XXL Nutrition

Sticky NBA updates

• Topic Starter Topic Starter
Hoe volgen jullie het? Paar teams waarvan je gsmes kijkt of zo veel mogelijk?

nba.com elke dag de highlights, denk dat ik een paar wedstrijden live ga kijken die de moeite waard zijn. Soms met vrienden ook erbij, en whatsapp groepje wanneer er een leuke wedstrijd is ivm stream enzo

ben ik ook benieuwd naar. ben echt een basketbalfan en vroeger nog behoorlijke tijd gedaan, maar volg eigenlijk niks van nba omdat t niet zo op tv echt te volgen is tenzij je allerlei zenders erbij koopt

---------- Post toegevoegd 7 September 2013 om 14:02 ----------

nba.com elke dag de highlights, denk dat ik een paar wedstrijden live ga kijken die de moeite waard zijn. Soms met vrienden ook erbij, en whatsapp groepje wanneer er een leuke wedstrijd is ivm stream enzo

betaal je op de site per keer dan of per maand of zo om te kunnen volgen?

Ik download soms wedstrijden, google op nba torrents

• Like
Waarderingen: Tsn
ben ik ook benieuwd naar. ben echt een basketbalfan en vroeger nog behoorlijke tijd gedaan, maar volg eigenlijk niks van nba omdat t niet zo op tv echt te volgen is tenzij je allerlei zenders erbij koopt

---------- Post toegevoegd 7 September 2013 om 14:02 ----------

betaal je op de site per keer dan of per maand of zo om te kunnen volgen?

kunnen ook league pass kopen met dbb en het wachtwoord onder elkaar doorgeven eventueel?

---------- Post toegevoegd 7 September 2013 om 15:48 ----------

Over vroeger kan ik niet meepraten, toen speelde ik nog in de zandbak. Maar er is zat talent hoor oa: carmelo, rondo, lopez (imo beste bigman in de league naast tim duncan), K-love, harden, zach randolph, stephen curry.

Beste bigman in de west zijn Timmy, K-Love(afgevallen trouwens met 5 kg) de beide Gasols

East heeft Roy Hibbert en Larry Sanders die prijs aldaar. Ben echt een fan van Sanders. Lijkt ook qua uiterlijk op Rodman, hou ik wel van

p2p4u kan je gratis live sport bekijken. NBA games zijn meestal goede kwaliteit.

Enige probleem is uiteraard dat de meeste matchen in de nacht zijn, dus erg veel kijk ik niet. Op zondag zijn er echter wel vroege wedstrijden. Ik denk rond 19u.

Kijken jullie het EK ook?

een account gezamenlijk kopen is geen goed idee, maat van mij zei dat als 2 mensen tegelijk op hetzelfde account met een verschillend ip adress aan het kijken waren, het geblokkeerd werd :/ anders hadk het ook al gedaan met mijn ploeg :p voor de rest gewoon zo'n stream qua kwaliteit 360p en als je geluk hebt geen frozen screen :p matchen de dag erna bekijken kan je ook maar vindk anders qua beleving :) & op terug te komen op de "zwakkere ploegen : word aangewerkt met de financial fairplay maar vind het ook deels zever, de NBA was nog nooit zo goed.. & de spelers tov vroeger" ; Kobe ; (nog altijd top, valt nu wel af te wachten hoe goed hij kan terugkomen van zijn achillispeesblessure maar zijn mentale weerbaarheid is ongekend, op Jordan na), Lebron ; hoeft geen uitleg vind hem goat. Durant ; 24j en al top, gaat de fakkel overnemen van lebron als die ouder begint te worden en het nieuwe gezicht van de NBA. Anthony ; een van de beste pure shotters ooit.. en dan heb je nog de future talents : Kyrie Irving, Andre Drummond (nog maar 19 niet vergeten..) , Stephen Curry, James Harden, Paul George, Blake Griffin, Anthony Davis, Damian Lillard, Kawhi Leonard, John Wall en ik vergeet er waarschijnlijk nog veel. Als ik 1 ding weet is dat de NBA voor jaren nog top is en top zal zijn :) genieten voor elke fan van de NBA en stoppen met het gezaag dat het vroeger beter was.. leef nu en niet in het verleden

Derrick Rose helemaal terug:

22 punten in 22 minuten en het leek alsof ie sneller geworden is.

Daarnaast is Kobe wellicht geprikkeld door Espn om zijn comeback groots te maken aangezien hij als 24e is geranked in hun espn top lijst van nba spelers.

een account gezamenlijk kopen is geen goed idee, maat van mij zei dat als 2 mensen tegelijk op hetzelfde account met een verschillend ip adress aan het kijken waren, het geblokkeerd werd :/ anders hadk het ook al gedaan met mijn ploeg :p voor de rest gewoon zo'n stream qua kwaliteit 360p en als je geluk hebt geen frozen screen :p matchen de dag erna bekijken kan je ook maar vindk anders qua beleving :) & op terug te komen op de "zwakkere ploegen : word aangewerkt met de financial fairplay maar vind het ook deels zever, de NBA was nog nooit zo goed.. & de spelers tov vroeger" ; Kobe ; (nog altijd top, valt nu wel af te wachten hoe goed hij kan terugkomen van zijn achillispeesblessure maar zijn mentale weerbaarheid is ongekend, op Jordan na), Lebron ; hoeft geen uitleg vind hem goat. Durant ; 24j en al top, gaat de fakkel overnemen van lebron als die ouder begint te worden en het nieuwe gezicht van de NBA. Anthony ; een van de beste pure shotters ooit.. en dan heb je nog de future talents : Kyrie Irving, Andre Drummond (nog maar 19 niet vergeten..) , Stephen Curry, James Harden, Paul George, Blake Griffin, Anthony Davis, Damian Lillard, Kawhi Leonard, John Wall en ik vergeet er waarschijnlijk nog veel. Als ik 1 ding weet is dat de NBA voor jaren nog top is en top zal zijn :) genieten voor elke fan van de NBA en stoppen met het gezaag dat het vroeger beter was.. leef nu en niet in het verleden

Blake griffin erin maar CP3 niet...srsly brahh xD.

Derrick Rose helemaal terug:

22 punten in 22 minuten en het leek alsof ie sneller geworden is.

Daarnaast is Kobe wellicht geprikkeld door Espn om zijn comeback groots te maken aangezien hij als 24e is geranked in hun espn top lijst van nba spelers.

Het is wel een erg slechte lijst moet ik zeggen. Wade 18de? Duncan 16de? Howard 7de?
Maarja, Kobe, ik hoop dat hij goed terug komt. Maar er is eigenlijk niemand ooit goed terug gekomen van zo'n blessure en al zeker niet op die leeftijd. Zou wel zeer jammer zijn om op zo'n manier te eindigen.
Het wordt een trieste dag als Kobe en Duncan er niet meer zijn.

"& op terug te komen op de "zwakkere ploegen : word aangewerkt met de financial fairplay maar vind het ook deels zever, de NBA was nog nooit zo goed.. & de spelers tov vroeger" ; Kobe ; (nog altijd top, valt nu wel af te wachten hoe goed hij kan terugkomen van zijn achillispeesblessure maar zijn mentale weerbaarheid is ongekend, op Jordan na), Lebron ; hoeft geen uitleg vind hem goat. Durant ; 24j en al top, gaat de fakkel overnemen van lebron als die ouder begint te worden en het nieuwe gezicht van de NBA. Anthony ; een van de beste pure shotters ooit.. en dan heb je nog de future talents : Kyrie Irving, Andre Drummond (nog maar 19 niet vergeten..) , Stephen Curry, James Harden, Paul George, Blake Griffin, Anthony Davis, Damian Lillard, Kawhi Leonard, John Wall en ik vergeet er waarschijnlijk nog veel. Als ik 1 ding weet is dat de NBA voor jaren nog top is en top zal zijn genieten voor elke fan van de NBA en stoppen met het gezaag dat het vroeger beter was.. leef nu en niet in het verleden "

Ik begrijp niet echt waarom je hier zo op reageert, ik heb simpelweg mijn mening geuit. Daar kwam reactie op en dan heb ik verduidelijkt. Als jij het niveau nu super vindt is dat toch ok? Ik moet dat toch niet ook vinden?
Ik volg het nog altijd hoor.

Laatst bewerkt:
Willen jullie misschien een DBB fantasy basketball league doen?
Op ESPN, Yahoo, NBA.com kan je het doen.

