XXL Nutrition

Nederlandse politicus maakt rapclip over hiphop

Rap is wel erg jaren 80-90. Is toch allang voorbij. Ze moeten met iets origineels komen.

Hiphop bestaat niet alleen uit rappen big t...
Mij gaat het ook niet om de rap. Ik heb niets tegen rap op zich, integendeel het kan goede muziek zijn, helaas is de inhoud vaak minder positief. Als je je in je muziek al afzet tegen de wetten en respect voor bepaalde mensen, waarom zou je dat dan IRL anders doen. Misschien nemen sommigen die teksten wel serieus, leuk dan als je dat gaat subsidiëren. Misschien moet er daarom maar een censuur filter komen voor dat podium - geen discriminatie van vrouwen of haatzaaien in teksten bijv. - daar kan links het toch niet oneens mee zijn?

Whahaha :roflol:

Ach ja, urban shit is ook voor ****ing lozers man, ze kunnen beter zo'n soort parental advisory sticker maken, alleen dan met 'door lozers voor lozers' om op die zogenaamde urban 'albums' te plakken. Maar ach, ieder zijn eigen ding he.

Al die nono's altijd, muziek smaak is verschillend maar die teksten zijn altijd het zelfde altijd 'ow ik heb het zo zwaar' en 'heb zon moeilijke jeugd gehad'. En vooral 'ik leef in de ghetto'.. fl**ker TOCH OP MAN. Als je die n*gers met hun "thuglife" tattoos meeneemt naar een echte ghetto vragen ze WHAT THE **** IS DIT?

Terug
Naar boven