AndroidHealthClinic

Nebahat Albayrak kandidaat voor leiderschap PVDA

• Topic Starter Topic Starter
Als staatssecretaris justitie was het een keiharde tante. Volgens mij heeft ze van allen die haar functie vroeger hebben bekleed de meeste asielzoekers uit Nederland gezet. Dat moet op dit board toch wel aanspreken.

Laatst bewerkt:
Als staatssecretaris immigratie was het een keiharde tante. Volgens mij heeft ze van allen die haar functie vroeger hebben bekleed de meeste asielzoekers uit Nederland gezet. Dat moet op dit board toch wel aanspreken.

Zeker EricR!

Als ik aan EricR denk, denk ik aan de PVDA. Maar zo te merken heb ik het aan het verkeerde eind.

Als ik aan EricR denk, denk ik aan de PVDA. Maar zo te merken heb ik het aan het verkeerde eind.

Als alleen de PVV en PvdA zouden bestaan als partij zou ik nog eerder PVV stemmen dan PvdA.

De PvdA is gewoon een verrotte partij met baantjesschuivers en jagers.

Wat stem je eigenlijk Eric?

Ik denk dat je D66 stemt

Niks is goed genoeg voor EricR. Blanco stem voor de beste man.

Albayrak kan niet wachten tot ze MP is, kan ze tenminste rollen in die Mercedes S600.

(Doelend op haar uitspraken over haar te dikke bedrijfswagen, ze had echt wel een dikke MB nodig jwZ)

Albayrak kan niet wachten tot ze MP is, kan ze tenminste rollen in die Mercedes S600.

(Doelend op haar uitspraken over haar te dikke bedrijfswagen, ze had echt wel een dikke MB nodig jwZ)

Dat was het verwende nichtje van Albayrak. Soort van Katja / Birgit situatie.

Uiteraard ging ze gelijk in de aanval tegen haar werkgever (de overheid) omdat ze bang was haar autootje kwijt te raken.

Dat was het verwende nichtje van Albayrak. Soort van Katja / Birgit situatie.

Uiteraard ging ze gelijk in de aanval tegen haar werkgever (de overheid) omdat ze bang was haar autootje kwijt te raken.

Excusez-moi! Je hebt gelijk. Wat was dat een afgrijselijk slechte verdediging ook destijds.

Pvda, rofl wat een kansloze partij blijft het ook.

Hoop dat Diederik Samsom het wordt. Die zal zich goed staande kunnen houden in debat en de media, is nog niet zo oud en een wetenschappelijke achtergrond.
Want beeldvorming is alles op het ogenblik. ..En deze Albayrak heeft een leuk koppie maar doet het naar wat ik van haar gezien heb helemaal niet zo goed in debat. Dan krijg je dus een humorloze ondergang à la Agnes Kant en een Jolante Sap. (en Job Cohen..)
Plasterk is een goeie (slimme) kerel maar verliest het voor mij van Samsom puur op leeftijd en vlot voorkomen.

Check nu P & W voor Nebahat

Terug
Naar boven