MuscleMeat

Negen doden bij schietpartij winkelcentrum VS

arnoldfan

Monstrous Giant
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
OMAHA - Bij een schietpartij in een winkelcentrum in het Amerikaanse Omaha zijn woensdag zeker negen doden en vijf gewonden gevallen. Dit heeft de politie laten weten.

Een man opende in het winkelcentrum met een geweer het vuur op voorbijgangers en doodde acht mensen. Daarna richtte hij het wapen op zichzelf en pleegde zelfmoord.

:eek:

mja shit happens

OMAHA - Bij een schietpartij in een winkelcentrum in het Amerikaanse Omaha zijn woensdag zeker negen doden en vijf gewonden gevallen. Dit heeft de politie laten weten.

Een man opende in het winkelcentrum met een geweer het vuur op voorbijgangers en doodde acht mensen. Daarna richtte hij het wapen op zichzelf en pleegde zelfmoord.

:eek:

tja, zo gaat t op de scholen in arnhem toch ook, arnold..?

heftig, je zal maar net sjoppen op die tijd daar:(

dat krijg je als je nog eerder een gun mag kopen dan coïtus kijken

Je kan veel zeggen maar hij is een betere schutter dan al die scholiertjes. 9 doden en maar 5 gewonden.

Volgens mij had ik gelezen dat hij er in sT uit wou stappen. Als je sT hebt doe je zoiets in Harlem, New York; dan kunnen ze ten minste terug schieten.

Je kan veel zeggen maar hij is een betere schutter dan al die scholiertjes. 9 doden en maar 5 gewonden.

Volgens mij had ik gelezen dat hij er in sT uit wou stappen. Als je sT hebt doe je zoiets in Harlem, New York; dan kunnen ze ten minste terug schieten.

Als hij het in sT wilde doen, waarom dan met een gun?
Dat is allang niet orgineel...

Serieus; Zieke mensen daar in Amerika :eek:

Tis weeral een gamer zenne:D

Amerika, is dat niet het land waar christelijke groeperingen een film wilden verbieden?? Lijkt mij dat ze hun prioriteiten niet helemaal op een rijtje hebben:rolleyes:

pff als je al niet meer op uw gemak kunt winkelen

Liefdesverdriet breekt je nek, grappig dat hij andere mensen zijn graf insleurd alleen vanwege een relatiebeeindiging. Sarcastisch bedoelt trouwens...

nieuwste trend. koop een gun, knal zoveel mogelijk mensen neer en pleeg zelfmoord

Terug
Naar boven