MuscleMeat

Nederland - Italië

Peiling Peiling Pronostiek

• Totaal stemmers
    99
  • Peiling gesloten .
Grootste nederlaag van Italie ooit op een EK, zegt al genoeg. Zeker omdat Italie wel de wereldkampioen is en dit team niet veel veranderd is.

Nu de vorm vasthouden.

Momenteel bekijken: 15 (15 leden en 0 gasten) gebruikers dit onderwerp
Jonko, arnoldfan, bascross, Butcher19, EricR, huntelaar, kazamafury, mistery, Navy, P8rb, RichardV, SuperKnurft+, TongPo, valentinfan, wazzup

Ha, die moest lekker de bank warmhouden ^^

Poule des doods is toch goed voor Nederland lijkt het.

Momenteel bekijken: 15 (15 leden en 0 gasten) gebruikers dit onderwerp
Jonko, arnoldfan, bascross, Butcher19, EricR, huntelaar, kazamafury, mistery, Navy, P8rb, RichardV, SuperKnurft+, TongPo, valentinfan, wazzup

Ha, die moest lekker de bank warmhouden ^^

Goed he...

PRACHTIGE wedstrijd. Heb gewoon genoten van het nederlands elftal. Hoe the **** is dit mogelijk.

Ik denk volgende wedsrijd gewoon zelfde opstelling, dit team was perfect in balans.
Als Robben en Van Persie erbij komen is het niet meer in balans.

Oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

Mijn eerste gedachte toen ik de opstelling zag was. WTF staat mathijssen erin. Maar die heeft zich ook goed gehouden op 1 slippertje na

Ik kan me niet voorstellen dat deze wedstrijd nog gaat worden overtroffen qua spel. Nederland - Italië gaat gewoon de boeken in als dé wedstrijd van het EK 2008. De neutrale toeschouwers moeten hun ogen hebben uitgekeken.

Het duurde 20 jaar om weer een goed team op het veld te zetten.

Ik kan me niet voorstellen dat deze wedstrijd nog gaat worden overtroffen qua spel. Nederland - Italië gaat gewoon de boeken in als dé wedstrijd van het EK 2008. De neutrale toeschouwers moeten hun ogen hebben uitgekeken.

Je weet nooit, Nederland is wel los nu. Maar het zal lastig worden om dit te evenaren. Dit soort wedstrijden zie je zelden.

30ab4hl.jpg

En live het grote feest in Rome :
[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven