MuscleMeat

Nederland - Italië

Peiling Peiling Pronostiek

• Totaal stemmers
    99
  • Peiling gesloten .
Vind ik zo'n slappe one-liner altijd. Feit is dat het team op Nesta, Totti en Canavaro na nog in grote lijnen intact is met het dream-team van het WK 2006. Materazzi en Barzaghli zijn killers. Richard geeft het net toch aan, enige killer die wij hebben is Boulah en die speelt waarschijnlijk niet eens. De rossi, Pirlo, Camoranesi, Gattuso....man man man dat zijn middenvelders. Om over Toni nog maar te zwijgen.

Pirlo vind ik een geweldenaar. Canavaro ook (maar die doet niet mee).
Gatusso is in verdedigend opzicht een geweldenaar op het middenveld, maar aanvallend brengt ie weinig.
Materazzi is maar matig, alleen wel hard. Maar die gaat gek gemaakt worden door de beweeglijkheid van Van Persie.

Buffon vind ik ook een goede keeper. Maar ik zie de Italianen niet winnen. Weet niet waarom niet, maar zie het niet gebeuren vanavond.

Laatste 4 kwalificatie wedstrijden Italie:

Oekraine - Italie 1-2
Italie - Georgie 2-0
Schotland - Italie 1-2
Italie - Faroer eilanden 3-1

Dus zegt ook niet echt iets over hun zogenaamde dikke overwinning op NL wat sommige hier opperen:D
Italie wint altijd maar nipt;)
En NL schat ik hoger in dan elk van deze tegenstander.

Het zegt allemaal niks, want een toernooi is heel anders voetballen.

Gatusso is in verdedigend opzicht een geweldenaar op het middenveld, maar aanvallend brengt ie weinig.
Materazzi is maar matig, alleen wel hard. Maar die gaat gek gemaakt worden door de beweeglijkheid van Van Persie.

Buffon vind ik ook een goede keeper. Maar ik zie de Italianen niet winnen. Weet niet waarom niet, maar zie het niet gebeuren vanavond.

Gattuso hoeft aanvallend niets te brengen, die hoeft alleen maar ballen te veroveren zodra Italie niet in balbezit is. Materazzi is wereldklasse. Schakelt zijn man uit en als die niet meer eruit komt gaat de bal richting 2e ring, thats all. Van persie is net terug van een blessure, als die speelt krijgt die toch binnen 10min een schop tegen zijn enkel, die speelt de wedstrijd echt niet meer uit daarna.

Gattuso hoeft aanvallend niets te brengen, die hoeft alleen maar ballen te veroveren zodra Italie niet in balbezit is. Materazzi is wereldklasse. Schakelt zijn man uit en als die niet meer eruit komt gaat de bal richting 2e ring, thats all. Van persie is net terug van een blessure, als die speelt krijgt die toch binnen 10min een schop tegen zijn enkel, die speelt de wedstrijd echt niet meer uit daarna.

Op de training ging die voluit, dus ik denk niet dat hij zo bang voor een tik is;)
Materazzi wereldklasse? Als je van Anti voetbal houd.
Een Boulahrouz is een betere mandekker. Die is sneller.

Materazzi kan heel snel en simpel gedold worden, als van der vaart/persie/sneijder hoog tempo spelen, elkaars positie veel overnemen en van nistelrooij op tijd betrekken in een combinatie.

Gatusso is idd niet een aanvallende speler, maar dat bedoel ik nu juist. Italie zal maar 3 aanvallend ingestelde spelers hebben;)

hup hup italie, of toch maar nederland

ohyeah, heb 3 van de 4 wedstrijden precies goed geschat op de ek pool op mn werk ^^

3-1 italie

Vind ik zo'n slappe one-liner altijd. Feit is dat het team op Nesta, Totti en Canavaro na nog in grote lijnen intact is met het dream-team van het WK 2006. Materazzi en Barzaghli zijn killers. Richard geeft het net toch aan, enige killer die wij hebben is Boulah en die speelt waarschijnlijk niet eens. De rossi, Pirlo, Camoranesi, Gattuso....man man man dat zijn middenvelders. Om over Toni nog maar te zwijgen.

