- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als staatssecretaris immigratie was het een keiharde tante. Volgens mij heeft ze van allen die haar functie vroeger hebben bekleed de meeste asielzoekers uit Nederland gezet. Dat moet op dit board toch wel aanspreken.
Wacht maar tot je door een stel Grijze Wolven van je bed wordt gelicht. Die hele Albayrak-clan is alvast een bende schapen in (grijze) wolfskleren.

Don't worry Eric, bij jouw komen we niet.
Jij bent onmisbaar voor DBB![]()

Als ik aan EricR denk, denk ik aan de PVDA. Maar zo te merken heb ik het aan het verkeerde eind.
Wat stem je eigenlijk Eric?
Ik denk dat je D66 stemt
Vorige verkiezingen wel, zou nu geen D66 meer stemmen. Maar daar ging het topic niet over.

Albayrak kan niet wachten tot ze MP is, kan ze tenminste rollen in die Mercedes S600.
(Doelend op haar uitspraken over haar te dikke bedrijfswagen, ze had echt wel een dikke MB nodig jwZ)
Dat was het verwende nichtje van Albayrak. Soort van Katja / Birgit situatie.
Uiteraard ging ze gelijk in de aanval tegen haar werkgever (de overheid) omdat ze bang was haar autootje kwijt te raken.
Excusez-moi! Je hebt gelijk. Wat was dat een afgrijselijk slechte verdediging ook destijds.
De PvdA is gewoon een verrotte partij met baantjesschuivers en jagers.

Niks is goed genoeg voor EricR. Blanco stem voor de beste man.
Eric
---------- Post toegevoegd Mon 27 Feb 2012 om 13:02 ----------
Er is dan ook niets mis met een blanco stem imo.