Fitness Seller

Nebahat Albayrak kandidaat voor leiderschap PVDA

Heb het idee dat albayrak het wel anders aan had kunnen pakken maar het interview van P&W was weer eens droevig. Valt me vaker op dat wanneer de antwoorden die gegeven worden niet lekker vallen ze gewoon de vraag blijven herhalen of de vraag aan anderen gaan stellen. Te droevig voor woorden gewoon. Die tweet van Wilders is overigens ook op hem van toepassing, liever iemand als Albayrak die het land stuurt dan dat figuur, wat een afgang zou dat zijn.

Ow en Jacobi komt natuurlijk helemaal niet sterk over met haar verhaal van: "we moeten meer groen want ik vind dat mooi" :roflol:

Heb het idee dat albayrak het wel anders aan had kunnen pakken maar het interview van P&W was weer eens droevig. Valt me vaker op dat wanneer de antwoorden die gegeven worden niet lekker vallen ze gewoon de vraag blijven herhalen of de vraag aan anderen gaan stellen. Te droevig voor woorden gewoon. Die tweet van Wilders is overigens ook op hem van toepassing, liever iemand als Albayrak die het land stuurt dan dat figuur, wat een afgang zou dat zijn.

Ow en Jacobi komt natuurlijk helemaal niet sterk over met haar verhaal van: "we moeten meer groen want ik vind dat mooi" :roflol:

Enige wat ze bij PW kunnen is lekker tegen hun gasten aan trappen. En als ze hun zin niet krijgen zitten ze beetje ineengesloten te staren :roflol:
Tijd voor 2 nieuwe interviewers als je t mij vraagt.

http://www.youtube.com/watch?v=kQHva02XaO8

Laatst bewerkt:
Gepresenteerd door Frenk van der Linden :roflol: Weer zo'n ons kent ons avondje met dromerij en zweverij. Ze staan er megaslecht voor in de peilingen maar wel wauwelen over de grootste partij van Nederland worden.

Qua uitstraling vind ik Martijn van Dam toch wel de beste, Diederik Samsom heeft opeens een hele rare slis wat ik nog nooit bij hem gehoord heb. Ik weet niet hoezo dat komt opeens. Iemand verklaring?

---------- Post toegevoegd Wed 29 Feb 2012 om 21:28 ----------

Lutz Jacobi kan ik niet helemaal serieus nemen.

Lutz Jacobi trouwens :roflol:

Zie je Jacobi al bij Obama op het witte huis Eric :roflol:

moet je toch niet aan denken dat die ons land moet vertegenwoordigen

---------- Post toegevoegd Wed 29 Feb 2012 om 21:43 ----------

Lutz doet de uitsmijter jongens, dit wordt genieten.

Zie je Jacobi al bij Obama op het witte huis Eric :roflol:

moet je toch niet aan denken dat die ons land moet vertegenwoordigen

Die Amerikanen zullen niet zo snel onder de indruk zijn, ze hebben deze idioot al meegemaakt.

071026_60385_balkenende_bush.jpg

Dit is beter dan cabaret

Waarom zetten politici zich altijd ontiegelijk voor schut in eigen huis?

Lutz Jacobi bij P&W.

Jolanda Sap ook aanwezig, die hield me toch een betoog. Zelden zoveel foute informatie en verkeerde oorzaak-gevolg relaties gehoord.

Gelukkig zit Sjuul aan de overkant die af en toe nog even in kan grijpen.

• Topic Starter Topic Starter
Ze is idd wel autenthiek. Het lijkt me dat ze door p&w minder aangepakt wordt dan Albayrak en Samsom.

Ze was nog 2 weken geleden met haar 3 serie bij ons bedrijf.
Sideskird was er af gegaan ofzo:P

die lutz jacobi dat is een ingehuurde comedian of wat? :roflol:

Terug
Naar boven