En Di Natale, die weet de goal ook staan zeg.
Canavaro valt uit, maar op het wk moesten ze het ook zonder Nesta doen en ging perfect, ze hebben echt een geweldige bank. Als je ziet dat Grosso wss niet start, man heeft die een wk gespeeld :cool:

Verdediging is gewoon degelijk. Materazzi kan ook aanvallend iets brengen.
Gatusso en De Rossi doen het verdedigende werk op het middenveld. Voor de aanvallende inmpulsen zorgen Camoranesi en Pirlo wel. En die aanval ja die is zeker even goed als die van Oranje.

Ach wie er ook wint de volgende ronde liggen ze er toch uit tegen Rusland.

Op de training ging die voluit, dus ik denk niet dat hij zo bang voor een tik is;)
Materazzi wereldklasse? Als je van Anti voetbal houd.
Een Boulahrouz is een betere mandekker. Die is sneller.

Materazzi kan heel snel en simpel gedold worden, als van der vaart/persie/sneijder hoog tempo spelen, elkaars positie veel overnemen en van nistelrooij op tijd betrekken in een combinatie.

Gatusso is idd niet een aanvallende speler, maar dat bedoel ik nu juist. Italie zal maar 3 aanvallend ingestelde spelers hebben;)

Ja, anti voetbal of niet, met hun sT hebben ze 4 wereldtitels gewonnen. Dat is een ongelofelijk aantal. Het was toch Materazzi die Zidane uit de tent lokte in de WK finale. Het was toch Materazzi die scoorde in de WK-finale 2006 tegen de Fransen. Het is toch Materazzi die wekelijks de defensie van Inter Milaan de Kampioen van Serie A leid.

kijk voor de lol het volgende filmpje eens, en vraag je dan af of Van Persie deze man uberhaupt zou willen dollen.......MHUAHAHAHAHA.....:D

http://www.youtube.com/watch?v=EpG4AHlZrL4

Ik heb geen verstand van voetbal, maar als ze verliezen liggen ze dan gelijk uit het EK?

Ze spelen 3 wedstrijden (tegen de 3 anderen uit de groep waar ze inzitten)
in geval van ned; italie, frankrijk en roemenie.

Dus als ze tegen italie verliezen liggen ze er niet meteen uit :cool:

http://www.flexvoetbal.nl/fixtures/ek-2008/

Wk 90, anyone?

Ik ben ook benieuwd naar Frankrijk en Roemenie, heb eigenlijk geen idee van het niveau.

Ja, anti voetbal of niet, met hun sT hebben ze 4 wereldtitels gewonnen. Dat is een ongelofelijk aantal. Het was toch Materazzi die Zidane uit de tent lokte in de WK finale. Het was toch Materazzi die scoorde in de WK-finale 2006 tegen de Fransen. Het is toch Materazzi die wekelijks de defensie van Inter Milaan de Kampioen van Serie A leid.

kijk voor de lol het volgende filmpje eens, en vraag je dan af of Van Persie deze man uberhaupt zou willen dollen.......MHUAHAHAHAHA.....:D

http://www.youtube.com/watch?v=EpG4AHlZrL4

Dat het een smerige rat is, zegt verder niet zo veel.

Wat praat iedereen trouwens over Lucatoni alsof het een god is? Wij hebben verdomme Van Nistelrooij, doet absoluut niet onder voor ''Lucatoni''.

Verder vind ik onze aanval beter dan die van de Italianen, ook zonder Robben.

Boulahrouz op Lucatoni, dan pakken we die Italianen vanavond in. Ik hoop alleen dat Van Basten dit ook door heeft.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vind trouwens dat Nederland zeker wel een kans maakt, in tegenstelling tot vele andere mensen.

Maar ik vind Toni gewoon een goede speler!

Een mooie schoppartij, beginnen waar je geeindigd bent.

Terug
Naar boven