- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoppa, weer zo'n geweldige subsidie. Echt te triest gewoon, opnieuw bevorderd dit niet integratie maar wel groepjesvormen. Vraag me trouwens af wat die muziek met cultuur te maken heeft. Typisch groen links natuurlijk om zich met dit soort onzin bezig te houden terwijl er veel andere projecten subsidie nodig hebben en die 1000 keer nuttiger zouden zijn.En met een centrum voor 'urban culture' gaan we dergelijke muziek in Rotterdam straks nog subsidiëren ook." De Rotterdamse cultuurschepen Orhan Kaya (GroenLinks) heeft het 'urban culture'-podium voorzien voor 2009. Kaya wilde nog niet reageren op de clip omdat hij hem nog niet gezien had.

Dat zoiets voor Jazz muziek oid wordt gedaan kan ik nog begrijpen maar dit soort muziek is IMO geen cultuur, eerder afreageren tegen democratie. Je kan zo al raden wat hun teksten zullen zijn...Het gaat om urban culture in de breedste vorm, niet alleen wat hiphop muziek zoals Leefbaar Rotterdam dat voorstelt. Een podium voor cultuur zou trouwens niet onderhevig moeten zijn aan keuzes welke artiesten er mogen staan of niet.
Hoezo? Nee gewoon zelf hun zaken regelen als ze het toch zo graag willen.
Ik denk als er op dit moment 1 genre massaal veel geld opbrengt in de muziekwereld dan is het wel de hiphop / rap, volg je MTV wel eens? Het lijkt er alleen op dat ze liever snel wat platen verkopen dan een podium op te zetten. Geld genoeg, initiatief te weinig, niet de taak van de regering om zich daarmee te bemoeien, zeker niet als het om niet te frisse muziek gaat. Ik zal het hierbij dan maar houden.de private sector zal zich niet branden aan cultuur die niks oplevert.
stel blanken die in de waan zijn dat ze zwart zijn, een taalbrabbeltje spreken dat de gemiddelde nederlander niet kan verstaan en ook niet gezegend zijn met al teveel intelligentie. die gasten vatten die texten verkeerd op en denken ineens dat alles overal k*t is en dat je een pimp moet zijn en allemaal h**ren moet hebben en ook een groot strafblad moet hebben en natuurlijk heel veel geld en broeken met het kruis tot je knieen, t shirts welke ook voor gordijnen door kunnen gaan etc.