XXL Nutrition

Sticky NBA updates

Ik vind dat allemaal serieus overdreven hoor. Wat iemand zegt in zijn privé is privé en hij heeft geen racistische misdaad gepleegd of dergelijke.
Het lijkt mij onmogelijk om iemand daarvoor uit de NBA te krijgen.

Het is ook erg naïef om te denken dat hij de enige racist in de NBA zou zijn.

Hypocriet k*t America

Donald Sterling klaagt de NBA aan voor een miljard.

• Topic Starter Topic Starter
Miami heat vs ( spurs winnen vanavond hun 4e game denk wel)

Lol lebrick be like: follow my lead

To failure

Lebron James weer terug naar Cleveland

Onderstaand stukje stond in SI

LeBron James is going back to the Cleveland Cavaliers. James tells Sports Illustrated, that he's decided to go home. It's a move that would have seemed unfathomable four years ago, after the venomous fallout that followed his decision to leave Cleveland for the Miami Heat. James told SI: "My relationship with Northeast Ohio is bigger than basketball. I didn't realize that four years ago. I do now." He spent his first seven NBA seasons in Cleveland. In four years with the Heat, he went to the NBA Finals four times, winning two championships. And now heads back to Cleveland to see if he can finally deliver on his promise of winning a crown for that title-starved city. James is from Akron, Ohio, not far from Cleveland.

Fijn dat er dit keer niet anderhalf uur ESPN tijd besteed hoeft te worden aan de bekendmaking van z'n keuze. Wel benieuwd wie ze nog meer gaan halen en of z'n mee gaan doen voor de titel

Nou, ze hebben ondertussen Kevin Love erbij gekregen en afstand gedaanv an benett en wiggins. Benieuwd of het een goeie trade is geweest. Zeker Wiggins heeft veel potentie! Wat denken jullie?

Ik denk dat ze komend seizoen ver gaan komen maar geen ring binnen halen. Dat komt misschien seizoen daarna

goede trade voor zowel cleveland als minnesota.. Cavs worden nu championchip contender (ben er niet van overtuigd dat ze het eerste jaar direct gaan winnen maar grote kans dat ze in ecf gaan belanden). Minnesota heeft twee number one picks gekregen en krijgen een kans om eindelijk een deftig team op te bouwen met al dat atletisch vermogen, als ze de core van dit team kunnen behouden word dit een van de leukere teams om naar te kijken de komende jaren! (dit is als Wiggens zijn potentieel volledig kan benutten) Jammer wel dat james & wiggens niet samen gaan spelen, allebei gehyped door high school, soort aflossing van de wacht.. Spurs zijn voor mij nog steeds favoriet, daarna okc-clippers-cleveland-chicago, zoiets in die volgerde.
Oja, ook dikke aanwinst van Cleveland in marion, bank begint in orde te komen.. Ze willen nu nog een center die rimprotection kan geven, er is sprake van Okafor (Varejao is nogal blessuregevoelig..)
Wel een van de leukste off seasons in de NBA, kan niet wachten tot het terug begint!

Ja, denk wel dat Cleveland het Oosten gaat winnen. Of ze Championship ook pakken, gaat eerder van Spurs en OKC afhangen.

Kijkt er ook nog iemand naar het wk?

Nou, ze hebben ondertussen Kevin Love erbij gekregen en afstand gedaanv an benett en wiggins. Benieuwd of het een goeie trade is geweest. Zeker Wiggins heeft veel potentie! Wat denken jullie? Ik denk dat ze komend seizoen ver gaan komen maar geen ring binnen halen. Dat komt misschien seizoen daarna

wiggins is dezelfde fout als toendertijd de hornets met kobe

wiggins is dezelfde fout als toendertijd de hornets met kobe

Op lange termijn, misschien.

Cleveland moet nu winnen met een Lebron in z'n prime. Ze hebben geen tijd om op Wiggins z'n ontwikkeling te wachten de trade voor Love is daardoor wel gerechtvaardigd.

Aangezien de east zo zwak is lijkt het me dat de Cavs ook zonder Love de finale zouden halen. Maar, het is toch een degelijke trade omdat ze met Love wel de favoriet zijn terwijl dit met Wiggins niet zo is. Niet vergeten dat James bijna 30 is en dat hij maar een tweejarig contract heeft. Ze moeten nu winnen.

De grote drie zijn nu 29, 22 en 26. Ik zie geen team meer talent bijeen rapen in de volgende drie jaar.
Ze zijn de grote favoriet en ik zie geen beter team. OKC heeft minder talent en de Spurs zijn nu toch wel heel oud aan het worden. Hoop de Spurs, maar het verval moet ooit wel eens komen.

Spurs zijn nu sinds de helft van het vorige decennium voor oud verklaard.

LeBron heeft een tweejarig contract getekend, omdat de limieten voor capspace, en dus max contracten, over twee jaar flink omhoog gaan. Over twee jaar kan hij dus een beter max contact tekenen. Gewoon bij de Cavs.

Whats up met OCT?

Oct?

Terug
Naar boven