AndroidHealthClinic

Sticky NBA updates

• Topic Starter Topic Starter
Stephenson is de grootste held in de hele NBA. Wat een geweldenaar.

Lance niet in de all star game maar wel irving en joe johnson. Kyle Lowry van de raptors er ook niet bij. West wel Howard en Nowitzki maar geen Cousins,Goran Dragic of Anthony davis. All star team gaat weer es helemaal nergens over.

Is wel te zien aan de draftstijl van de coaches van de east waarom het daar zo slecht gaat en een team als de Bobcats vol meedraait voor de playoffs.

Lance niet in de all star game maar wel irving en joe johnson. Kyle Lowry van de raptors er ook niet bij. West wel Howard en Nowitzki maar geen Cousins,Goran Dragic of Anthony davis. All star team gaat weer es helemaal nergens over.

Zijn allemaal goede call imo. Johnson en Irvinig > Stevenson. En Dirk en Howard > Cousins ,Dragic en Davis. Die jongens zijn wel talenten maar de pics voor de Allstar game zijn toch nog een niveautje hoger.

Zijn allemaal goede call imo. Johnson en Irvinig > Stevenson. En Dirk en Howard > Cousins ,Dragic en Davis. Die jongens zijn wel talenten maar de pics voor de Allstar game zijn toch nog een niveautje hoger.

Johnson bij een slecht presterend team en slechtere stats op lager fg% dan Lance (triple double machine). Lowry brengt eigenhandig een team als de raptors op de 3e spot van de eastern conferene met hele goede stats, vooral na het vertrek van rudy gay. Kan zelf geen pg opnoemen nu in de nba die het beter doet dan hem post rudy gay. Dragic noemde ik voor leiden van een volledig gerebuild Phoenix Suns naar een heel goed record (plus 2 wins op de pacers, waar hij een triple double had) waarvan iedereen dacht dat ze gingen tanken voor volgend jaar met de nodige blessure leed. Cousins en Davis zijn nu een tandje hoger dan Howard aan het gaan, alleen jammer dat ze voor een heel slecht team spelen.

---------- Toegevoegd om 10:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:31 ----------

Maar goed kobe en paul vallen als het goed is uit dus dan kan daar mooi dragic en thuisspeler davis mee doen in de all star game

Sorry bro, maar je hebt echt ongelijk. Johnson en Irving zijn gewoon echt minder dan Stephenson en Dragic.

Dragic heeft eigenhandig de Phoenix naar een winning record gesleept. 29-22, of iets dergelijks. Cleveland staat op een abominabele 16-32(!). Ik vind zelfs dat Dragic de plek meer verdient dan Lillard. Daarnaast heeft Dragic gewoon betere statistieken:

Dragic:
20ppg
6apg
50% FG

Irving:
21ppg
6apg
42% FG

Zelfde geld voor Johnson en Stephenson. Johnson heeft amper positieve impact (Blatche is vaak de man bij de Nets) en hebben geen goede record. Het verhaal van Stephenson en de Pacers is bekend.

Ik vind dat Howard best wel all-star kan zijn. Heeft gewoon prima statistieken. Maar Anthony Davis behoort ook gewoon allstar te zijn. Heeft een geweldig seizoen.

Waar kijken jullie eigenlijk basketbal? Voorheen keek ik via die illegale streaming sites maar de kwaliteit daar is ruk

Waar kijken jullie eigenlijk basketbal? Voorheen keek ik via die illegale streaming sites maar de kwaliteit daar is ruk

nba 2k14 :$

maar srs ik heb er snachts alleen in het weekend tijd voor om te kijken aangezien de wekker elke ochtend om 6 uur gaat, dan zie je nog wel soms het einde van een wedstrijd maar voornamelijk helaas nba.com

Laatst bewerkt:
NBA League Pass met vrienden gedeeld. Als ik tijd heb kijk ik wat. Sowieso check ik bijna elke dag nba.com.

Zulke grote namen in een,dunkcontest en dan krijg je met een,nieuwe opzet iets vreselijks

Ja idd

En wat denken jullie?

Spurs of Thunder tegen Heat is de finale volgens mij. Ik zie de Heat niet winnen tegen de Spurs, maar wel tegen OKC.
De zwaarste opgave voor San Antonio wordt OKC.

Jammer wel dat de East zo zwak is.

Inb4 miami verliest van de bobkittens

wizards gaan gekke dingen doen in de eastern division

Eigenaar van de clippers in opspraak gekomen door wederom racistische opmerkingen.

http://www.youtube.com/watch?v=YhT6d5fMhzI

Obama, Magi, Lebron, kobe en anderen hebben al gezegd te hopen dat Adam Silver stappen gaat ondernemen tegen de eigenaar van de clippers.

Chris Paul heeft vanzelfsprekend niet gereageerd.

Ik vraag me wel af wat Silver kan doen (buiten hem te schorsen en te finen). Je kan natuurlijk niet iemand 1,2,3 dwingen zijn aandelen in het team te verkopen.

Ik vind dat allemaal serieus overdreven hoor. Wat iemand zegt in zijn privé is privé en hij heeft geen racistische misdaad gepleegd of dergelijke.
Het lijkt mij onmogelijk om iemand daarvoor uit de NBA te krijgen.

Het is ook erg naïef om te denken dat hij de enige racist in de NBA zou zijn.

Doc Rivers (coach van de clippers) vond het kennelijk niet overdreven

When asked this week about his future with the LA Clippers, head coach and team president Doc Rivers said he was unsure if he could keep working for someone like Donald Sterling. According to the latest report from Yahoo! Sports, Rivers would walk away if the NBA doesn’t push Sterling out today. (Magic Johnson is said to be interested in acquiring the team, denials be damned. And this report digs deeper into Sterling’s breathtaking racism):

maar goed

play offs, indiana en Spurs hebben het zwaar :(

De sponsors van de Clippers vinden het ook niet overdreven. Las uit hetzelfde artikel van lloydatoni z'n post dat 'ie Reddick niet wilde contracteren, omdat 'ie blank is en hij alleen n*gers in z'n team wilde hebben, omdat die atletisch, groot en sterk zijn. Heel apart, maar hij is in ieder geval wel consequent. Veroordeelt zowel blanken als n*gers :roflol:

De sponsors van de Clippers vinden het ook niet overdreven. Las uit hetzelfde artikel van lloydatoni z'n post dat 'ie Reddick niet wilde contracteren, omdat 'ie blank is en hij alleen n*gers in z'n team wilde hebben, omdat die atletisch, groot en sterk zijn. Heel apart, maar hij is in ieder geval wel consequent. Veroordeelt zowel blanken als n*gers :roflol:

Precies dit :roflol:

---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:59 ----------

http://www.slamonline.com/online/nba/2014/04/nba-players-react-donald-sterling-lifetime-ban/

en hij is weg :roflol:

Heb niet dat gelekte gesprek geluisterd maar ongelofelijk hoe dit allemaal nog zo gevoelig kan liggen. Als mensen niet zo snel zo over de zeik zouden gaan wanneer er over huidskleur werd gepraat
44361072.jpg

Terug
Naar boven