Fitness Seller

Sticky NBA updates

De eerste games vandaag boysss, chi town vs miami en de clipshow vs de fakers!!! Mijn slipje is nat :roflol:
Waarom moet ik morge werken, waaaroooommm??!??!? Ik ga me ziekmelden denk ik >_<

Zijn wel vette matchen. Misschien dit weekend ook eentje kijken.

rose weer uit :(
zonde
#thereturn

fakking bulls gaan nog spijt krijge dat ze nate hebben weggedaan :roflol:

---------- Toegevoegd om 00:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:32 ----------

Boozer en noah zijn overpaid as fuuck, nate kreeg maar een miljoentje per seizoen ofso

Noah is echt niet overpaid.

Bulls zijn over, net als Rose z'n carrière.

Bulls zijn over, net als Rose z'n carrière.

Denk (hoop) het eigenlijk niet. Een hele andere blessure en ook nog eens aan de andere knie. Gewoon ongelukkig.

Had trouwens veel van Rose verwacht dit seizoen. Meestal komen spelers na zo'n blessure terug met een uitstekend schot. Iets wat bij Rose natuurlijk een stuk beter kon.

• Topic Starter Topic Starter
Ben benieuwd wat de bulls gaan doen nu. Wel raar dat op de vloeren van portland de meeste carrières worden verkracht door blessures

Kobe weer geblesseerd. Hopelijk neemt hij zijn tijd. Dit jaar was sowieso al verloren voor de Lakers. Proberen veel te verliezen en een goede draft pick volgend jaar.

Is soms het beste wat een ploeg kan overkomen. Kijk Spurs in 97!

Wat heeftie, kheb het nie gevolgd. Ik volg pas vanaf na het all star weekend xD. Alles voor die tijd is in mijn ogen pre season.

Epic punt net van James

• Topic Starter Topic Starter
Die hemdjes leken helemaal nergens naar xd

Ben benieuwd naar de wedstrijd binnekort waarop iedereen met zijn nickname achterop staat.

Ray Allen gaf al aan Jesus shuttlesworth te gebruiken :D

James & Wade zijn 2 bazen, haters gonna hate.

nvt

Laatst bewerkt:
Stephenson is de grootste held in de hele NBA. Wat een geweldenaar.

Terug
Naar boven