Fitness Seller

Nieuws Nederlandse moslims vragen imam raad over aanpak Wilders, advies: 'hak zijn hoofd eraf.'

Nounou, gewaagde uitspraak doe je daar moraalridder. Jij durft.

De vorige keer dat ik zo'n vergelijking maakte (was toen tussen Geert W en Adolf H) leverde het me een sig op.;)

---------- Toegevoegd om 19:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:43 ----------

Maar geen religie.

wanneer ze zich beginnen te groeperen wel, en het is niet alsof je kan bewijzen dat god niet bestaat:rolleyes:

1. Je kan wel bewijzen dat elke religie bullshit is.
2. Tsja, als ze zich gaan groeperen. Maar dan nog is het niet dat ze regeltjes hebben enz.

en dat is een reden om ze te veroordelen? laat mensen toch gewoon in hun waarde en als je het niet eens bent met wat ze geloven hou dat voor jezelf. Zij proberen je toch ook niet van je atheisme af te praten?
2. Tsja, als ze zich gaan groeperen. Maar dan nog is het niet dat ze regeltjes hebben enz.
die "regeltjes" zorgen voor goede morele waarden, iets wat bij atheisten ontbreekt;)

en dat is een reden om ze te veroordelen? laat mensen toch gewoon in hun waarde en als je het niet eens bent met wat ze geloven hou dat voor jezelf. Zij proberen je toch ook niet van je atheisme af te praten?

die "regeltjes" zorgen voor goede morele waarden, iets wat bij atheisten ontbreekt;)
edit

nvm had het verkeerd gelezen. :p

Laatst bewerkt:
Haha Angelus, eikel. Je hebt helemaal gelijk morele waarden zouden zonder het christendom niet bestaan. Maar 'zij proberen je toch ook niet van je atheisme af te praten?' Als er 2 religies zijn ter wereld die dit juist doen zijn het wel de Islam en de Gristenen.

Misschien proberen religies iets ingewikkeld gewoon makkelijker voor te stellen? Het is zo dat we veel nog niet weten. En de mensen zijn de religie niet. Sommigen hebben hun eigen opvattingen die buiten de religie gaan. Alle religies gaan gewoon om 2 dingen en dat is vertrouwen en respect. En de dingen die we nog niet weten en begrijpen gaan zij hun eigen simplistische vorm aan geven. Maar de waarden blijven hetzelfde en als je de mensen hun eigen opvattingen weglaat is de essentie nog altijd een mooi iets.

Een hoofd afhakken ga je niet in de koran terugvinden vermoed ik.

Laatst bewerkt:
Haha Angelus, eikel. Je hebt helemaal gelijk morele waarden zouden zonder het christendom niet bestaan. Maar 'zij proberen je toch ook niet van je atheisme af te praten?' Als er 2 religies zijn ter wereld die dit juist doen zijn het wel de Islam en de Gristenen.

dan nog, we willen je gewoon redden van je onvermijdelijke noodlot. Ik heb onlangs god ervaren en ben nu 100% overtuigd van zijn bestaan en dat er iets meer is dan wat we kunnen waarnemen.
Is het dan zo slecht dat ik dit met de rest van de wereld wil delen?

dan nog, we willen je gewoon redden van je onvermijdelijke noodlot. Ik heb onlangs god ervaren en ben nu 100% overtuigd van zijn bestaan en dat er iets meer is dan wat we kunnen waarnemen.

Ja, en kaas is groen.

---------- Toegevoegd om 20:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

Misschien proberen religies iets ingewikkeld gewoon makkelijker voor te stellen? Het is zo dat we veel nog niet weten.

Ehhm, nee. Het is zo dat ze TOEN nog veel niet wisten.

hoi eric
dont_feed_the_trolls.jpg

remember?:roflol:

De vraag is heb je God ervaren? Is god niet een simpele verklaring wat wij hebben gegeven aan iets meer? Dat het heelal onstaan is uit niets is simplistisch. Dat wij er zijn door zeer veel toeval ook. Dat we veel nog niet weten is een zekerheid.

Ja, en kaas is groen.

---------- Toegevoegd om 20:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

Ehhm, nee. Het is zo dat ze TOEN nog veel niet wisten.

En nu wel? Er zijn er nog genoeg die de tijdsgeest van toen hebben. Wij als menselijk ras gaan niet gelijk geestelijk evolueren. Wij bezitten kennis in onze dna die onze vooruitgang bepaald, maar invloeden van omgeving en opvoeding spelen ook mee. Soms meer dan de kennis in onze dna.

Laatst bewerkt:
Die Geert, zijn telefoonprovider zal blij met hem zijn.

En nu wel? Er zijn er nog genoeg die de tijdsgeest van toen hebben. Wij als menselijk ras gaan niet gelijk geestelijk evolueren. Wij bezitten kennis in onze dna die onze vooruitgang bepaald, maar invloeden van omgeving en opvoeding spelen ook mee. Soms meer dan de kennis in onze dna.

Kennis zit in je dna?

hahahahah, er wordt ook veel serieus genomen. Ga maar na..

In een normaal progressief politiek stelsel zou een persoon als Geert nooit invloed kunnen hebben. Dat zou dit land een hoop gezeik hebben bespaard.

Trouwens dat 'vrijheid van meningsuiting' gezeur is zwaar overrated. Iedereen weet hoe hij of zij zich moet gedragen. Dat heeft niks te maken met de Islam, Gristenen, Joden of hindoe's. Het gaat erom dat we samen moeten leven. Leuk dat je buurman geel is, en je bovenbuurvrouw oranje. **** that shit.

Wie wordt er blij van om naar buiten te rennen en te verkondigen hoe kortzichtig de Nederlandse bevolking is? Hoeveel invloed het heeft op de samenleving? en al helemaal hoe je door die houding andere groepen afstoot?

Dus perk die vrijheid van meningsuiting in, en verander het in een norm van fatsoen. Iets wat veel burgers (ook nederlanders) lijken te zijn vergeten.

Ohja, het staat buiten kijf dat die imam onzin praat. niet serieus nemen.

Laatst bewerkt:
Vroeger dacht met ook dat de aarde plat was, is gewoon een kwestie van hoe ver de wetenschap is.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven