XXL Nutrition

NBA Playoffs

Megator

Novice
Waardering
0
Lengte
2m05
Massa
90kg
Vetpercentage
8%
De eerste ronde is gespeeld!

Welk team zie jij doorgaan naar de Conference Finals? En wie treft elkaar in de Finals?

Ik zie Miami in de conf. finals met de Knicks. Ze zijn dan ook favoriet. Toch denk ik dat Miami te goed verdedigt om de knicks door te laten.

West is wat spannender en ik hoor graag jullie mening!

De Finals zouden sowieso OKC - Miami worden. Maar nu Westbrook uit ligt, kan het ook nog de Spurs worden in het Westen. Miami wordt no doubt kampioen.

miami wint hands down

• Topic Starter Topic Starter
Echt he. Heeft iemand knicks pacers gezien? Ik denk dat de pacers ook nig wel miami goed aan kunnen. Haha

Knicks kunnen er helemaal niks van. Een stel solisten, die teren op de individuele klasse van Anthony en bevliegingen van JR Smith en Felton. Echt een treurig team. Pacers spelen een stuk beter. En Paul George is natuurlijk fantastisch.

Maar er is natuurlijk maar een kampioenskandidaat. En dat is Miami. Hebben vannacht wel verloren van een C-team uit Chicago, maar gaan er hierna overheen klappen met 4-1. Die gaan geen game meer verliezen.

Vind de Bulls wel echt fantastisch. Zoveel blessures en Thibodeau heeft er toch een fantastisch presterend team van gemaakt. Als de Clippers een coach als Thibodeau hadden, waren ze zonder twijfel in de finale gekomen. Het diepste team uit de NBA. Helaas wel de slechtste coach met Vinny del Negro.

Tjah, Bulls hebben top gespeeld en Miami had een k*t match en dan nog maar nipt verliezen. Niets aan de hand.

Haha ik vond die heat chicago match zo mooi. Ik vind het prachtig om zulk intensieve defense te zien. Full court press enzo geweldig

Ik verwacht een Spurs - Heat finale met Heat als winnaar uiteraard.

gaan de worriors geen kans maken tegen spurs dan? volg het niet zo goed maar vind die curry aardig bezig in de play offs

Spurs hebben een probleem. Ze hebben niemand die actief curry of thompson heet diengeloof ik kunnen verdedigen. Ookn aanvallend schieten te te kort. Ginobli parker en duncan zijn gewoon oud aan het worden. Word wel game 7 denk ik (hoop ik) en memphis gaat okc ook nog wel testen

Spurs hebben een probleem. Ze hebben niemand die actief curry of thompson heet diengeloof ik kunnen verdedigen. Ookn aanvallend schieten te te kort. Ginobli parker en duncan zijn gewoon oud aan het worden. Word wel game 7 denk ik (hoop ik) en memphis gaat okc ook nog wel testen

Alsof Thompson zo elke match gaat spelen. En Curry is insane play-offs aan het spelen. Als die het eens even laat afweten, is GSW genaaid.

Miami zoals verwacht easy door. Memphis heeft OKC er ook wel makkelijk uitgegooid. Wordt nog cool om hen tegen de Spurs te zien spelen.

Wie gaat het deze nacht worden? Indiana of Miami?
Wade is trouwens wel geweldig aan het spelen. K*tflikker.

Miami met 9 punten verschil

Wint de Heat vannacht?

Het zijn wel erg vette finals, moet ik zeggen!

Terug
Naar boven