XXL Nutrition

Nederlandse militairen martelden in Irak

ik bemoei me er niet meer mee... :rolleyes:

al dat gejank over ´martelen´.

dat haat ik nu echt he! dat woorden in de mond leggen; Ik verdedig die terroristische eikels niet! ik praat hun daden niet goed. Ik dag je uit! waar zeg ik dat ik de daden van de t-strijders goed vind? Toon me dat eens jij ongelooflijk grote leugenaar. Ik walg van je. Indien het niet tegen de forumregels was zou ik je de huis volschelden want je niveau en eerlijkheid is een ware schande.
En nogmaals, je zegt dat ze het recht vergooiden op het moment dat ze een moord begingen. Je pakt dus iemand op en jij weet dan al onmiddellijk dat ze schuldig zijn! Geen verdachten maar reeds schuldig dus is marteling toegestaan. Geen recht om hun onschuld te bewijzen omdat jij denkt dat ze schuldig zijn; je zou een zeer goede dictator zijn. Je kan al even goed liegen.
Ik walg van je; Je bent de mest oneerlijke debater op dit forum. of is het gewoon onbekwaamheid. Nogmaals, ik daag je uit: waar praat ik de acties van de t-strijders goed?!
we zouden op dit forum eens moeten kiijken hoeveel leden er hier nog democraat zijn. dat zal zeker minder zijn dan de 60 procent die we bij de allochtone marokkanen vonden;

Ja, iemand die zijn magazijn leeg schiet op mij is idd in mijn ogen gelijk schuldig .
In mijn ogen Thinky wilt zeggen dat ik dat vind niet dat jij dat ook moet vinden en ook niet dat ik niet weet dat het volgens de wet niet mag .
En het mag misschien gek klinken maar iedere keer dat je zegt dat hun een eerlijk proces moeten krijgen en wij hun rechten moeten respecteren, dan klinkt dat een beetje als hun kant kiezen , vind je dat heel gek ??

Buiten dat gaat het idd om de verhoren en kijk dan eens naar onze eigen rechten , geloof mij dat je hier ook eerst verhoord word voordat je hier uberhaupt een rechter ziet , dat gooien ze onder de noemer verklaring afnemen .

En ja ik ben zeker wel democratisch, maar ik ben wel van mening dat voor een goede democratie het volk er idd ook achter moet staan !

En nee ik ga jou niet uitschelden en neg Karma geven
Ik respecteer ook mensen met een andere mening dan mij ;)

Ja, iemand die zijn magazijn leeg schiet op mij is idd in mijn ogen gelijk schuldig .
In mijn ogen Thinky wilt zeggen dat ik dat vind niet dat jij dat ook moet vinden en ook niet dat ik niet weet dat het volgens de wet niet mag .
En het mag misschien gek klinken maar iedere keer dat je zegt dat hun een eerlijk proces moeten krijgen en wij hun rechten moeten respecteren, dan klinkt dat een beetje als hun kant kiezen , vind je dat heel gek ??

Buiten dat gaat het idd om de verhoren en kijk dan eens naar onze eigen rechten , geloof mij dat je hier ook eerst verhoord word voordat je hier uberhaupt een rechter ziet , dat gooien ze onder de noemer verklaring afnemen .

En ja ik ben zeker wel democratisch, maar ik ben wel van mening dat voor een goede democratie het volk er idd ook achter moet staan !

Ik respecteer ook mensen met een andere mening dan mij
;)

;)

quotes verkloten = strafpunt

:wave: richard :)

Voor zover ik weet heb ik die nergens verkl*t ,Ik gaf er alleen mijn eigen mening over, maargoed om in Thinkytaal te spreken ; toon maar eens aan dan :D
wel geef ik toe dat ik ze af en toe misschien wel anders interpreteerde, maar dat was enkel wat plagen omdat menneer zo lekker hapt , voor de rest was het gewoon mijn mening en geen gekl*t

Je hebt het over verdachten, die onschuldig zijn tot het tegendeel bewezen is. Wie berecht de verdachten? Juist, een rechter. Is in dit verhaal al een rechter ter sprake gekomen? Nee, dus..

Dat is het hem nu net; ze hebben geen advocaat gezien, zijn niet in staat van beschuldiging gesteldn hebben geen rechter gezien en worden verhoord op afschuwelijke wijze door mensen die zelf niet gerechtigd zijn dit te doen.

