XXL Nutrition

Nederlandse militairen martelden in Irak

Beetje flauw vind je ook niet , als hier oorlog zou zijn en ze "vechten" om ook jou hachje te beschermen hadden we er wel respect voor maar omdat ze dat nu daar doen niet. ( orders komen vd zelfde mensen ) , gelukkig heeft meerendeel vd Iraakse bevolking ( waar ze het voor doen ) dat nog wel !

Geen respect voor die gene die ze daarheen sturen ok , maar geen respect voor jongens die hun leven riskeren voor anderen ,... ik wel !
( ook al is meerendeel vrijwillig )

Ik niet !!!
Ik ben tegen oorlog in het algemeen.
Onze jongens daar zijn (potentiele) moordenaars.
Of ze daar nu vrijwillig zijn of niet de keuze dat ze gaan maken ze zelf...van mij mogen ze thuis bij hun familie blijven zitten.
Daar heb ik respect voor !!
Maar niet voor extremisten, palastijnen, Amerikanen, joden, Arabieren of Nederlanders die de held moeten uithangen.
En waar hun zitten beschermen ze mijn hachje niet hoor, en als er hier oorlog komt dan neem ik mijn eigen maatregelen wel.
En als je het bedoelt in de zin van wereld vrede en de roadmap to peace dan moet ik je teleurstellen.
Ik geloof daar niet in, martelingen hier en daar.... respect me hoela.

Laatst bewerkt:
Ik niet !!!
Ik ben tegen oorlog in het algemeen.
Onze jongens daar zijn (potentiele) moordenaars.
Of ze daar nu vrijwillig zijn of niet de keuze dat ze gaan maken ze zelf...van mij mogen ze thuis bij hun familie blijven zitten.
Daar heb ik respect voor !!
Maar niet voor extremisten, palastijnen, Amerikanen, joden, Arabieren of Nederlanders die de held moeten uithangen.
En waar hun zitten beschermen ze mijn hachje niet hoor, en als er hier oorlog komt dan neem ik mijn eigen maatregelen wel.
En als je het bedoelt in de zin van wereld vrede en de roadmap to peace dan moet ik je teleurstellen.
Ik geloof daar niet in, martelingen hier en daar.... respect me hoela.

Ik kan mij idd goed vinden in jou antwoord dat oorlog niet goed is maar zolang wij van die fijne " leiders " hebben die het nooit met elkaar eens kunnen zijn dan zal dat er blijven , dan heb ik toch respect voor die mannen die opkomen voor ons landje .
maar ok ieder zijn mening

Terug
Naar boven