MuscleMeat

Nauwelijks progressie

dat vet aanzetten is zeker logisch mbt het overschot, maar ik zie de spiermassa er onder helaas niet meekomen. Dat vind ik zo gek. Dit had ik als natty etc ook gewoon wel met bulken. Vandaar dat ik twijfelde aan mn gear maar deze doet dus wel zijn werk. Mijn limiet zou ik zeker niet behaald hebben als natty gok ik nee maar durf toch wel te zeggen dat ik er aardig dichtbij zat.

Toen je natty bulkte, namen je spieren niet in omvang toe ? Of lees ik het verkeerd ?

Even een aantal maanden off gaan.

• Topic Starter Topic Starter
Toen je natty bulkte, namen je spieren niet in omvang toe ? Of lees ik het verkeerd ?

nee als ik toen bulkte werd ik wel vetter, maar daaronder zag je ook wel de spiermassa meekomen. Ik vind nu tijdens een kuur van 1gr ong de week dat dit nauwelijks tot niet gaande is, vet bouwt zich langzaampjes gecontroleerd wel op maar ik zie die massa eronder niet zo meegaan. Toch appart. Als dit nou op mn 35e was na 100 kuurtjes snap ik dat nog wel. Maar je zou in mijn geval toch wel wat meer verwachten. Eerste kuur ging echt zeer goed. Sinds dien lijkt het we afgekapt. En dat terwijl ik mn volume mooi blijf opschroeven, doseringen wat omhoog gooi rn eens met compounds schuif

Okee, ik heb er niet zoveel verstand van, maar hoe gaat het herstel en slapen ?
Verder lees ik ff mee, succes!

nee als ik toen bulkte werd ik wel vetter, maar daaronder zag je ook wel de spiermassa meekomen. Ik vind nu tijdens een kuur van 1gr ong de week dat dit nauwelijks tot niet gaande is, vet bouwt zich langzaampjes gecontroleerd wel op maar ik zie die massa eronder niet zo meegaan. Toch appart. Als dit nou op mn 35e was na 100 kuurtjes snap ik dat nog wel. Maar je zou in mijn geval toch wel wat meer verwachten. Eerste kuur ging echt zeer goed. Sinds dien lijkt het we afgekapt. En dat terwijl ik mn volume mooi blijf opschroeven, doseringen wat omhoog gooi rn eens met compounds schuif
Meer volume is niet persee beter

Je zit dichter bij je natuurlijke max. Hoe dichter je erbij komt hoe moeilijker het ook wordt om vvm aan te zetten.

Dosering is voor een 5e kuur niks geks je zou wat kunnen uppen / gh toevoegen

Je zit dichter bij je natuurlijke max. Hoe dichter je erbij komt hoe moeilijker het ook wordt om vvm aan te zetten.

Dosering is voor een 5e kuur niks geks je zou wat kunnen uppen / gh toevoegen

Iemand die zulke vragen stelt zit niet dicht tegen zn max aan.

Normaal gezien ook zeker mee eens Stunna. Maar ben zelf ook niet helemaal onwetend. Niemand weet alles, en vragen is nooit verkeerd. Dit is voor mij een apparte gebeurtenis waar ik zo snel even geen verklaring voor heb. Slaap en herstel is verder ook prima, merk daar geen rare dingen in en heb net als met alles een vaste routine.

volume gaat omhoog met dezelfde intensiteit, dit icm voeding etc is imo toch wel de combo om te groeien mits je niet overboard gaat hierin. Correct me if u think differently ofc, im no saint.
Kort maar krachtig kan ik dus even geen valkuilen vinden waar dit aan kan liggen. Vandaar dat ik andere richtingen op ga denken, slechte responce op AAS, mss iets van waardes in lichaam niet in orde etc etc

Hoe ziet je trainingsschema eruit dan? Hoeveel volume doe je

Normaal gezien ook zeker mee eens Stunna. Maar ben zelf ook niet helemaal onwetend. Niemand weet alles, en vragen is nooit verkeerd. Dit is voor mij een apparte gebeurtenis waar ik zo snel even geen verklaring voor heb. Slaap en herstel is verder ook prima, merk daar geen rare dingen in en heb net als met alles een vaste routine.

volume gaat omhoog met dezelfde intensiteit, dit icm voeding etc is imo toch wel de combo om te groeien mits je niet overboard gaat hierin. Correct me if u think differently ofc, im no saint.
Kort maar krachtig kan ik dus even geen valkuilen vinden waar dit aan kan liggen. Vandaar dat ik andere richtingen op ga denken, slechte responce op AAS, mss iets van waardes in lichaam niet in orde etc etc

Rotzooi gear?
Dik worden = teveel kcals.
Je training zoals je aangaf ziet er wel ok uit imo.
Spiermassa gainen met bovengemiddele vvm is gewoon een traag proces. Je kan niet verwachten elke week een kg spier aan te zetten. Misschien zijn je verwachtingen gewoon te hoog?

Dat dik worden=teveel kcal dat is logisch, maar zoals eerder aangekaart zie ik de massa er onder niet meer meekomen. Dat is even het punt hier. Het kan zijn dat mijn verwachtingen te hoog zijn, zeker waar. Wellicht icm wat mindere genen oid dat zorgt voor een totaal verkeerd zelfbeeld.

Denk dat geen 1 bodybuilder dat bij zichzelf ziet bro. Misschien in je eerste kuur wel, maar daarna is dat finito. Tot je 2 pics met een jaar verschil naast elkaar legt.

Ps: gebruik eens de citeer knop, anders ben ik helaas gedwongen je van dit forum te bannen!

;)

Terug
Naar boven