Ben ik toch niet met je eens. Je hebt je mening gevormd op die paar rotte appels die wel reageren in de topics.

Ontopic:Natuurlijk mag je geen andere ondervragingsmanieren toepassen dan de afgeproken manieren. Anders had je de afspraken niet moeten maken. Maar het gaat me wel te ver om te spreken van martelingen. Bij martelingen krijgen de mensen toch een ander idee.

ja klopt, ik bedoelde eigenlijk dat diegene die schermen met het feit dat de Nederlandse marokkanen ondemocratisch zijn ook diegene zijn die ondemocratische voorstellen doen.

Mag jou steeds minder.
Je zoekt gewoon ruzie met iedereen die het niet met je eens is.

iemand die liegt over wat een ander heeft gezegd is een leugenaar; Dat is een feit. Dat is geen opinie.

Origineel gepost door XXLtje
Weet je wie mij echt bang kunnen krijgen Thinky , mensen die T-strijders met hun technieken ( ophangen , levend verbranden etc etc ) goed gaan proberen te praten , ofwel opkeomen voor de rechten vd T-strijders zoals wat jij nu aan het doen bent ,..
----------------------

Ik had de daden van de t-strijders niet goed proberen praten. Dat is dus een leugen en een mens die liegt is een leugenaar; Simpel!

wie zegt dat alle verdachten die gemarteld werden mensen waren die opgepakt waren na beschietingen? Mss zijn ze geoon binnengegaan in huizen, de mannen meegenomen en ze dan gemarteld? Martelen mag niet volgens interantionale wetgeving en het was ook niet hun opdracht!

Ja dat vind ik gek een een foute conclusie.

ja maar je wordt niet gemarteld of 160 uur wakkergehouden

Ik respecteer ook mensen met een andere mening dan mij ;)

..

Voor zover ik weet heb ik die nergens verkl*t ,Ik gaf er alleen mijn eigen mening over, maargoed om in Thinkytaal te spreken ; toon maar eens aan dan :D
wel geef ik toe dat ik ze af en toe misschien wel anders interpreteerde, maar dat was enkel wat plagen omdat menneer zo lekker hapt , voor de rest was het gewoon mijn mening en geen gekl*t

dus je gaat doelbwust fout interpreteren om het debat te verhitten. Dat noem ik smerig en intellectueel oneerlijk, toont je gebrek aan inhoud aan.

iemand die liegt over wat een ander heeft gezegd is een leugenaar; Dat is een feit. Dat is geen opinie.

Origineel gepost door XXLtje
Weet je wie mij echt bang kunnen krijgen Thinky , mensen die T-strijders met hun technieken ( ophangen , levend verbranden etc etc ) goed gaan proberen te praten , ofwel opkeomen voor de rechten vd T-strijders zoals wat jij nu aan het doen bent ,..

Zoals eerder gezegd komt het opkomen voor hun rechten bij mij zo wel over thinky

Zoals eerder gezegd komt het opkomen voor hun rechten bij mij zo wel over thinky

Maar man toch. Als je iemand oppakt weet jen iet wie hij is of wat hij heeft gedaan. Je weet dus niogniet zeker of hij een t-strijder of een terrorist is. ik kom dus op voor de rechten van de verdachte, van diegene die opgepakt is. Anders kan men je ook oppakken, je een paar maandne martelen en jje het recht ontzeggen om je te verdedigen. Je kan dan nog zo zeggen: "ik heb bewijs dat ik geen terrorist ben". Als ze je de kans niet laten dan zla je serieus afzien. Zoals de mensen die zolang onschuldig in Guantanamo zaten.

dus je gaat doelbwust fout interpreteren om het debat te verhitten. Dat noem ik smerig en intellectueel oneerlijk, toont je gebrek aan inhoud aan.

Nee hoor , daarmee wilde ik zorgen dat er ook nog een beetje lol is op dit forum omdat we hier allemaal zo serieus op in gaan dat het eigenlijk wel gekkenwerk lijkt te worden !! en interpreteren wil zeggen opvatten dus niet " doelbewust " dat laat alleen zien dat andere mensen , dingen anders kunnen opvatten dan jou en zo ook een andere mening hebben .

Wij zitten nu eenmaal hier en mogen onze mening geven maar ik vind het niet de bedoeling om te gaan zeggen wat hun wel en niet moeten !!!
Vind jij dit wel dan moet je ook maar daar heen gaan want vanaf hier maak jij nog ik geen verandering !!

Laatst bewerkt:
Maar man toch. Als je iemand oppakt weet jen iet wie hij is of wat hij heeft gedaan. Je weet dus niogniet zeker of hij een t-strijder of een terrorist is. ik kom dus op voor de rechten van de verdachte, van diegene die opgepakt is. Anders kan men je ook oppakken, je een paar maandne martelen en jje het recht ontzeggen om je te verdedigen. Je kan dan nog zo zeggen: "ik heb bewijs dat ik geen terrorist ben". Als ze je de kans niet laten dan zla je serieus afzien. Zoals de mensen die zolang onschuldig in Guantanamo zaten.

Half met je eens , als ze het niet zeker weten , mogen ze dit niet , echter als ze een vuur gevecht hebben ( wat ze hadden ) en daar een paar mensen van op pakken is het voor mij toch vrij duidelijk

En ook blijkt dat je het verschil tussen een T-strijder en een Burger goed kunt zien ( laatste weet ik niet zeker , ben niet daar geweest maar vrienden van mij wel )

Half met je eens , als ze het niet zeker weten , mogen ze dit niet , echter als ze een vuur gevecht hebben ( wat ze hadden ) en daar een paar mensen van op pakken is het voor mij toch vrij duidelijk

En ook blijkt dat je het verschil tussen een T-strijder en een Burger goed kunt zien ( laatste weet ik niet zeker , ben niet daar geweest maar vrienden van mij wel )

ok nu kunnen we elkaar een beetje vinden;

Ik ga er idd mee akkoord dat als je een t-strijder naar je ziet schieten in een maisveld en er zitten er 20 die je aanvallen en je kan ze pakken, dan weet je dat ze schuldig zijn en dan kan ik best begrijpen dat je zo iemand hard aanpakt. Zoals ik reeds zei, als iemand je een mep heeft dan weet je dat hij schuldig is he. Heb je geen militairen n rechter nodig;
Maar als een groepje militairen een groot huis binnen valt waar drie families samenwonen en men de mannen arresteert en men dus niet weet wie wie is en wie wat heeft gedaan, dan vind ik niet dat men deze mensen hard mag aanpakken. DAn vind ik dat de verhoren ann dezelde regels moeten voldioen als hier in Europa.
t-strijders dragen gewone lokale kledij net als iedereen

ok nu kunnen we elkaar een beetje vinden;

Ik ga er idd mee akkoord dat als je een t-strijder naar je ziet schieten in een maisveld en er zitten er 20 die je aanvallen en je kan ze pakken, dan weet je dat ze schuldig zijn en dan kan ik best begrijpen dat je zo iemand hard aanpakt. Zoals ik reeds zei, als iemand je een mep heeft dan weet je dat hij schuldig is he. Heb je geen militairen n rechter nodig;
Maar als een groepje militairen een groot huis binnen valt waar drie families samenwonen en men de mannen arresteert en men dus niet weet wie wie is en wie wat heeft gedaan, dan vind ik niet dat men deze mensen hard mag aanpakken. DAn vind ik dat de verhoren ann dezelde regels moeten voldioen als hier in Europa.t-strijders dragen gewone lokale kledij net als iedereen

Idd , heb je gelijk in dat onschuldige burgers NOOIT mogen worden aangepakt . zoals ik al eerder zei baseer ik mij op verhalen van vrienden die daar hebben gezeten en ook hun zeggen dat de normale bevolking daar hun niet dwars ligt . dus lijkt het mij dat ze die ook niet zo zullen oppakken laat staan zo behandelen.
Vandaar dat ik ervan uit ga / ging dat het weldegelijk zulke mensen waren ;)

eerst beleven en dan oordelen aub.
Niemand op dit hele forum is erbij geweest en derhalve is niemand in staat de daadwerkelijke toedracht te kennen.
we reageren dus weer op kranten en linkse journalisten.
praat eens met een militair die daar geweest. Als ie hier zijn meld je dan aub.
maar ondanks dat ik niet alles gelezen heb ben ik het meer eens met xxltje

Terug
Naar boven