Het is wel een erg slechte lijst moet ik zeggen. Wade 18de? Duncan 16de? Howard 7de?
Maarja, Kobe, ik hoop dat hij goed terug komt. Maar er is eigenlijk niemand ooit goed terug gekomen van zo'n blessure en al zeker niet op die leeftijd. Zou wel zeer jammer zijn om op zo'n manier te eindigen.
Het wordt een trieste dag als Kobe en Duncan er niet meer zijn.

"& op terug te komen op de "zwakkere ploegen : word aangewerkt met de financial fairplay maar vind het ook deels zever, de NBA was nog nooit zo goed.. & de spelers tov vroeger" ; Kobe ; (nog altijd top, valt nu wel af te wachten hoe goed hij kan terugkomen van zijn achillispeesblessure maar zijn mentale weerbaarheid is ongekend, op Jordan na), Lebron ; hoeft geen uitleg vind hem goat. Durant ; 24j en al top, gaat de fakkel overnemen van lebron als die ouder begint te worden en het nieuwe gezicht van de NBA. Anthony ; een van de beste pure shotters ooit.. en dan heb je nog de future talents : Kyrie Irving, Andre Drummond (nog maar 19 niet vergeten..) , Stephen Curry, James Harden, Paul George, Blake Griffin, Anthony Davis, Damian Lillard, Kawhi Leonard, John Wall en ik vergeet er waarschijnlijk nog veel. Als ik 1 ding weet is dat de NBA voor jaren nog top is en top zal zijn genieten voor elke fan van de NBA en stoppen met het gezaag dat het vroeger beter was.. leef nu en niet in het verleden "

Ik begrijp niet echt waarom je hier zo op reageert, ik heb simpelweg mijn mening geuit. Daar kwam reactie op en dan heb ik verduidelijkt. Als jij het niveau nu super vindt is dat toch ok? Ik moet dat toch niet ook vinden?
Ik volg het nog altijd hoor.

:roflol:

Zal nooit meer zijn dan een degelijke role player.

Ik zie Leonard ook echt niet als een toekomstige 28/10 speler. Maximaal een 17/8 speler op de top van zijn kunnen. Overigens schaar ik Anthony Davis, John Wall, Blake Griffin ook niet onder de toptalenten. Over Paul George twijfel ik nog. Dat is even afwachten komend seizoen. Ik denk dat hij al snel blijft hangen rond de 20/7/5. Dus geen absolute ster. Net als Joe Johnson, zeg maar.

Lillard en Irving zijn echt absolute toppers. Fantastische spelers.

Rose gaat dit seizoen echt teams eigenhandig kapot maken. Kan echt niet wachten om hem weer te zien vlammen. Preseason ziet er echt heel goed uit.

Laatst bewerkt:
Haha, heb het net ook naar al m'n vrienden gestuurd. Uncle Drew blijft briljant. En wat een moves heeft die Irving. Niet normaal. Pas op zo'n court zie je echt hoe sick het is.

Trouwens: hebben jullie de Grantland previews al gezien? Echt heel vet: http://www.youtube.com/user/GrantlandNetwork/videos

ja idd hij is één van mijn favoriete spelers, zulke techniek..
Nate is ook ideaal voor zoiets, chapter 4 met kevin love hopelijk ook hèhè :D
& ja, bil simmons vind ik interessant maar jalen kan soms wel zeveren, bekijk wel niet alles

---------- Post toegevoegd 29 October 2013 om 00:03 ----------

Blake griffin erin maar CP3 niet...srsly brahh xD.
CP3 is geen talent meer, eerder ervaren speler, top 5 :D

Willen jullie misschien een DBB fantasy basketball league doen?
Op ESPN, Yahoo, NBA.com kan je het doen.
count me in
is dit ongeveer hetzelfde als fantasypremierleague?

:roflol:

Zal nooit meer zijn dan een degelijke role player.

we zullen zien.. :D

count me in
is dit ongeveer hetzelfde als fantasypremierleague?

Nee, bij deze soort fantasy league is er een live draft, dit betekent dat maar 1 team een bepaalde speler kan draften. Dus bv: jij de eerste pick: James, dan iemand Durant, Howard....
Zo maak je dan een team dat zo veel mogelijk punten, rebounds, blocks, etc moet maken.

We moeten wel minstens 6 mensen hebben lijkt me, liefst 10. Dus als er interesse is....

Terug
Naar boven