijn leeftijd.

Gaan we weer :rolleyes:

blijkbaar ken je die gozer ook niet. Sla jezelf eerst met een hamer op je hoofd voordat je iets zegt.. Hij traint langer dan jij en heeft meer progressie geboekt dan jij. Hij postte regelmatig foto's op bb.com en zijn progressie is goed, maar magertjes voor as gebruik imo. Je moet niet zulke loze uitspraken doen, dat doe de sport niet ten goede... Als je geinteresseerd bent ga dan maar naar het Forum van bodybuilding.com en zoek op de foto's van Abdominator. Oja, ik heb eerder in deze thread ook nog 2 links geplaatst.

Maakt toch niet uit. Denk je dat iedereen Mr O of WSM wordt door genoeg roids te pompen :rolleyes:

ik stop deze discussie en blijf bij mijn standpunt.

'T is aangtoont dat donkere mensen ( meerendeel,niet allemaal ) bezitten over meer witte spiervezels die nodig zijn voor grotere spieren en een betere ontwikkeling en nog zeg jij van niet ,.... mij goed .

en nu ga je helemaal ver van 't pad door te beginnen over getrainde mensen , zoals je weet ben je met krachtsport het aantal witte spiervezels aan het vergroten ,.... waardoor idd de achterstand ingehaald kan worden ,... kan hoeft niet !

Nogmaals ik had het over natuurlijke aanleg , dwz voordat ze gaan trainen ,.... oftewel een voorsprong !

Ik loop nu onderhand zo'n 12 jaar rond in dit wereldje , en meerdere voorbeelden gezien hiervan en ook begeleid ( bewegingsleer gestudeerd + 6 jaar instructeur geweest op een BB schooltje ). dus ik weet enigsinds wel waar ik over praat ,.....

verder stop ik met deze discussie die 't gewoon niet waard is verder te voeren.

volgens mij zijn ze zeker allemaal naturel haalbaar

• Topic Starter Topic Starter

ongetwijfeld zelfds, maar ik maakte dit topic aan om te kijken hoe jullie erover denken en omdat er nogal veel mensen meteen juice schreeuwen.vind dat best triest terwijl ze niet eens weten wat naturel haalbaar is.

ongetwijfeld zelfds, maar maakte dit topic aan om te kijken wat jullie er van denken.veel schreeuwen meteen juice altijd hier op het forum.moet er eigenlijk wel om lachen.maar die kerel op de 3e en 4e foto is absoluut geen makkie.

ongetwijfeld zelfds, maar ik maakte dit topic aan om te kijken hoe jullie erover denken en omdat er nogal veel mensen meteen juice schreeuwen.vind dat best triest terwijl ze niet eens weten wat naturel haalbaar is.

idd ook al daarom heb ik bewust nog niet gekuurd, ik heb al van het begin tegen mn eigen gezegd dat ik minstens 90kg naturel moet halen eer ik overweeg te gaan kuren

okej ik ben tot nu toe wel tevreden over mijn vooruitgang , als het zo door blijft gaan kuur ik helemaal niet.maar weet het nog niet zeker.:D

Gaan we weer :rolleyes:

blijkbaar ken je die gozer ook niet. Sla jezelf eerst met een hamer op je hoofd voordat je iets zegt.. Hij traint langer dan jij en heeft meer progressie geboekt dan jij. Hij postte regelmatig foto's op bb.com en zijn progressie is goed, maar magertjes voor as gebruik imo. Je moet niet zulke loze uitspraken doen, dat doe de sport niet ten goede... Als je geinteresseerd bent ga dan maar naar het Forum van bodybuilding.com en zoek op de foto's van Abdominator. Oja, ik heb eerder in deze thread ook nog 2 links geplaatst.

MORAALRIDDER!!!!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dude, waar ben je mee bezig? Ik ken die gast niet nee. Ik zeg gewoon wat ik vind op die foto. Ik ga niet vantevoren een uitgebreid onderzoek verrichten om te kijken wie het is. Ik zeg gewoon wat mijn timmermansoog vind. En we zijn hier om te discussieren. Niets MOET. In mijn ogen is deze gast niet clean. De armen en borsten zijn daar te groot voor. Als hij wel AS heeft gebruikt, so what. Vergaat de wereld? Heb ik nu een grote fout begaan? Moraalridder die je bent. De wereld zit niet in elkaar volgens de regels waarbij je mensen moet wijzen op hun fouten of gedrag. Loze uitspraken die de sport niet ten goede doen??? Hahahahahahhah! Dude, geniet van het leven.....that is all I can say.....

In mijn ogen is deze gast niet clean. De armen en borsten zijn daar te groot voor.
1. Als je dat al groot vindt, dan is 99% van alle foto's op DBB volgens jou van een gebruiker.

2. Het is nogal een beschuldiging die je uit aan het adres van Abdominator. Vind je niet dat je ook maar een klein beetje bewijs zou moeten hebben, voordat je meer dan 15 jaar hard werk van iemand de grond in boort?

MORAALRIDDER!!!!!

Dude, waar ben je mee bezig? Ik ken die gast niet nee. Ik zeg gewoon wat ik vind op die foto. Ik ga niet vantevoren een uitgebreid onderzoek verrichten om te kijken wie het is. Ik zeg gewoon wat mijn timmermansoog vind. En we zijn hier om te discussieren. Niets MOET. In mijn ogen is deze gast niet clean. De armen en borsten zijn daar te groot voor. Als hij wel AS heeft gebruikt, so what. Vergaat de wereld? Heb ik nu een grote fout begaan? Moraalridder die je bent. De wereld zit niet in elkaar volgens de regels waarbij je mensen moet wijzen op hun fouten of gedrag. Loze uitspraken die de sport niet ten goede doen??? Hahahahahahhah! Dude, geniet van het leven.....that is all I can say.....

Waar ben jij mee bezig?

Iemand is naturel of niet. Dat kan je beoordelen aan de hand van zijn gebruik. Je kan iemand niet naturel of niet naturel vinden. Op z'n hoogst kan je een vermoeden hebben op basis van je timmermansoog. Om vanuit zo'n subjectief oogpunt zulke stellige uitspraken te doen is ronduit belachelijk. :rolleyes:

dit moet mi ook goed natural te behalen zijn.

MORAALRIDDER!!!!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

\

ohja jij ziet het natuurlijk aan zijn definitie op zijn armen? Ja dat dacht ik al wel. Kerel get a life! laterss !

Terug
Naar boven