Fitness Seller

Nieuws Minimaal 12 doden bij schietpartij premiere nieuwste Batmanfilm

Bezoekers in dit topic

Haha nee man was even uit. Maar het is goed dat er wat dieper gepraat wordt over dit soort Zaken als de gebruikelijke reacties: hangen en klootzak

You're ****ing lying mate.

Je zit ergens mee. Ms zelfs bang voor.
 
Sorry bro je faalt als mogelijke psycholoog in ieder geval voor mij. Niemand kan mij lezen.
 
Laatst bewerkt:
Calyptus wilt aandacht. Geef het hem nou.
 
Dit bedoel je natuurlijk sarcastisch... Maar dat ziek zijn zie je toch niet als iets zieligs waaraan de persoon in kwestie aan geholpen zou moeten worden toch?

Iemand die gedragsstoornissen heeft is zielig & moet geholpen worden. Iemand die gedragsstoornissen heeft & daaruit moord vind ik niet meer zielig & de daden daarvan zijn onvergeefbaar en verdient imo geen 2e kans. Daarnaast vind ik de behandelingen voor dergelijke personen nog erg primitief & blijft t altijd een gok of zo'n iemand met zulke stoornissen doordraait. Vind de behandeling voor mensen met dergelijke stoornissen dus nog erg twijfelachtig..



Kwam idd voort uit agressie & meende t ook niet, maar vind wel dat ie de doodstraf verdient. :)

Nee, niet alle zieke personen verdienen het imo om geholpen te worden. & Ben geen fan van de doodstraf, wel van levenslange opsluiting/internering met mogelijkheid om euthanasie te plegen.
 
Calyptus, y u has mind of mass murderer???:shake:
 
Jezus wat een emo geleuter hier zeg

Dat is de precies de houding die het in leven houdt. Mag er van mij ook wat minder gejankt worden als er weer zoiets gebeurd. Part of life deal with it.
 
Calyptus wilt aandacht. Geef het hem nou.

Als ik een aandachtshoer was had ik overal verkondigd dat ik hetzelfde wou doen ofzo.

Calyptus, y u has mind of mass murderer???:shake:

Ik zie de verbanden, en me erger me vooral aan mensen met een "why did this happen"-houding.

Ik laat anderen hopelijk zien hoe dit "soort" mensen denkt. Het is helemaal niet random ofzo.
Persoonlijk zou ik het niet doen, ik heb een toekomst :D
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven