- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja en kijk dan maar hoeveel powerlifters en strongmen zwart zijn![]()
Ja en kijk dan maar hoeveel powerlifters en strongmen zwart zijn![]()

en hoeveel zijn er daarvan naturel
't ging mij om de natuurlijke aanleg.

Die n*ger op 3de en 4de foto is zeer zeker niet clean. Zijn armen en borsten met dat middel doen me denken aan Serge Nubret die zeker ook niet naturel was voor zijn leeftijd.

Maakt toch niet uit. Denk je dat iedereen Mr O of WSM wordt door genoeg roids te pompen![]()
volgens mij zijn ze zeker allemaal naturel haalbaar
volgens mij zijn ze zeker allemaal naturel haalbaar
ongetwijfeld zelfds, maar ik maakte dit topic aan om te kijken hoe jullie erover denken en omdat er nogal veel mensen meteen juice schreeuwen.vind dat best triest terwijl ze niet eens weten wat naturel haalbaar is.
okej ik ben tot nu toe wel tevreden over mijn vooruitgang , als het zo door blijft gaan kuur ik helemaal niet.maar weet het nog niet zeker.![]()

Komt op neer dat blanken sterker zijn en gekleurde meer massa hebben als je het algemeen bekijkt? Of ligt het meer aan het feit dat powerliften en strongman niet aantrekkellijk is voor gekleurde?

Gaan we weer
blijkbaar ken je die gozer ook niet. Sla jezelf eerst met een hamer op je hoofd voordat je iets zegt.. Hij traint langer dan jij en heeft meer progressie geboekt dan jij. Hij postte regelmatig foto's op bb.com en zijn progressie is goed, maar magertjes voor as gebruik imo. Je moet niet zulke loze uitspraken doen, dat doe de sport niet ten goede... Als je geinteresseerd bent ga dan maar naar het Forum van bodybuilding.com en zoek op de foto's van Abdominator. Oja, ik heb eerder in deze thread ook nog 2 links geplaatst.
Hahahahahahhah! Dude, geniet van het leven.....that is all I can say.....1. Als je dat al groot vindt, dan is 99% van alle foto's op DBB volgens jou van een gebruiker.In mijn ogen is deze gast niet clean. De armen en borsten zijn daar te groot voor.
MORAALRIDDER!!!!!
Dude, waar ben je mee bezig? Ik ken die gast niet nee. Ik zeg gewoon wat ik vind op die foto. Ik ga niet vantevoren een uitgebreid onderzoek verrichten om te kijken wie het is. Ik zeg gewoon wat mijn timmermansoog vind. En we zijn hier om te discussieren. Niets MOET. In mijn ogen is deze gast niet clean. De armen en borsten zijn daar te groot voor. Als hij wel AS heeft gebruikt, so what. Vergaat de wereld? Heb ik nu een grote fout begaan? Moraalridder die je bent. De wereld zit niet in elkaar volgens de regels waarbij je mensen moet wijzen op hun fouten of gedrag. Loze uitspraken die de sport niet ten goede doenHahahahahahhah! Dude, geniet van het leven.....that is all I can say.....

MORAALRIDDER!!!!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dude, waar ben je mee bezig? Ik ken die gast niet nee. Ik zeg gewoon wat ik vind op die foto. Ik ga niet vantevoren een uitgebreid onderzoek verrichten om te kijken wie het is. Ik zeg gewoon wat mijn timmermansoog vind. En we zijn hier om te discussieren. Niets MOET. In mijn ogen is deze gast niet clean. De armen en borsten zijn daar te groot voor. Als hij wel AS heeft gebruikt, so what. Vergaat de wereld? Heb ik nu een grote fout begaan? Moraalridder die je bent. De wereld zit niet in elkaar volgens de regels waarbij je mensen moet wijzen op hun fouten of gedrag. Loze uitspraken die de sport niet ten goede doenHahahahahahhah! Dude, geniet van het leven.....that is all I can say.....