een account gezamenlijk kopen is geen goed idee, maat van mij zei dat als 2 mensen tegelijk op hetzelfde account met een verschillend ip adress aan het kijken waren, het geblokkeerd werd :/ anders hadk het ook al gedaan met mijn ploeg

voor de rest gewoon zo'n stream qua kwaliteit 360p en als je geluk hebt geen frozen screen

matchen de dag erna bekijken kan je ook maar vindk anders qua beleving

& op terug te komen op de "zwakkere ploegen : word aangewerkt met de financial fairplay maar vind het ook deels zever, de NBA was nog nooit zo goed.. & de spelers tov vroeger" ; Kobe ; (nog altijd top, valt nu wel af te wachten hoe goed hij kan terugkomen van zijn achillispeesblessure maar zijn mentale weerbaarheid is ongekend, op Jordan na), Lebron ; hoeft geen uitleg vind hem goat. Durant ; 24j en al top, gaat de fakkel overnemen van lebron als die ouder begint te worden en het nieuwe gezicht van de NBA. Anthony ; een van de beste pure shotters ooit.. en dan heb je nog de future talents : Kyrie Irving, Andre Drummond (nog maar 19 niet vergeten..) , Stephen Curry, James Harden, Paul George, Blake Griffin, Anthony Davis, Damian Lillard, Kawhi Leonard, John Wall en ik vergeet er waarschijnlijk nog veel. Als ik 1 ding weet is dat de NBA voor jaren nog top is en top zal zijn

genieten voor elke fan van de NBA en stoppen met het gezaag dat het vroeger beter was.. leef nu en niet in het verleden