Fitness Seller

Nederland - Italië

Peiling Peiling Pronostiek

• Totaal stemmers
    99
  • Peiling gesloten .
Je weet nooit, Nederland is wel los nu. Maar het zal lastig worden om dit te evenaren. Dit soort wedstrijden zie je zelden.

Ik heb al uit verschillende landen felicitaties ontvangen en het enige wat ik hoor is: ****ing awesome!!! :D

• Topic Starter Topic Starter
Gio is toch geen verdediger man. Denk na.
Elke slimme aanvaller die walst over dat iele spelverdelertje heen die allang over de top is.

De Cler is gewoon de beste linksback. Kan verdedigen, kan aanvallen, snel enz enz.

Ohja, daarom heeft De Cler zo'n imposante carriere tov die van Gio. :rolleyes::D

Ik denk dat Italie de volgende ronde niet haalt.

Frankrijk.

Het duurde 20 jaar om weer een goed team op het veld te zetten.

Onzin.

Halve Finale 1992
Kwartfinale 1994
Kwartfinale 1996
Halve Finale 1998
Halve Finale 2000
Halve Finale 2004

Afschuwelijke statestieken inderdaad :rolleyes:

Ik denk dat jullie Nederlanders vaak teveel kritiek hebben, altijd klagen en zagen. :mad:

Ja, meen dat er 2 jaar geleden ook een toernooitje gehouden werd, in Duitsland vond dat plaats. Weet niet meer precies hoe dat zat, en wie er won. Misschien kun jij mijn geheugen ff opfrissen.;)

Vind ik zo'n slappe one-liner altijd. Feit is dat het team op Nesta, Totti en Canavaro na nog in grote lijnen intact is met het dream-team van het WK 2006. Materazzi en Barzaghli zijn killers. Richard geeft het net toch aan, enige killer die wij hebben is Boulah en die speelt waarschijnlijk niet eens. De rossi, Pirlo, Camoranesi, Gattuso....man man man dat zijn middenvelders. Om over Toni nog maar te zwijgen.

Ja, gaat erom dat de Italianen nooit verzaken, altijd 110% geven. Spelen met passie. Spelen voor het resultaat. Wat heeft geleid tot 4!! Wereldtitels en 1 Europese titel. Zal voor de lol ff het coupletje van het Italiaans Volkslied vertalen:

Sluit de rijen,
Wij zijn tot de dood bereid.
Wij zijn tot de dood bereid,
Italië roept.
Sluit de rijen,
Wij zijn tot de dood bereid.
Wij zijn tot de dood bereid,
Italië roept.

Dit zingen alle 11 die Italianen dalijk uit volle borst mee op die middencirkel. De ogen van Gattuso, Materazzi en Toni spuwen vuur, we gaan ze opvreten die hollanders denken ze bij zich zelf.

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Zit ik met een boner in m'n broek tijdens de rust Veronica te kijken. Denk je tijd te hebben voor een aai over de bol hoor ik dat fluit signaal weer, in plaats van een fijne duffe kop, 45 minuten verhoogde bloeddruk.

Leuk wedstrijdje verder. Moet zeggen dat ik tot de 3 - 0 toch echt nog nerveus heb gezeten.

Ja ,same here . Was bijzonder blij met die 3-0 . Eindelijk rust .

ik ging los op stadhuisplein

kk lekkere wijven
3-0 winst

OLE!

Nu eten

Verlies Nederland
bikerbitchie, blasmusik, Bodybuilding199, boogie, bvo78, Calyptus, Chemical Ali, cutler, Cyan, DeEMaSsIvE, geenidee, Gosha, Gottardi Exp, Gys04, Hinko, igunick, ivosnivo, jimbooo, Jonko, jorasho, Jorin, kazamafury, Klaaswitz, LennyMclean, lorso, LuckyLuciano, MacB, Man-Mountain, michiel4, Mikki, Muscle Rhino, Omni20, platina, powerjunkie, pr!tcorr3tor, RickN, RobertHosper, Ronniej, Trasher, Vintage, wwe

Hoi.:fu:

Ohja, daarom heeft De Cler zo'n imposante carriere tov die van Gio. :rolleyes::D

Frankrijk.

Onzin.

Halve Finale 1992
Kwartfinale 1994
Kwartfinale 1996
Halve Finale 1998
Halve Finale 2000
Halve Finale 2004

Afschuwelijke statestieken inderdaad :rolleyes:

Ik denk dat jullie Nederlanders vaak teveel kritiek hebben, altijd klagen en zagen. :mad:

Ik had het over linksback kerel;)
Niet over middenveld.
1e half uur deed Gio maar weinig goeds vond ik.
Toen moest ie verdedigen en maakte hij wat overtredingen.
Daarna ging het lopen bij hem en hoefde hij verdedigend minder te doen.

Als je niet kan zien dat de Cler een betere mandekker is als Gio snap je het spel niet;)

Zo, dat was een gezellig avondje.

Top gespeeld van Oranje!

Voelt wel een beetje wrang moet ik zeggen. Maar Italie was gewoon niet opgewassen tegen het goede samenspel. Erg gaaf voor van Bronckhorst!

Erg grappig hoe Gattuso een mega schijnheilige smile gaf tegen de scheidsrechter..:roflol: klein misbakseltje :D

Op naar Italie-Frankrijk

Nederland Europees Kampioen 2008!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Naar mijn mening was eerste treffer wel buitenspel. maar goed doet er verder niet toe. Zoals ik al zei, Itali maakte toch geen schijn van kans.

volgens de nieuwe uefa regels is het blijkbaar geen buitenspel. volgens mij in de gewone competitie hier wel.

[Link niet meer beschikbaar]

Hehe Boulahrouz heeft er echt schijt aan.
Gewoon 1,5 jaar haast niks doen en er staan:D

Laat Frankrijk maar komen we slopen ze helemaal!!!!!!!!!!!!!

Terug
Naar boven