AndroidHealthClinic

Nederland - Italië Vanavond

Nederland moet geen oefenpotten spelen, niet goed voor het moraal. Ze bakken er bijna nooit wat van in een oefenpartij. Nu hadden ze ook nog eens grote problemen met de bezetting.

k*tzooi, gelijk weer een dippie...

• Topic Starter Topic Starter
Daar gaan alle ongeslagen interland wedstrijden...

Wat een wereld wedstrijd van Vlaar, 1 doelpunt en 2 assists,

Vlaar mag lekker bij AZ blijven, een grote versterking zal het niet zijn voor Ajax (als hij zou komen), alhoewel hij wel net zoveel gescoord heeft tijdens Nederland-Italie dan die hele Rosenberg in de hele competetie tot nu toe.

In zo'n wedstrijd hoort gewoon ooijer in de basis, geen kleine onervaren vlaar. Ook heb je iemand nodig als van bommel of davids in zo'n wedstrijd.

Maar ja, het was maar een oefenwedstrijdje zullen we maar zeggen..

Verder vind ik sbs6 behoorlijk irritant met al z'n belspelletjes etc etc

Brutez zei:
Verder vind ik sbs6 behoorlijk irritant met al z'n belspelletjes etc etc

idd mis good old Studio Sport

Moet wel zeggen dat je niks aan vlaar kan verwijten, want hij is gewoon (nog) niet goed genoeg voor dat niveau. v Basten echter wel, die laat zo'n jongen gewoon spelen tegen de top.
Je gaat toch ook niet zomaar een keeper van helmond Sport ofzow in zo'n wedstrijd starten. Toch wel dom vind ik.

Mag lijen dat ze verloren hebben. Arrogantie droop er haast af bij San Marco!
Nu weer normaal doen en dan goed gaan spelen en weer winnen!

Dit verlies is goed voor ze. Jammer van die goede reeks maar dit was gewoon even nodig om iedereen weer met beide benen op de grond te krijgen. Beter dat het nu gebeurt dan tijdens het WK.

Ik vind het zoiezo onzin dat Vlaar geen basis plek heeft bij AZ maar wel in het Nederlands elftal een basisplaats heeft. Ik denk dat Louis vanaf de tribune stiekem wel mooi vond dat 'Don Marco' ff afging met het opstellen van Vlaar. Dit omdat mensen zich al een tijdje afvroegen waarom Vlaar weinig speelt bij AZ.

Terug
Naar boven